-Chapter 44-

1K 45 26
                                    

Xander

Hledím na Cama, jehož modré oči začaly zářit. Okamžitě bylo vidět, že tohle byl Zircon. Jeho tělo se napnulo a on ihned sklopil pohled k zemi. Skousnu si ret, můj mate tady přede mnou vypadá znepokojeně. Scount zavyl, ale nesnažil se jít ven. Pozvednu mu obličej dvěma prsty.

,,Ahoj vlče" zvedne ke mně své oči, které se leskly, vypadal na pokraji pláče. Rychle si ho k sobě přitáhnu. On pevně stisknul moje tričko, teď mi bylo jedno, že byl od spermatu. Zircon se nadechoval mojí vůně, a já čekal než se uklidní.

,,Pojď sundáme ti to," opatrně mu pomůžu sundat tričko. Byl tady najednou přede mnou nahý, ale nijak mu to nevadilo, pouze na mě hleděl s tak zlomeným pohledem, že se mi začínalo špatně dýchat. Scount kňučel. Zircon na mě pohlédl a do jeho očí znova vstoupily slzy. Zamračím se můj mate je v bolestech. Zlehka vezmu jeho tvář do dlaní.

,,Hej vlče, podívej se na mě ano" Zircon vzhlédl. Vidět ho takhle mi způsobovalo bolest větší než kdy můj otec dokázal. Rychle zaženu vzpomínky na něj, tahle část života je za mnou.

,,Musíš mi říct co se děje. Chci ti pomoct" on přikývne, než se na mě natiskne. Ovinu okolo něj své ruce, chci ho ochránit od všeho zlého. Nevěděl jsem, že milovat člověka půjde tak moc jako já miluju Cama se Zirconem.

,,Mám strach" přizná tiše. Čeho se bojíš mé sladké vlče? Zircon se klepal a já věděl, že ať už to je cokoliv musí to být důležité. Nechám mu čas, aby se rozhodl jestli mi to chce říct. Dám mu kolik jen času potřebuje.

,,Bojím se, že se o naše děti nedokážu postarat. Co když se nám stane něco špatného a já je nedokážu ochránit? Můžou mě nenávidět! Co budu dělat pokud se to stane? Už teď je miluju a cejtím je. Navíc pokud se něco stane tobě, nebude se mít kdo o naše děti postarat. A..a..a" zaseknu ho polibkem. Můj dotyk ho okamžiku dokázal uklidnit. Takže moje vlče se bojí o naše děti. Má strach z toho co přijde.

,,Hej podívej se na mě." Pronesu to jemným tónem. Zirconovi oči hleděli do těch mých. Rozhodně ho ty myšlenky sužovaly. Opatrně ho pohladím po tváři a druhou ruku přiložím k jeho břichu.

,,Miluju tě a vím že i ty mě. Takže chci, aby jsi věděl ať už to bude cokoliv vždycky k tobě budu upřímný. Proto ti teď říkám, že budeš skvělý stejně jako Cameron. Moje dětství nebylo nejhorší a to jen z jednomu zkurvenýmu důvodu, díky lásce mé matky a její vlčice. Můj táta byl kretén a upřímně jsem naštvaný, že si musel poznat zrovna mého otce. Neměl si ve svém životě nikoho, kdo by zaujal pozici rodiče, proto chápu tvoje obavy.

,,Kurva, ale my dva jim dáme to nejpodstatnější naší lásku, pozornost a celou naší duši. Budeme je milovat a vychovávat. Uděláme z nich slušný lidi, který se budou moc stát čím budou chtít. Dáme jim svět, ve kterým se budou cítít v bezpečí. Dáme jim domov. Asi nastanou roky, kdy nás budou nenávidět" zasměju se. ,, ale my je budeme  milovat bezpodmínečně, i když budou nesnesitelný. Nezlomíme nad nima hůl a neříkám, že budeme perfektní, nejspíš uděláme spoustu chyb. Co to melu uděláme triliardu chyb. Navíc naše děti budou vždycky milovaný a jestli jim to nebude stačit, tak jim dám víc lásky dokud jim z toho nebude špatně.

,,Navíc Zircone jste s Cameronem Lunou chvilku, ale všichni vás milují. Především vlčata ty tě milujou. Jo rodičovství nejspíš bude děsivý a v některých chvílích je budeme chtít zavřít na zámek, aby se jim nic nestalo. To co je hlavní je, že na to nebudeme sami. Celá smečka nám pomůže. Takže si trochu věř Zircone." Zircon přikývl a obejmul mě. Nejspíš jsem ho překvapil, většinou mi tyhle věci nejdou, tady ale stačilo mluvit od srdce a jen pravdu.

Zircon se po chvíli uklidnil. Vypadal mnohem uvolněněji. Ulevilo se mi, tohle ze mě vypadlo na rychlo, takže tady nebyl žádný záložní plán. Zircon až teprve teď mírně zrudne.

,,Půjdu se obléct." Pronese jednoduše a dojde si ke skříni, kde si vezme moje zelené triko a jeho černé tepláky. Vypadal dokonale, seběhnou se mi sliny. Pořád mě dostávalo, když měl moje oblečení. Olíznu si rty a pohlédnu na postel pod námi. Bylo na ní sperma od Camerona, a i když se mi nechtělo musím jí povlíct já. Cameron by se cítil trapně, kdyby ostatní věděli co tady děláme, ne že by to už nevěděli. Zircon nejspíš má můj pach po celém jeho těle.

Pohlédnu na sebe a uvidím už zasychující sperma na mých teplacích. Rychle si je sundám a přehlídku se do něčeho čistého než sundám prostěradlo, naštěstí se nic nedostalo na povlečení.  Kurva Scount ho fakt nešetřil je toho tady tolik. Zatřesu hlavou, abych z ní dostal špatný myšlenky. Jakmile jsem hotový Zircon zvedne ruce, abych ho vzal do náruče. Jen se ušklíbnu a vyhoupnu si ho nahoru. Objal mě nohama okolo boků a ruce si dal okolo mého krku. Pomalu se s ním rozejdu dolů, když uslyším křik.

,,Alfa nemá čas! A co já s tím?! Odmítám odvolat nás souboj!" Křik muže se rozléhal přes celý dům a několik lidí na něj nepříjemně koukalo. Lincoln, projedu ho pohledem než k němu přejdu. Všichni se hned utiší a sklopí hlavu. Měli by tak projevovat úctu co já vím, mě to bylo u prdele, zvlášť když mám svoje vlče v náruči.

,,Lincolne víš napoprvé si měl důvod k tomu mě vyzvat. ale teď mi to přijde, že jdeš zbytečně po moci. Chci ti připomenout, kam to lidi jako ty dohnalo ano?" Pohlédl na mě, ale neuhnul pohledem, byl pyšný. Samozřejmě byl jeden z můžu, kteří si mučení užívali.

,,Pořád mám důvod, si slabý jen se na sebe podívej, smečka je kvůli tomu klukovi na druhém místě." Zavrčel a já ucítíl, jak Zircon sebou cukl. Teď už Scount vrčel, rozhodně by mu neváhal roztrhat hrdlo. Urážet mě a mého mate? Nepřijatelné, tenhle chlap mě znechucoval. Pomalu položím Zircona na zem.

,,Běž se do kuchyně najíst za chvilku za tebou přijdu." Přikývl a vydal se pryč. Muž přede mnou vypadal ještě víc vytočeně než před tím. Lincoln na mě hleděl a jeho oči zářily, nejspíš jsem nasral i jeho vlka.

,,Opravdu chceš, aby tvoje děti byly ve smečce, kterou vedl můj otec?" Zbledl a já se ušklíbl. ,,Protože zníš, že si mě rád jak vedl. Tenhle souboj nebo jak to chceš nazvat si prohrál v momeňtě, kdy jsi urazil mě a mého mate." Klepal se strachy a nedivím se mu, mé oči zářily zlatě. Scount byl přítomný, avšak mě nechal dělat co chci. Lincoln zacouval,  ale já ho chytl pod krkem a praštil s ním o zeď.

,,Teď by tě můj otec zabil, neváhal by a vytrhl by ti srdce z hrudi." Pomalu přiložím dlaň k jeho hrudi. ,,Tvý jediný štěstí je, že nejsem můj otec. Proto si teď zabal a vypadni z mýho území než tě zabiju. Tvoje rodina může jít klidně s tebou nebo zůstat. Pokud se jen přiblížíš k mýmu území, příjdeš o život." Pronesu jednoduše a on se uchechtl.

,,Seš slabý, to že si mě nezabil je slabost." Přestanu klást tlak na jeho krk a nechám ho sjet dolů po zdi.

,,Je mi tě líto, protože ti právě prokazuju milost. Omlouvám se, že z tebe můj otec udělal člověka, který tohle vidí jako slabost." Doopravdy mi to bylo líto, můj otec přede mnou  změnil lidi, vzal jim něco co nikdy nebudu moct vrátit.

Odejdu od něj a rozejdu se do kuchyně, kde na mě čekal můj sladký mate.

_________________________________________

Ahojte mí milí čtenáři.
Doufám, že se vám dnešní kapitola líbila, přestože vyšla takhle později během dne. Snad se tedy uvidíme příští týden opět v pondělí.

S láskou vaše Feyre♡

Broken soul of my Mate✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat