-Epilog part 3-

829 45 3
                                    

11 years later

Vzbudí mě hlasitý zvuk budíku. Rychle se vyhrabu z postele. Dneska mají trojčata jedenácté narozeniny. Pohlédnu na hodiny, bylo půl třetí a já se vzbudil, abych začal péct dorty. Xander jen obejmul můj polštář, a pak znova upadl do hlubokého spánku. Rychle si nasadím mikinu a dojdu dolů.

Rozsvítím si v kuchyni a vyndám z lednice všechny potřebné věci. Budu dělat tři malé dorty, protože naši synové jsou vybíravý. Tony mi je moc rozmazloval. Levi bude mít čokoládový, Jax klasický vanilkový a Nicholas potřeboval něco speciálního, takže mu dělám burůvkový, jelikož na těch je extrémně závislý.

Pohlédnu na všechen ten bordel, který jsem vytvořil. Utřu si čelo a začnu všechno uklízet. Dorty byli v mrazáku, a já si teď mohl jít lehnout. Pár hodin spánku, než mě ty tři loupežníci probudí. Zívnu si, než uslyším křik. Ihned poznám hlasy mých synů, doprdele! Rozeběhnu se do jejich pokoje, a když je otevřu, uvidím je na zemi v křečích. Levi plakal, Nicholas řval a Jax se klepal.

,,Papa hrozně to bolí!" Nicholas zaskuhrá. Uslyším prasknutí kosti a pohlédnu na Jaxe, který už taky plakal.

,,Hej mluvili jsme o tomhle, právě procházíte proměnou. I já jsem jí prošel dřív. Takže teď uděláte to, o čem jsme si říkali. Lehněte si na zem a nechejte svoje tělo udělat co musí. Nebraňte se tomu, jinak to bude bolet ještě víc a v žádném případě se sami sebe nedotýkejte." Do pokoje vtrhne Xander. Jakmile pohlédne na naše syny, ihned mu dojde co se děje.

,,Tati!" Vykřikne Nicholas. Další praskání kostí se rozezní pokojem. Levi plakal a občas zaskuhral, Jax se snažil to držet uvnitř. Přeměna bez prášků je bolest a muka. Zircon vrtěl ocasem, očividně se těšil, přestože naši synové byli v takové bolesti, ale je pravda, že tohle bude poprvé, co je potká.

Jako první se přeměnil Jax, byl černo hnědý vlky s těmi oříškovými oči které vám hleděli do duše. Já se přeměnil a Jax se o mě začal otírat. Jako druhý byl Nicholas, ten byl směsice bloňďaté, hnědé a dokonce černé. Jako poslední byl Levi. Levi byl ten nejnádhernější vlk, kterého jsem kdy viděl, byl celý bílo-šedý a jeho oči zářily jako stříbro. Začaly po nás skákat a Xander se jim lehce uhýbal. Nick mě kousl do ocasu,  já se po něm ohnal, on zakňučel a sklopil uši. Rychle se rozeběhnu po schodech dolů, Xander byl v mém závěsu, no a vlčata se za námi nějak dopravila asi o deset minut později.

,,Jdeme se ven proběhnout. Chci, aby jste cítili, jaký to je, když vám vítr čechrá srst. Držte se blízko mě a otce. Pokud se kdokoli z vás vzdalí, jdeme okamžitě domů." Xander do mě strčil hlavou, jeho oči zářily zlatě, Scount si nejspíš vzal kontrolu. Olíznu ho, než dám kontrolu Zirconovi.

Ten večer vlčata poprvé pocítila volnost větru. A Zircon konečně potkal vlčí část svých dětí. Po perné noci jsme všichni usnuly, a jakmile jsme se vrátili, každý jeden člen na nás čekal s úsměvem. Ten den se oslavovalo. Každý nám gratuloval a já jen byl pyšný na své tři syny, kteří tam stáli jako zombie, kvůli nedostatku spánku. Xander mě obejmul zezadu. Opřu se do jeho hrudi naprosto uvolněn.

,,Naše děti jsou úžasné nemyslíš." Uchechtnu se.

,,Samozřejmě, však mají naše geny." Xander mě štípnul a já vyjekl.

,,Za co to bylo?" On na mě mrknul a políbil mě. Obmotám mu ruce okolo krku, olízne mi spodní ret a já ho pustím dovnitř. Vyruší nás až zatahání za mé tričko. Pohlédnu dolů a uvidím Leviho.

Broken soul of my Mate✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat