Xander
Můj malý mate si povídal s Noel a Paulem. Nebudu lhát, chci, aby mi věnoval veškerou svou pozornsot a vykašlal se na mé přátele. No alespoň si nevšimne mého zírání. Cameron dneska totiž vypadal jako bůh sexu a nevinnosti.
Jeho červená košile, kterou měl mírně rozepnutou ukazovala jeho lícní kosti, jenž mám chuť ochutnat. Nebudu ani mluvit o jeho zadku v těch upnutých kalhotách. Můj mate vypadal sakra dobře a můj kamarád už pár minut stál v pozoru. Proto stojím za Cameronem, aby nikdo neviděl, jak mám stojáka ze svého mate. Párkrát zamrkám, abych dostal z hlavy ty hříšné myšlenky.
,,Takže v kolikátém jsi měsíci?" Noel se zeptá, Cameron se zakucká, já němě otevřu ústa v šoku no a Paul vypadal překvapeně. Cameron si skousl ret a já si povzdechl, kdybychom byli sami nejspíš bych ho hluboce políbil a opatrně olízl jeho ret, který musel být celý rudý od toho jeho kousání.
,,Jak jsi to poznala?" Cameron byl nervózní, přece jen těhotného muže jste jen tak nepotkali na ulici. Noel se pouze usmála.
,,Díky těhotenství mám citlivější smysly, věděla jsem to při prvním pohledu na tebe. Navíc Xander je na tobě nalepený jako byl Paul celý první trimestr." Cameron přikývl a konečně si přestal kousat ten ret.
,,Za chvilku budu začínat druhý měsíc." Ona přikývne a pak si povzdychne. Paul je hned u ní se starostlivým pohledem. Paul a Noel spolu byly od osmnácti mates, kteří se našli brzy. Všichni na ně žárlily jaký měli perfektní vztah, ale já věděl, že to nebylo jen tak. Noel v sedmnácti nebyla připravená na vztah, natož aby se z ní přes noc stala budoucí luna. No a Paul byl děvkař, každá holka pro něj byla hra no a pak poznal Noel. Pamatuju si, jak mi říkal, že žádná jiná pro něj nebude a on končí se spaním s ostatními.
Trvalo mu asi dva měsíce, než se mu povedlo začít s Noel mluvit a pak pět měsíců, než spolu začali chodit. Když jim bylo dvacet Paul se stal alfou, ale Noel nebyla připravená na to být lunou, takže jí neoznačil a řekl jí.
,,Běž se podívat na svět, zjisti jaký to je. Pak si řekneme, jak to mezi námi bude." Noel odjela na celý tok, cestovala všude různě, když se vrátila řekla mu jediný.
,,Svět byl nádherný, ale pořád mě to táhlo k tobě domů." Noel se stala lunou a od tý doby jsou spolu. Je to tolik let a každý kdo je viděl, žárlil na jejich vztah. Noel teď čekala jejich první dítě a oba dva byly tak šťastní. Bydleli od nás asi tři dny cesty, takže nebyl moc čas je vídat. Paul mi však neustále psal co je nového. Ten chlap sice vypadá jako drsná alfa, ale ve skutečnosti je to jen ukecaný chlap s duší dítěte.
,,No čeká tě to nejhorší, první trimestr byl pro mě nejtěžší. Každý pach mě nakopával. Doteď mi pachy nedělají dobře. Proto bych už ráda šla. Paule prosím, mohli bychom odejít dřív?" Poprvé za celý večer ukázala Noel známky únavy. Paul přikývl a věnoval nám úsměv.
,,Samozřejmě zlato, bylo mi ctí tě poznat Camerone. Xandere doufám, že se uvidíme dřív než za rok." Věnuju mu úšklebek. Já za ním nikam nejedu, jeho smečka má sice docela velké území, ale moc mě tam nemusí. Paul věděl, že spousta lidí mě stále nesnášela a ten zbytek se mě bál. Proto bylo moje území tak důležitý, tam jsem se necejtil jako monstrum, co ze mě lidí dělají.
,,Nevím, jak to bude, když znáš budou novopečení otcové." Pronesu se smíchem a Cameron mě praští do ramene s rudými tvářemi. Tiše si povzdychnu, opravdu musí být můj mate tak roztomilý? Jako jo díky bohyně za to, že si mi dala někoho tak dokonalýho pro mě, ale fakt mě sere, že ho ostatní mohou vidět. Noel přejde k Camovi a obejme ho.
ČTEŠ
Broken soul of my Mate✓
WerewolfCameron Pohlédl na jeho tělo, které kdysi bylo plné života a vzlykl. Jeho oči se staly prázdnými schránkami bez života a Cameron cítil, jako by mu někdo vyrval srdce z hrudi. Padne k zemi, mezitím co jeho vlk převzal kontrolu. To bylo tři roky zpát...