-Chapter 26-

1K 49 10
                                    

Xander

Probudil mě křik se spoustou hluku, ihned proto vyběhnu z postele a rozeběhnu se k místu, kde byl křik nejhlasitější. Venku před barákem, byl Tony přivázaný ke stromu a na břiše měl vzkaz. MÁME TVÉHO MATE. Z mého hrdla se dostane nasraný zavrčení. Moje krev se vařila a všechen ten strach, se ke mně vrátil. Přejdu k němu a rozvážu ho. Ve vzduchu bylo stříbro, látka která nás mohla zabít jako nic.

,,Vezměte ho na ošetřovnu." Řeknu chladně a oni k němu ihned přiběhnou. Mé srdce prudce bušilo, a já nevěděl co dělat. Bezmoc to byla emoce kterou cejtím. V životě bylo jen pár momentů, kdy jsem se cítil bezmocný. Zatnu čelist a zavrčím. Mé oči museli zářit zlatou barvou, Scount se chtěl rozběhnout za Cameronem a najít ho. Uslyším brekot, pohlédnu za sebe, kde uvidím Iana s Leem. Oba dva vypadaly zničeně. Lee objímal Iana a jeho oči zářili, Ian jen plakal. Co to kurva-

,,Unesli naše mates! Dex s Casandrou jsou pryč! Unesli mojí těhotnou ženu!" Zavrčí a já praštím do stromu, ve kterém se udělá díra. Pohlédnu na něj s chladnou maskou. Zabiju je všechny do jednoho!

,,Co se stalo?" Otočím se, jen abych se podíval na Logana. Přejdu k němu a chytnu ho pod krkem. Zalapal po dechu. V mém srdci nebyla kapka lítosti. Zavrčím a přičuchnu si k jeho kůži. Vůně stříbra mě obklopila.

,,Kde kurva jsou?!" Zařvu a on se ani nehne. Srát na nějaký držení se zpátky. Moje zlost se nedá držet zpátky. Zabiju ho, a s ním všechny co mu pomohli.

,,O čem to mluvíš?!" Uchechtnu se a víc přitlačím. Zalapá po dechu. Všichni okolo mě vypadaly kurva překvapeně. Nevěděli co se děje, a já kurva neměl čas ani náladu jim to všechno vysvětlit.

,,Nehraj si na debila, si jediný kdo věděl, že Cameron je můj mate! Takže mi kurva vyklop, kam jste ho vzali!" Ušklíbl se a všechna nevinnost zmizela z jeho tváře. Scount ho chtěl zabít, ale já mu to nedopřeju, žádná rychlá smrt ne tenhle parchant uvidí co všechno dokážu.

,,Páni naše Alfa není tam pitomá, jak jsme si myslel. Neřekl si radě o Cameronovi, ale o někom jiném. Poslal si mě na tu výpravu, aby jsi mohl zkontrolovat smečku. Si docela chytrý, ale na mě nemáš." Začne se chechtat,  já vezmu jeho ruku a zlomím mu zápěstí. Schodím ho k zemi a dupnu mu na koleno. Prasknutí kostí společně s jeho bolestným výkřikem zaplní celé okolí. Položím nohu na jeho hruď.

,,Právě si mě nasral a nevíš co všechno tě čeká. Upřímně si mučení neužívám, jen proto že křičení mi přijde otravné, ale slibuju, že tvoje mučení si kurva užiju. Ptám se po dobrým, kde je kurva Cameron?" Jen se ušklíbne a já kopnul do jeho břicha. Nenávidím mučení,  nebyla to má věc, ale tahle představa, že někde Cameronovi ubližují mě hnala za moje hranice. Hranice který jsem nechtěl nikdy překročit.

,,Zavolejte Lincolna a tohohle parchanta dejte do vazby." Lincoln skvělý válečník, ale zároveň muž který dělal špinavou práci. Muž co mě vyzval na souboj. Chce trochu krve má jí kurva mít.

,,Copak Camerone nezvládneš to? Vždycky jsi byl v tomhle ohledu slabý naprosto neschopný narozdíl od tvého otce." Pohlédnu na něj s tak znechuceným pohledem, že mu zmizí úsměv z tváře.

,,Proč bych si kurva chtěl špinit ruce takovou špínou jako jsi ty." Zmlkne a já vím, že lidé na mě hledí šokovaně tohle byla strana kterou nesnáším nechci, aby existovala připomíná mi mého otce, nahání mi strach.

,,Před chvílí si řekl, jak si mé mučení užiješ, už teď z toho couváš?" Uchechtnu se. Mohl bych ho mučit pomalu a bolestivě. Brát si jeho nehty, vrtat se mi ve vnitřnostech nebo mu pomalu vytvářet jizvy, spálit ho na padrť, jenže já nevěřím, že byh se udržel zpátky.

,,Kdo řekl, že se nebudu koukat?" Jeho oči se otevřely dokořán a já se rozešel dovnitř. Mohl bych ho mučit, ale neručím za sebe. Zabil bych ho moc rychle, a nedostal bych informace co chci.

,,Xandere musíme se vydat za nimi." Pohlédnu na Iana a pak na Leeho. Lee věděl proč neběžím za Cameronem. Ian to někde hluboko věděl taky.

,,Unesli je před několika hodinami a jsou bůhví kde. Mají mates nejdůležitějších lidí ve smečce, a kurva viděl si Tonyho. Potřebujeme informace a místo kde jsou. Navíc je nezabili hned, takže s nimi něco chtějí. Pokud je vystupujeme budeme prečíslení a naše smečka bude v ohrožení. Nejhorší je, že na nás mají tři páky. Pokud neposlechneme, můžou zabít jednoho z nich a mít na nás pořád páku. Jeden špatný pohybu a Cameron, Dex a Casandra budou mrtvý. Musíme jednat opatrně, přesto jak moc se mi to protivý." Ian na mě pohlédnul a mně přiletěla facka. Hledím na něj s prázdným pohledem. Nemůžu se s Cameronem spojit, nejspíš je v bezvědomí nebo moc slabý.

,,Se ti říká, když přijde na nejhorší necháš umřít Dexe! Cameron je tvůj mate, Casandra je těhotná a navíc mates Leeho velitele našich hranic, zatímco já pitomý kuchař a Dex někdo koho lehce vyměníš." Obejmu ho a on začne vzlykat do mé náruče. Taky se chci schoulet do klubíčka  zlomit se, doufat, že to někdo vyřeší za mě a dá mi odpovědi.

,,Jsem Alfa Iane, nenechám nikoho umřít. Teď pojďme dolů." Oba dva přikývly věděli co tím myslím, jdeme dostat odpovědi z Logana, nebudeme mu přece dávat přestávky.

***

Křik Logana se rozléhal po celé cele a já viděl Lincolnův klidný výraz. Musel to vidět tolikrát. Můj otec miloval mučení, ale ne pro informace, chtěl lidi ponížit  nedělal to v temnotě, ale venku na světle, získávání informací nechával na jiných. Vím to, protože mě nutil být v cele vedle lidí co nechal mučit můj obvyklý trest za neposlušnost. Logan mě proklínal a chvílemi se i smál.

,,Kde jsou?" Můj hlas byl klidný, přestože uvnitř mě byla bouře. Chci ho zabít, ale potřebuju informace. Tony má v sobě moc stříbra a bude trvat dny, než nabyde vědomí.

,,Musel si mě podezírat dlouho, to obdivuju. Nebýt té noci, nejspíš by mi to prošlo." Zavrčím a on se ušklíbne. Ví něco důležitého. Lincoln k němu přešel a zlomil mu prst, který pak narovnal. Čím déle to bude trvat, tím se prodlouží doba léčení jeho ran.

,,Řeknu ti malé tajemství, stejně už není šance, že mistra zastavíš." Několikrát zmínil tohoto mistra. Nevím, kdo to je, ale určitě musí být za tímhle vším. Logan není dostatečně chytrý, na to vymyslet všechno tohle.

,,Tvůj otec byl parchant, ale ksakru byl chytrý viděl v tobě potenciál a snažil se tě všemi tresty donutit ho nenávidět natolik, že z tebe udělá tvoje nejhorší možné já. Byl si však vytrvalý a jemu došlo, že potřebuje něco horšího, tak naplánoval smrt tvojí rodiny. Jenže ty jsi se nestal monstrem, kterým chtěl, ale naprostým opakem. Takže to chce něco jiného, a pak ho to napadlo tvůj mate. Čekal roky a plánoval, avšak tvůj mate nikde nebyl. Pak se najednou objevil Cameron, a už teď před sebou vidím muže, co překračuje hranice, které si stanovil. Mistr ti chce vzít všechno a udělat z tebe monstrum. Zruinoval ti dětství, vzal rodinu, už má tvého mate, poslední co zbývá je smečka, kterou neprávem nazýváš svou." O čem to mluví? Můj otec je mrtvý.

,,Co mi tímhle chceš říct?" Ušklíbl se  jako ještě nikdo nikdy.

,,Říkám, že tvůj otec je naživu a jde si pro tebe hlupáku."




Doufám, že se vám nová   
kapitola líbila!

Snažila jsem se to vydat co nejdřív, tak se omlouvám za veškeré chyby, které mi unikly.

S láskou Feyre♡

Broken soul of my Mate✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat