ČÁST PRVNÍ- FAKTA KE KNIZE
Takže je divný pro mě psát tuhle dejme tomu kapitolu. Nikdy jsem si nemyslela, že něco ze své tvorby vydám, ani mě nenapadlo, že by se to vlastně mohlo lidem líbit. Pro to je tohle úplně hrozně divný. A chci tady toho hodně říct, přičemž mi přijde, že nenacházím ty správné slova, ironie já vím. Začnu asi u něčeho, co i mě když čtu baví na konci příběhu, a to jsou nějaké fakty o knize jako takové.
1. Logan neměl být zrádce, vlastně to měl být Tony, ale tato skutečnost se stále měnila, nakonec to však skončilo u Logana a se svou volbou jsem spokojená.
2. Cameron měl mít doopravdy jen dvojčata Levi přišel až o trochu později při mém psaní.
3. Přemýšlela jsem, jestli jim dát dalšího sourozence, ale z toho taky sešlo, jelikož mi přišlo, že takto jejich rodina prostě je kompletní.
4. Ian s Dexterem v první předloze knihy neexistovali. Teď nevím, co bych bez tohohle páru dělala.
5. Tony byl inspirován podle charakteru z JoJo Speedwagona.
6. Camerona prstýnek je s modrým kamínkem ze zirconového drahokamu.
7. Tony nemá mate, ale měl mít, dokonce jste tuhle postavu jednou mohli v knize vidět. Byla to ta milá paní z kuchyně, nakonec jsem to však změnila z důvodu, které jsou zatím tajné.
8. Xanderova moc byla vymyšlena o hodně moc později. Jeho otec měl všechno dělat z úplně jiného důvodu, ale nakonec jsem zvolila toto.
9. Xanderův nepřítel měl být jeho strýc.
10. Cameron měl najít svoje rodiče, což se nestalo, protože upřímně Cameron o ně nikdy neměl zájem.
11. Jax se jmenoval jen tak mimochodem asi jinak asi desetkrát.
12. Tahle kniha obsahuje mé první psaní sexuálních kapitol
13. Přemýšlela jsem, že tahle kniha nebude mít šťastný konec.
14. Matthew se měl v příběhu vyskytovat mnohem víc a trošku mě mrzí, že to tak není.
15. Tenhle příběh má okolo 80 000 slov.
16. Přeložení vydávání na pondělí, byl ten nejlepší nápad na světě.
17. Trvalo mi to napsat něco okolo půl roku a vydávala jsem to skoro rok.
Psací doba: 7.7. 2020 - 29.11. 2020
Publikování: 17.12. 2020 - 25.10. 2021
Celková doba: 7.7. 2020 - 25.10. 2021
To činí něco okolo 16 měsíců práce, pokud se nepletu.ČÁST DRUHÁ- PODĚKOVÁNÍ
To by byly ty fakty, co jsem chtěla mít na konci. Teď se přesuneme k jedné další věci, která tady musí být a to je mé díky vám všem. Můj příběh rozhodně není dokonalý, ale vy všichni jste ho podpořili čtením, hlasováním a někteří z vás i komentováním. Všichni z vás jste mi dávali sílu vrhnout se na korekci o den dříve a někdy i týden dopředu, jelikož jsem byla tak natěšená to s vámi sdílet. Můj příběh se nestal jen mým, ale i vaším. To jen díky vám mohli mé postavy spatřit světlo světa. Cameron s Xanderem navždy budou v mém srdci, vždy si ráda přečtu starší kapitoly, abych se podívala na to, jak nejen oni ale i já vyrostli. Oba dva mě naučili spoustu věcí, a i když mám paniku, že už je nebudu vídat každé pondělí, musím se posunout dál k novým skvělým věcem.
Psaní je pro mě prostě způsob, jak se vyjádřit. Vytvořit světy v mé hlavě a dát je do nějaké podoby. Nevím, co bych bez psaní dělala, tak moc jsem si zvykla, vždy na něčem pracovat, něco vytvářet, že bez toho nechci žít. Zamilovala jsem se totiž do toho procesu. Tahle kniha je první, která kdy spatřila světlo světa a něco na co jsem pyšná. Vždy na ní budu vzpomínat a na můj progres, který jsem za tu dobu učinila. Proto vám děkuju, že umožňujete mému světu zářit.
A ještě jednou děkuju každému čtenáři, co se mnou byl na téhle cestě ať už od začátku nebo trochu později. Budu vám navždy vděčná, kam až jste můj příběh dotáhli. Děkuju, děkuju a ještě jednou DĚKUJU! Bez vás bych to nejspíš nezvládla.
ČÁST TŘETÍ- CO BUDE DÁL?
Takže co bude dál? Už dlouho pracuji na jednom projektu, o kterém vám všechno řeknu v mé nové knize Feyre's book Guide. Je to kniha, co bude obsahovat oznámení ohledně nových knih, novinky, můj progres s nápady, vaše dotazy, vysvětlení některých věcí a speciální kapitoly, co se nedostaly do příběhu. Bude tam hned oznámení, ohledně nové knihy, co připravuju, jelikož vím, jak jednoduší je sledovat knihy, než oznámení na profilu. I když pokud se vám má tvorba líbí, klidně byste mě mohli začít sledovat xD. Takže tam vdyžtak nahlédněte, pokud nadále chcete číst mé příběhy. To už bude pro dnešek mé sbohem.
Děkuju za to, že jste mě při této cestě následovaly!
S láskou vaše Feyre♡
ČTEŠ
Broken soul of my Mate✓
VlkodlaciCameron Pohlédl na jeho tělo, které kdysi bylo plné života a vzlykl. Jeho oči se staly prázdnými schránkami bez života a Cameron cítil, jako by mu někdo vyrval srdce z hrudi. Padne k zemi, mezitím co jeho vlk převzal kontrolu. To bylo tři roky zpát...