Xander
Dneska byl ten den, kdy oznámím svou novou Betu a přivítám všechny vlčata do smečky. Cameron stál po mém boku a držel mojí ruku, zatímco celá smečka na nás hleděla. Stisknu jeho ruku, a věnuju mu úsměv. On se zhluboka nadechne a vydechne.
,,Chci, dnes oznámit svou novou Betu. Je to muž, co byl po mém boku už od mých začátků, viděl mě na dně a na vrcholu. Vlastně už teď, za mě dělá všechno." Všichni se nad tím zasmějí, přičemž já zhluboka vydechnu. Nervozita polila moje tělo. ,,Tony se stane mojí Betou, a samozřejmě tím přijdu o Gammu. Gamma je člověk, který bude pomáhat vám lidem ve smečce, proto chci, aby jste vybrali Gammu vy." Všichni se ihned začnou usmívat a já uvidím Tonyho šokovaný výraz. Zamrká, když ho několik chlapů poplácá po rameni. Musím se nad tím usmát. Tony zrudl a čekala nás ještě jedna věc. Tony ke mně přešel a klekl si přede mě. Vezmu krev mě a Camerona.
,,Slibuješ věrnost mně tvé Alfě, mé Luně a smečce, přísaháš, že budeš chránit smečku a všechny v ní svým životem? Přísahej bohyni a všem nynějším i budoucím členům, že je budeš chránit silou i rozumem." Pohlédnu na něj a on zvedne pohled. ,,Přísahám," pousměju se, vezmu krev a nakreslím mu na čelo kruh, co měl označovat měsíc, kterému vděčíme za život.
,,Nyní tě jmenuji Betou této smečky." Všichni začnou tleskat a Tony mi věnuje úsměv. Pamatuju si, na nervózní vyděšenou Gammu, co mi přišla oznámit smrt rodičů a ucítím pýchu, jak se stal silným. Být Betou je čest, a ne každý jedinec toho někdy dosáhne. Cameron se ke mně přitiskne a já ho obejmu okolo pasu.
,,Nyní nás čeká uvítání nových členů do smečky." Ihned se zvedli rodiče se svými dětmi a já musel uznat, že za tento půlrok přibylo spoustu dětí. Cameron hleděl na ty děti se zařivými oči a já polknul. Kdyby to bylo možné, chtěl bych s ním mít děti jen představa, jak v rukách drží dítě s těmi modrými kukadly, mi dělaly problémy to ustát. Nechci nikoho jiného, to nepřichází v úvahu, ale potřebuju dědice, jak blbě to zní, je to pravda. Smečka byla šťastná, měla Lunu, brzo však nastanou ty otázky, co bude s následníkem. Možná adopce zakroutím hlavou, teď na to není správný čas, navíc si musím promluvit s Cameronem. Pokud nechce děti, všechno tohle přemýšlení je zbytečný. Přejde k nám Casandra s Leem a já jim věnuju úsměv. Začíná se od nejmladších, aby to měli rychle za sebou.
,,Požehnej toto dítě a přijmi ho do této smečky Alfo." Řekne, já vezmu dítě a moje oči začnou zářit. Vezmu misku s mou a Cameronovou krví, a jen dítěti přiložím prst k čelu.
,,Přijímám Nicolette Andrews do mé smečky, jako alfu, betu nebo omegu. Vítej Nicolette." Casandře se do očí nahrnou slzy, Lee ji obejmul a kývnul na mě hlavou. Přikývnu, a Casandra přešla k Cameronovi. I on jako Luna měl dítěti požehnat dobrou budoucnost. Cameron se usmál.
,,Ať tě bohyně provází tvou cestou života, přináší ti štěstí a lásku sladká Nicolette." Casandra tiše poděkuje. Pak ještě přejdou k naší starší ze smečky, a ta jim řekne střípky budoucnosti jejich dítěte.
,,Vaše dcera bude válečnice. Silná po svém otci a laskavá po své matce." Řekne starší žena a Casandra s Leem jí poděkují. Musím se usmát, tyhle ceremonie sice jsou zdlouhavé, ale mají své vlastní kouzlo. Nechám k nám přijít další rodinu, a v tu chvíli mě Cameron chytl za ruku. Oba dva jsme ten den obdarovaly děti svými laskavými slovy a smečka přivítala spoustu nových členů.
***
,,Tenhle ceremoniál byl jiný, než co si ho pamatuju, lidé chtěli naše požehnání a celá smečka, byla tak nadšená, je to prostě úplně jiný." Začne gestikulovat rukama a já uvidím, jak se Ian začne Cameronovi smát. Já si ho víc přitáhnu k sobě, a položím ruce na jeho břicho. V posledních dnech Cameronovi nebylo dobře, takže se snažím na něj dávat pozor.
,,To možná proto, že předtím jediný co tě zajímalo, bylo, jak rychle se člověk může vypařit a jít spát. Byl si ten největší lenoch na světě." Cameron se usmál a položil dlaň na tu mojí. Ian začal míchat nějakou omáčku, co tam dělal.
,,Díky bože za to, kdybych nebyl líný, možná bych šel s Matthewem a umřel." Pronese s úsměvem, ihned na něj překvapeně pohlédnu, Ian se pozastaví. Cameron si skousne spodní ret.
,,Já vím, neměl bych o tom vtipkovat, ale lepší než nad tím brečet." Políbím ho na krk. Moje silné vlče. Měl pravdu, bylo lepší, když si z toho dělal legraci. To neměnilo nic na tom, že mi bylo zle jen z představy jeho chladného těla.
,,Něco na tom bude, jenže Came tahle smečka je jiná než ta předchozí. Potom čím si prošli v minulosti, a i teď jsou si blíž než kdy dřív." Cameron položí hlavu na moje rameno. Byl poslední dobou přítulný, miloval všechny moje dotyky a musel být u mě pořád. Párkrát, když byl beze mě déle než pár hodin, začal mě volat, a já k němu musel ihned jít. Nevadilo mi to, rozhodně mě to stresovalo, nechci, aby se beze mě cítil sám. Celá smečka tady pro něj je, a nejspíš mu bude chvíli trvat, než si to uvědomí.
,,Opravdu vy dva jste fakt hrdličky. Jsou to dva týdny od vašeho spojení, a vy bez sebe nemůžete být ani minutu." Cameron zakňučí a já varovně zavrčím. Tohle téma bylo citlivý, Cameron říkal, jak moc se mu nelíbí být beze mě, a jeden večer se kvůli tomu rozbrečel. Nebo mě ráno nenašel v posteli a měl záchvat úzkosti. Od tý doby ho nenechávám dlouho samotného, vždy mu alespoň napíšu, kde jsem.
,,Klid, nechci vás nijak urazit, upřímně vám trochu závidím. Dexter si pořád zvyká na pozici Gammy a s Tonym mají spoustu práce. Vůbec na sebe nemáme čas, já vařím jako troska, pořádně ani nevím, kdy jsem byl mimo kuchyň." Úsměv mu opadne, a já uvidím starostlivý pohled v Cameronových očích. Samozřejmě, že Dexter to měl těžké, přešel z normálního vlka na vlka, co má spoustu povinností. I pro Camerona byl šok, když za ním začaly chodit lidi s problémy. Překvapivě jim vždycky řekl něco, co je uklidnilo a já nevěděl, jak to dělá. Hned mi došlo, proč moje smečka chtěla Lunu, všechny jejich starosti zmizeli a v naší smečce, byl mnohem větší klid. Radit lidem, každý den dělat tréninky, zařizovat věcí a dělat mnoho dalšího, nebylo jen tak. Co mě ale sralo, bylo že za Cameronem někdo přišel, když jsme se líbaly a on jako dobrá Luna za nimi ihned šel. Kurva mohl by být špatná Luna.
,,Tak co takhle se jít zítra proběhnout? Dlouho jsme spolu nebyli ve vlčí podobě." Ian horlivě přikývl a já byl jen rád, že se nechystá nikam pryč.
_________________________________________
Ahojky, dneska kapitola vyšla vcelku pozdě, ale doopravdy mi dnes bylo zle, takže jsem se do toho musela tak trochu donutit, ale i tak doufám, že se vám kapitola líbila.
S láskou vaše Feyre♡
ČTEŠ
Broken soul of my Mate✓
WerewolfCameron Pohlédl na jeho tělo, které kdysi bylo plné života a vzlykl. Jeho oči se staly prázdnými schránkami bez života a Cameron cítil, jako by mu někdo vyrval srdce z hrudi. Padne k zemi, mezitím co jeho vlk převzal kontrolu. To bylo tři roky zpát...