Yazarlar: NurdanKeles&SezgiSalman
"... reklamıyla; basında en iyi proje uygulama ödülünün sahibi; Creshendo Ajans'tan Mert Korkmaz!"
Güzel sunucunun bağırarak anons ettiği isimden sonra salonda alkış sesleri yükseldi. Erdem oturduğu yerde arkasına yaslanıp bacak bacak üstüne atarken içten bir şekilde gülümseyerek alkışlıyordu. Yanında oturmakta olan Caner ise ölü gibi alkışlarken bezgin bir şekilde kafasını bir sağa, bir sola yatırıp duruyordu.
"Beceriksiz olduğunu kabul etmeye başlaman için ne yapmak lazım acaba?" diye söylendi Burçak Caner'e bakarak. Caner ok gibi bakışlarını ani bir hareketle yanındaki Burçak'a çevirdi. Tüm söyleyeceklerini gözleriyle anlattıktan sonra saçma sapan bir ses çıkararak önüne döndü. Eğlenerek onları izleyen Erdem gözlerini ikisinin üzerinde dolandırmaya başladı. Onun bu yaptığını fark eden Burçak ve Caner, Erdem'e odaklandılar aynı anda. "Neden öyle bakıyorsun Erdem, bir şey mi oldu?" diye sordu Burçak. Az önce ot içmiş gibi bir hali vardı çünkü Erdem'in.
"Siz ikiniz-" derken işaretparmağı ile ikisini gösterdi Erdem, "Ne zamandan beridir münasebet içindesiniz onu merak ediyorum da, onu anlamaya çalışıyorum." dedi. Caner ve Burçak'ın aynı anda gözleri kocaman açıldı ve Burçak ışık hızıyla kızarmaya başladı.
"N-nerden çıkartıyorsun b-bunları abicim, saçmalama..." diye kekeledi Caner ilk. Toparlanmaya çalışırken sürekli üstte kalan bacağını değiştirmek suretiyle birkaç defa aralıksız bacak bacak üstüne attı. Ellerini nereye koyacağını bilemedi.
"Hayır ayrılırsanız, aranız falan bozulursa şirketimde sıkıntı istemiyorum haberiniz olsun. İkinizi de seviyorum ben, ona göre ayağınızı denk alın." Erdem taviz vermeyen tavrını koruyarak tekrar sahneye döndü ve Mert Korkmaz'ın son cümlelerini dinledi. Bitirdiğinde ise içtenlikle alkışladı.
Birkaç dalda ödülden sonra jüri özel ödülünü Mehmet beylerin şirketinden birine vermişlerdi. Sıradaki ödülün adayları arasında Erdem'in bizzat kendisi de vardı. Ama pek inanmıyordu bu ödülü alacağına... O yüzden gayet poposunu yaymış kalkmaya hiç niyeti yokmuşçasına oturuyordu.
Sahnedeki sunucu kısa konuşmasının ardından elindeki zarfı açıp "En Başarılı Ajans ödülünün sahibi bu yıl; Threee Reklam Ajansı, yani Erdem Albayrak oluyor." demesiyle salonda tekrar büyük bir alkış koptu. Erdem kendi adını işitmişti fakat hiç beklemediği bir durum olduğundan gram kıpırdamamıştı. Şaşkınlıktan gözleri kocaman açılmış olarak, yanında ağızları kulaklarına varacak şekilde gülümseyerek deliler gibi alkışlayan Caner ve Burçak'a baktı. Caner onun kıpırdamadığını fark edince Erdem'i dürterek "Hadi oğlum sanki beklemediğin Oscar'ı kazanmışsın gibi triplere girmene gerek yok, alt tarafı kıçı kırık bir ödül aldın. Git konuşmanı yap. Hadi!" dedi. Erdem şaşkınlığını koruyarak ayaklandı ve ceketini ilikleyerek merdivenlerden inmeye başladı. Tanıdığı kişilerle göz göze gelince gülümsedi. Önlerde oturan Ahu alkışlarken ona göz kırpınca biraz yavaşlar gibi oldu. Sonra tamamen sahneye odaklanarak gidip ödülünü aldı. Konuşma yapmak için kürsünün önünde durduğunda bütün salonda sessizlik oldu. Ve tabii ne yazık ki Erdem'de de... Onun birkaç saniye süren saçma sessizliğine ilk kendisinin gülmesiyle tüm salon güldü. Sağ eliyle alnını ve gözlerini bir süre kapatınca kahkahalar yükseldi. Sonra elini yüzünden çekip üstünü düzelterek boğazını temizledi.
"Kendimi bunu kazanmaya hiç hazırlamamıştım, o yüzden konuşma da hazırlamadım açıkçası ben Mehmet Güneri'nin kazanacağını düşünüyordum." diyerek açık sözlülükle konuşmaya başladı. Ahu'nun yanında oturan Mehmet beye selam yollar gibi yaptı.
"Öyle rastgele konuşmayı da pek beceremem ne yazık ki. Bu yüzden ajansta kendime hiç medyayla ilgili iş yaptırmıyorum...... Bu işi başarıyla icra edebilmek için gerçekten yetenekli olmak gerekiyor. Eğer biz bugün başarılı bir ajanssak ben bunu her biri ayrı ayrı yetenekli olan ekip dostlarıma borçluyum. Hepsine tek tek teşekkür ediyorum sayelerinde bugün bu ödülü aldığımız için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3E: AŞK-I DÖNENCE
General Fiction"Bu Nurdan Keleş ve Sezgi Salman'ın ortak hikayesidir." Hayat tarzları farklı bu üç seksi kardeşin dünyasına girmeye hazır mısın? Kalbinde derin bir yara taşıyan Erdem, bunu kimseye yansıtmaksızın, tüm ciddiyetiyle diğer iki kardeşinden çok farklıdı...