73. Bölüm

39.5K 1.6K 308
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yazarlar: NurdanKeles&SezgiSalman  

*******************

Bu gece Emre'den daha mutlusu yoktu şüphesiz. Bir bekârlığa veda partisindeydi ve üzerinde hiçbir baskı yoktu. Ayşegül, Erdem'in veda partisi olduğundan gözü kapalı, hiçbir olumsuz tepki göstermeden sonsuz kredi vermişti. Emre de karısının bu ılımlı hallerini pek seviyordu. Tabii uzun bir zamandır gece hayatından uzak kaldığından acayip heyecanlıydı. Hem karısının triplerini çekmeyecekti, hem artık evli olduğundan—ki gözü zaten başka kadını görmüyordu—kimseye bakmayacaktı, hem de fena halde dağıtacaktı. Ah tabii Erdem evleniyor diye de mutluydu. O zaten gecenin ana heyecan sebebi olduğu için, herkes onun adına aşırı derecede mutluydu.

"Ya normalde önce abiler evlenir, sonra kardeşlerine sıra gelirdi ama sizin adetlerde tam tersi oluyormuş demek ki," dedi Burak gözleri karşısındaki üç kardeş arasında gidip gelirken.

Efe gözlerini şaşı yaparken devirdi aynı zamanda. "Biz bir şekilde durumu kurtardık oğlum, ama bak, sen bekâr kaldın. Bilirsin, evli adamların eşleri bekâr arkadaş pek sevmezler," dedi haince gülümseyerek.

Emre kardeşine yandan bakış atarken; kuluna acıyarak onun espri kapasitesini yükselttiği için Allah'ına şükretti. Resmen baba olmak kardeşini o kalas hallerinden kurtarmıştı. O minnoş yeğenlerini sırf bunun için ayrı olarak bir kere daha sevdi ve kardeşinin oyununa katıldı.

"Aynen ya! Ayşegül şimdiden 'Burak ne zaman evlenecek, hep böyle aylak aylak gezecek mi' diye başladı söylenmeye... Beni yoldan çıkarmandan korkuyor oğlum," dedi dudaklarını büzerek.

Erdem kardeşlerinin ne yapmaya çalıştıklarını anlayıp rakısın keyifle içli. Ee, bu geleneği bozmadan o da katılmalıydı. "Vallahi ben bilirim bu acıyı. Arkadaşlarımın hepsi evli sayılır. Ve onların evlendiği dönem, eşleri benle görüştürmezlerdi. Düşün yani, ben dünyanın en uslu adamı... Ama cidden tek kalmak çok acı verici oluyor. Geçen gün Asya'yla evlenmiş arkadaşlarımdan birine davetiye götürdük, eşi bir hürmetle, bir tatlılıkla karşıladı ki bizi, sorma. Kadınlar acayip karışıyor bu duruma," dedi ve sıkılmış bir halde omuz silkti.

Erdem'in sözlerinden sonra onun üniversiteden yakın arkadaşları ona dik dik bakmaya başladı. Çünkü asla böyle bir şey gerçekleşmemişti, onlara göre büyük ihtimalle Erdem başka birinden bahsediyordu. Masadaki herkes pür dikkat onları dinlemeye başladı. İçlerinde sadece beş kişi evli değildi. O beş kişiden biri de boşanmış bir adamdı. Bu nedenle bu konuya hem çok yakın, hem de çok uzaktı.

Erdem'in üniversiteden arkadaşı olan Anıl "Hem de ne karışıyorlar var ya! Ben eski eşimle sırf bunun için tam iki gün boyunca kavga ettiğimi bilirim. Kadın takmıştı benim bekâr arkadaşlarıma," dedi üç kardeşin oynadığı oyundan bihaber.

3E: AŞK-I DÖNENCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin