2.0

821 89 20
                                    

Esneyerek test kitabını kapatırken Ayazı aramaya başladım. En son Toprakla birlikte basketbol hocasının yanına gidecekti. Takıma girmek istiyordu. On beş dakika geçmişti ama hala yoktu.

Ben etrafa bakarken ikisinin yanıma doğru geldiğini görünce arkama yaslanıp yanıma oturmalarını izledim.  Ayaz oturup arkasına yaslandı ve bana döndü.

"Yarın antrenmana gideceğim. Hoca nasıl oynadığıma bakacak."

"Alır seni bence."

"Bilmiyorum."

"Geceee!"

Bana seslenen kişiyle başımı oraya çevirdim. Sıla böğürerek yanıma geliyordu. Gözlerimi devirip başımı ne var dercesine salladım.

"Gel bahçeye inelim."

Hayır ya olamaz. Yine mi. Oflayıp gözlerimi kapattım. Tamam Sılayla eski hallerimizi özlemiştim ama özlediklerim arasında bu yoktu.

Beş dakika sonra Sıla tarafından sürüklenmeye başlamıştım. Ayazı Toptakla birlikte bırakmıştım. Zaten iyi anlaşmışlardı. Rahat bir şekilde arkasından gittim. Bahçeye bankın yanındaki çimenlere gidince oturup ne var dercesine başımı salladım.

"Hiç öylesine. Uzun zamandır beraber değildik. "

Yanıma oturup elimi tuttu.

"Uzaklaştığımızın farkındayım. Bunun için çok özür dilerim. Yine eskisi gibi olalım istiyorum."

Hafifçe gülümseyip fısıldadım.

"Ben de."

Gülümseyip birden bana sarılınca dengemi sağlayamayıp geriye düştüm. Tabi Sıla da üstüme.

"Kalk üstümden gerizekalı. Ezildim."

Kahkaha atarak üstümden kalktı ve üstünü silkeledi. Ben de gülerek kalktım ve bozulan saçımı düzelttim. Karşıdan gelen Rüyayı görünce içimden umarım Sıla yine beni unutmaz diye geçirirken o yanımıza oturdu.

"Kızlar benim size bir şey söylemem lazım."

Çok ciddi duruyordu. Merak edip dikkatlice ona bakmaya başladım.

"Ne söyleyeceksin?"

Boğazını temizleyip saçını düzeltti. Ben söylemesini beklerken Sıla birden bağırınca yerimden zıpladım. Salak kız öyle bağırılır mıydı?

"Söylesene!"

Rüya da Sılanın bağırmasıyla yanıma oturup en sonunda söyledi.

"Ben aşık oldum."

Başta idrak edemeyerek ikimiz de yüzüne öylece baktık ama en sonunda Sılayla birlikte kahkaha atmaya başladık. Biz kahkaha atarken Rüya bize gözlerini büyütmüş bir şekilde şaşkınca bakıyordu. En sonunda kahkahalarımız yavaşlayınca Sıla Rüyaya baktı. Gülmüyordu. Sanırım Rüya ciddiydi.

"Sen ciddisin?"

"Evet."

"Kime aşık oldun kız? Anlatıyorsun derhal."

Derin bir nefes alıp anlatmaya başladı. Biz de pür dikkat dinlemeye başladık.

"Ben galiba Toprak'a aşık oldum. Aslında başta hoşlantıdır diye boşvermiştim. Ama sonra hep onu görmek istediğimi farkettim. Derste hep onu izliyordum. Yani kısacası ben boku yedim."

Harbiden boku yemişti. Umarım Toprak da onu seviyordur yoksa baya kötü olurdu.

"Geçmiş olsun. Her neyse kalkın zil çalacak."

Ayağa kalkıp onları beklemeden sınıfa doğru ilerlemeye başladım. Çok yavaş yürüyorlardı ama ne yapayım ben?

Sınıfa geldiğimde zilin çalmasına beş dakika vardı daha. Sınıfta bizimkilerden kimse yoktu. Sırama oturup telefonumu çıkardım.

Siz: Ne yapıyorsun?

R: Oha!

R: Ben şok.

Siz: Niye be?

R: İlk defa sen yazdın bana.

Siz: Off sende.

Siz: Buna mı şaşırdın?

Siz: Konuşmak istedim yazdım işte.

R: Bunları söyleyeceğin günler de mi gelecekti be?

Siz: Madem bu kadar abarttın.

Siz: Gidiyorum o zaman.

R: Nee?

R: Hayır ya niye gidiyorsun?

Siz: Zil çaldı zaten.

Siz: İyi dersler.

R: Sana da sevdiceğim ❤.

❄❄❄❄❄❄❄❄❄

Eve geldiğimizde ikimiz de benim odama geçtik. O kendini yatağıma atarken ben de masaya oturmuştum. Bir süre boş boş oturunca ofladım.

"Acıktım ben. Ara pizzacıyı pizza yiyelim."

Başını sallayıp pizzacıyı ararken ben de  bakkaldan kola alıp geldim. Pizzalarımızı yedikten sonra bulaşıkları toplayıp balkona Ayazın yanına gittim. Hava kararmıştı.

"Ee uzun zamandır görüşmüyorduk. Özledim seni. Ama sen sanki fazla özlememiş gibisin."

Ben bunu söyleyince hafifçe gülümsedi. Tabi özleyecekti. Salak mısın Gece?

" Özlemez olur muyum?"

"Ama niye konuşmuyorsun hiç?"

"Sadece böyle bir araya gelmek istememiştim. Alışmaya çalışıyorum da."

Başımı salladıktan sonra beraber dışarıyı izlemeye başladık. Bir süre sonra ayağa kalktım. Ben ayağa kalkınca bana baktı.

"Uyuyacağım. Sen de çok kalma."

"Tamam."

Odama gidip telefonu aldım. R'den mesaj vardı.

R: Sevdiceğim ne yapıyormuş?

Siz: Hiiç

Siz: Sen?

R: Seni düşünmekten başka ne yapabilirim ki?

Siz: Tamam.

R: Sen de de azıcık odunluk var ama neyse.

Siz: Odunmuş hıh.

Siz: Her neyse uykum var benim.

Siz: Uyuyacağım.

R: İyi geceler sevdiceğime❤

❄❄❄Bölüm sonu❄❄❄

R kişisi  | texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin