Bölümü üstteki şarkıyla yazdım. İsteyen dinleyerek okuyabilir. İyi okumalar💜
Şakaydı sanırım yoksa delirecektim. Berke'nin burada ne işi vardı? Bilerek mi gelmişti? Yine sinir etmek istiyordu beni sanırım.
Derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştım. Ayaz'ın da sinirlendiğini hissedebiliyordum. Hoca olmasa dalacakmış gibi bakıyordu. Dalsın tabi. Ben de yardım ederdim hatta.
Boş sıralardan birine geçerken bana göz kırpınca sinirle gözlerimi kapattım. Hoca olmasaydı neler yapabileceğimi kestiremiyordum. Sanırım bu son aylar bok gibi geçecekti. Ve sanırım son senem de.
Ders bitimine kadar huzursuzdum. Durmadan ayağımı sallamıştım. Ayazın da benden aşağı kalır yanı yoktu. O da en az benim kadar nefret ediyordu ondan.
Zil çalınca derin bir nefes alıp sınıftan hızla çıktım. Onunla aynı havayı solumak istemiyordum. Bahçeye çıkmışken kolumdan tutulmamla sinirle hemen geriye çekildim. Bana dokunmasını istemiyordum. Gözlerini devirip hafif sarıya kaçan saçlarını geriye attı. Boyu da uzundu tabiki de. Gözleri mavi renkti. Dokuzda bu salaktan hoşlanmıştım bir de. Iyy.
"Sadece konuşmak istiyordum."
"Ben istemiyorum."
"Gece hadi ama."
"Ne hadi ama. İstemiyorum dedim."
Derin bir nefes aldı. Vazgeçmeyecek gibi duruyordu.
"Lütfen. Sadece birkaç dakika."
"Tamam söyle. İki dakikan var."
"Of Gece. Gel otur şuraya düzgünce konuşalım."
Haydaa. Oğlum gitsene başımdan. Hayır yani rezil de ettikten sonra bile bırakmadı peşimi.
"Konuşalım değil konuş. Hadi hızlı o."
Derin bir nefes aldı. Sanırım vazgeçiyordu. Yani sanırım.
"Peki burada konuşalım. Öncelikle ben senden özür diliyorum. Yaptığım berbat bir şeydi biliyorum ama ergendim işte. Seni gerçekten seviyordum. Ama o zamanlar gruplar vardı bilirsin. Sana bunları yapmamı söylediler yoksa beni gruptan atacaklardı. Böyle olmasını istemedim. Gerçekten Gece. Seni seviyorum. Buraya da bunun için geldim zaten."
Gözlerimi devirdim. Ben de inanmıştım. Yine hangi yalanıydı acaba?
"İnanacağımı düşündün öyle mi? Gerçekten mi? Berke. Peşimi bırak. Seni sevmiyorum artık. Hiçbir zaman da sevmeyeceğim."
İki saattir köşeden bana bakan Ayaza gözlerimi devirdim. Gelmek istiyordu ama iznimi istiyordu. Konuşma bitene kadar gelmesine gerek yoktu. Konuşma zaten bitmişti.
"Gece lütfen. Bırak kendimi açıklayayım sana. Seni seviyorum. Gerçekten."
Bağırmak istiyordum ama dedikodu konusu olmak isemiyordum. Bu yüzden sessizce " Artık peşimi bırak." deyip oradan ayrıldım.
Kantine giderken Ayaz da yanıma geldi. Sinirli olduğu her halinden belliydi.
"Ne dedi o? Niye gelmiş? Yine ne yalan söyledi sana?"
"Ya beni hala seviyormuş da, o zamanlar ergenmiş de, gruba alınmak istiyormuş bu yüzden böyle demiş yoksa seviyormuş. Bak bak. İnandım ben de zaten."
"İnanma zaten. Yalancı pislik. Neler dedi sana unutma sakın bunu."
Ayazın dedikleriyle yaptıkları geldi aklıma.
2 yıl önce
Nedense çok mutluydum. Berke ile yaklaşık 2 haftadır sevgiliydik. Güzel geçiyordu günler. Bugün de okuldan sonra bir yerlere gidecektik ama sürpriz demişti. Merak ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R kişisi | texting
Short StoryR: Sevdiceğim. Siz: Neden öyle sesleniyorsun bana? R: Sevdiceğimin bir anlamı var. Siz: Neymiş o? R: Sevdiğim ve seveceğim kelimelerinin birleşimidir. R: Ben seni seviyorum ve hep seveceğim. Başlangıç; 09.08.20 Bitiş; 06.03.21 İkinci kitap başlangıç...