e i g h t

43 4 0
                                    

„Jaemin," vyslovil Haechan po približne hodine ticha, ktoré narúšali hlasy vychádzajúce z televízie a pravidelné výdychy indikujúce, že dievčina skrútená v kresle zaspala.

Spomínaný chlapec len prikývol a nasledoval svojho kamaráta do kuchyne, aby náhodou nezobudili spiacu dievčinu. Obaja rovnako veľmi nechceli, aby si vypočula ich rozhovor.

„Mali ste sa od nej držať ďalej," povzdychol si starší z dvojice. Jaemin vedel, že v ňom doslova vrie hnev.

„To sme aj robili, no v pondelok nás počula. Počula tvoje meno a potom utiekla," vysvetlil mladší. Znova cítiac zmenu pocitov, ktoré ale nepatrili jemu.

„Niekedy mi skutočne pripadáte ako banda idiotov."

„Banda idiotov, ktorá chce ochrániť tvoju sestru, pretože niekto očividne prišiel na spojenie medzi vami dvoma" odvrkol mu Jaemin zvyšujúc hlas. Napriek hnevu, ktorý mu koloval v žilách si dával pozor na to, aby nebol príliš hlučný a nezobudil Nari.

„Ako si môžeš byť taký istý, že je to kvôli mne?" spýtal sa ho Haechan, ktorý si nechcel priznať chybu. Vždy bol takýto, keď sa jednalo o bezpečie jeho sestry.

„Pretože ten hajzel ju kontaktuje už tri skurvené roky a ona s tým musela žiť. S neustálymi vyhrážkami a sexuálnym napádaním skrz správy. Haechan, čítal som tie správy a bolo mi z nich na vracanie. Chcem toho psychopata zabiť za všetko, čo si kvôli nemu vytrpela," mladší z nich doslovne pľul jedno slovo za druhým.

Vedel, že by sa mal upokojiť inak zobudí jeho spriaznenú dušu búrkou svojich vlastných pocitov. Snažil sa a ako veľmi. No pri myšlienke na to čo všetko si za posledné roky musela prejsť mal čo robiť, aby sa vôbec udržal v tomto dome a nevybehol von hľadať toho hajzla.

„Prečo by si mal mať práve ty tak silnú potrebu ochraňovať ju?" tentoraz sa Haechan sarkasticky zasmial. Nechcel si pripustiť, že aj po všetkých tých rokoch si pamätá na jeho sestru.

„Do toho ťa nič nie je," odvrkol mu nahnevane mladší, no zato vyšší z dvojice. Haechan vedel, že len prilieva olej do ohňa, no práve o to mu šlo. Chcel Jaemina vyprovokovať, pretože iba v zápale hnevu mu jeho inak tajnostkársky kamarát povie všetko, čo chcel vedieť.

„Ale áno. Nari je moja sestra a je ma do toho viac než si myslíš!" tentoraz na seba obaja kričali nehľadiac na to, že vo vedľajšej izbe spala skrútená v kresle dievčina, ktorá spôsobila celú túto potýčku.

„Je to ona na kom mi záleží a tebe môže byť úplne jedno prečo! Proste to nechaj tak a nevŕtaj sa v tom!"

„Nenechám to tak dokým si nebudem istý, že bude v bezpečí!"

„V bezpečí nebola posledné tri roky a ty by si to asi ani nikdy nezistil, ak by nebolo nás a Jena, ktorý ju sem priviedol!" vyštekol naštvane Jaemin.

Po týchto slovách ostrej kritiky medzi nimi nastalo ticho. Obaja chlapci nahlas dýchali akoby práve ubehli maratón oči vytriešťajúc na toho druhého.

Hnedovláska zalial ohromný pocit viny, ktorý necítil už dlho a bol si skalopevne istý, že tento pocit bol jeho. No bol tu aj iný pocit. Oveľa silnejší, než čokoľvek iné.

Strach.

Takmer taký ohromujúci ako počas dnešného obeda. Zrazu mu pred očami prebehol záblesk čohosi, čo bolo pravdepodobne v Narinom sne. Tento nepatrný záblesk plný krvi pochádzajúci z unikátneho puta s dievčinou ho donútil zalapať po dychu.

„Nie," ozval sa tlmený výkrik z obývačky, v ktorej sa nachádzali dve osoby.

Jaemin s Haechanom sa rýchlo rozbehli k dievčine len preto, aby ju zbadali ako s vytreštenými očami sedela na kresle, v ktorom doteraz schúlená zaspala. Ruku si silno pritláčala na ústa tak ako to mala vo zvyku po každej nočnej more.

Hiraeth | n.jmWhere stories live. Discover now