t w e n t y t w o

52 4 7
                                    

„Čo sa deje?" vyľakaný chlapec doslovne bežal do obývačky, kde sa nachádzala plačúca dievčina. Jej plač spojený s krikom plným bolesti mu nielenže trhali srdce, no takmer mu priviedli infarktové stavy.

„Jae-min," vyslovila ťažko pred tým, než jej pery opustil ďalší z bolestných výkrikov. Znelo to akoby ju mučila neviditeľná sila, ktorej chlapec s havraními vlasmi nemohol nijakým spôsobom zabrániť.

Horúce slané kvapôčky stekajúce po jej červenkastých lícach mu doslovne lámali srdce, no vedel, že s tým nič nezmôže nech sa snažil akokoľvek. Bola to bolesť, ktorú prežíval jeho najlepší kamarát. O to viac ho to bolelo.

No bol si istý, že sa Jaemin len tak ľahko nevzdá a bude bojovať len preto, aby obaja, on aj Nari, prežili. Ľúbil ju viac než svoj vlastný život a práve to ho poháňalo vpred.

„Jeno, b-bojím sa," dievčina tentoraz neplakala len kvôli bolesti, ale aj kvôli strachu. Nebála sa o seba, no o chlapca vďaka ktorému sa ešte pred niekoľkými minútami cítila ublížene. Cítiac bolesť, ktorú prežíval len preto, aby ju mohol ochrániť zmenila svoj postoj voči nemu.

„Čoskoro to prejde. Nari, zvládneš to," rýchlo zareagoval na jej slová a znova raz ju zobral do svojho náručia.

Myseľ mu pracovala na plné obrátky. Snažil sa prísť na spôsob ako jej uľaviť od obrovskej bolesti, ktorú práve teraz prežívala. Rozmýšľal nad tým či by zabrali obyčajné tabletky od bolesti, aj keď na ich účinok by museli čakať trošku dlhšie.

„Bojím sa o Jaemina," opravila ho snažiac sa utíšiť plač, ktorý ňou zmietal. Sústreďovala sa na bolesť v oblasti brucha a ramena, no aj na Jenove dlane, ktoré ju upokojujúco hladili na chrbte.

„On sa nevzdáva. Poznám ho už niekoľko rokov a viem, že kvôli tebe bude bojovať," venoval jej ďalší z jeho milých úsmevov, aj keď jeho oči ostávali smutné.

Skôr než mu stihla odpovedať cítila jemný tlak uprostred jej hlavy, čo nakoniec spôsobilo stratu vedomia.

76543210

„Jaemin!" skríkol zhrozene najmladší z chlapcov. Pohľad na jeho kamaráta, ktorý prehráva v boji ho ničil. No ešte viac ho ničilo poznanie, že dievčina, s ktorou je spojený cíti rovnakú bolesť.

Istými pohybmi, ktoré roky zdokonaľoval sa predral až k hnedovlasému chlapcovi, bojujúcemu z posledných síl.

„Nezabíjaj ho," vyriekol starší, keď zbadal zbraň v Jisungových rukách. Mladší zavrčal, no podarilo sa mu udrieť muža do hlavy tak, aby stratil vedomie. Bolo to jednoduchšie, než by sa s ním mali hrať ako mačka s myšou.

„Zvládneš to, hyung?" mladší z nich si ustarostene prezeral svojho kamaráta, no po tom, čo hnedovlások prikývol, utekal k ďalším mužom.

Nikto z nich nečakal, že sa tu strhne tak obrovská bitka. Prekvapilo ich to, no boli radi za zbrane, ktoré mali v zálohe.

Všade bola krv prevažne ich nepriateľov. Miestami sa však našla aj ich vlastná, no ani to ich nezastavilo.

Narozdiel od iných bojov, v ktorých sa doteraz ocitli mali tentoraz zápal ako ešte nikdy.

Mali jednoduchý cieľ.

Ochrániť dievčinu aj za cenu vlastného života.

Každému z nich prirástla k srdcu a skôr, než si to uvedomili, stala sa súčasťou ich rodiny.

„Čo s týmto?" spýtal sa zadychčane najstarší z chlapcov, keď sa zdalo, že je po všetkom.

„Musíme ho zobrať so sebou. Mohol by nám poskytnúť dôležité informácie," odpovedali mu Jaemin spoločne s Haechanom akoby si čítali myšlienky.

Hiraeth | n.jmWhere stories live. Discover now