Dievčina sa po všetkom, čo jej Donghyuck povedal prudko nadýchla. Bolo jej do plaču. Navyše cítila zradu zo strany jej vlastných rodičov.
„Takže všetci okrem mňa sú členmi mafie a ja sa to celé dozviem až teraz. Naozaj výborne," nahnevane rozhodila rukami. Nezabudla ani neprestajne pochodovať po obývačke.
„Bol som rovnako zaskočený ako ty, keď som sa to včera dozvedel," protestoval jej zúfalý brat. Bál sa, že ho tentoraz zavrhne už úplne.
„Ja zaskočená nie som. Som nahnevaná, pretože niečo také pred nami oboma tajili. Teraz mi to už dáva dokonalý význam. Ich pracovné cesty a podobné veci. Najviac ma však vytáča, že Sanha nejde po mne kvôli tebe, ale kvôli nim!"
„Nari, tým si nemôžeš byť istá," záporne pokrútil hlavou Jeno opierajúci sa o jedno zo sivých kresiel, v ktorom sedel jej brat.
„Ale áno. Sanha ešte stále chce, aby som zaplatila za hriechy mojej rodiny. S Haechanom to nemá nič spoločné," namietla šikovne.
„Nari má pravdu. Čítal som všetky správy, ktoré jej doteraz poslal a niekoľkokrát v nich boli spomenuté hriechy jej rodiny, nie jej brata," ozval sa blonďavý chlapec pochádzajúci z Číny.
„Myslím, že NCT by sa mali znova spojiť. Podľa toho, čo sme zistili to nie je len obyčajný človek. Navyše Haechan a jeho sestra sú vo väčšom ohrození, než sme si mysleli. Vendetta sa nezastaví, kým nás všetkých nezničí," hlas ich lídra bol plný autority, ktorej sa za žiadnych okolností nesmelo odporovať.
Neurobil by takéto rozhodnutie, ak by mu nezáležalo na životoch členov jeho početného gangu. Všetkých z nich poznal lepšie než ktokoľvek iný. Nedal im len strechu pod hlavou, ale aj rodinu, o ktorú buď prišli alebo ju nikdy nemali.
„Taeyong, je tu jedna vec, ktorú by si mal vedieť. Ide o mňa a Nari."
Všetky pohľady sa upreli na Jaemina, ktorý mal strach, no zároveň chcel, aby to vedel aj ich líder. Musel vedieť, čo bolo medzi ním a sestrou jedného z členov.
„Vzťahy nie sú povolené. To snáď vieš, Jaemin."
„Viem, no toto sa stalo nečakane. Nemohol som ovplyvniť puto spriaznených duší," vysvetlil mu hnedovlások, ktorý bol ešte viac neistejší. Tieto pocity sa znásobovali, pretože Nari cítila rovnakú neistotu ako on.
„Toto mení celú situáciu. Čo najskôr sa dostavte do Seoulu. Všetci bez výnimky," pri posledných slovách sa líder šiestich chlapcov pozrel na Nari, ktorá len prikývla. Uľavilo sa jej, keď po niekoľkých pre ňu nekonečných sekundách od nej odvrátil priam spaľujúci pohľad.
„Musíme vymyslieť, čo povieme rodičom. Nebude to tak ľahké."
„Povieme im, že sa musíš vrátiť do Seoulu a ja chcem ísť s tebou. Výhovorka môže byť nejaká prestížna škola, na ktorú by ma mohli prijať. Predsalen o pár mesiacov maturujem a sfalšovať papiere nie je až tak zložité," dievčina na konci svojho plánu nevinne pokrčila plecami.
„Páči sa mi ako premýšľaš. Žiadne papiere však falšovať nemusíš. Mám dostatok prostriedkov na to, aby si sa tam skutočne dostala. Stačí si vybrať akúkoľvek školu," dievčina pozrela na lídra, ktorý sa v jej prítomnosti po prvýkrát usmieval.
„Nie, ak sa mám niekde dostať, tak za svoje zásluhy, no ďakujem za ponuku," záporne pokrútila hlavou. Predstava, že by mal tento pre ňu neznámy človek zaplatiť kopu peňazí len preto, aby sa dostala na školu sa jej nepáčila.
„Odteraz si súčasťou rodiny a my sa o svojich vždy postaráme. Na tom nie je nič zvláštne. Budem však rešpektovať tvoje rozhodnutie," Nari na jeho slová len prikývla a vďačne sa naňho usmiala.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hiraeth | n.jm
FanficNCT soulmate series 1/3 A tak pomaly, pomaličky našli dve spriaznené duše svoj domov, po ktorom tak veľmi túžili. „Nedovolím, aby sa ti niečo stalo. Nikdy! Počuješ? Nikdy!" ❌ soulmate|au ❌ gang|au ❌ high school|au ©️Príbeh bol pôvodne zverejnený na...