t h i r t y s e v e n

36 4 2
                                    

„Som rád, že ste mali pekný deň, no jedna vec mi nesedí,“ ozval sa hnedovlások sledujúc preplnený kufor auta. Samozrejme, že on a Ten prišli pomôcť dievčatám s ich celodenným úlovkom.

„Čo ti na tom nesedí?“

„Nakúpila si toho tak veľa a predsa si minula tak málo,“ vystvetlil jednoducho pričom sa nevinne poškrabal na zátylku. Bolo úplne normálne, že si skontroloval stav svojho účtu.

„Väčšina vecí patrí Pudu a niektoré kúsky mi kúpila ona. Vraj sa cíti zle, pretože mi ešte nikdy nič nekúpila,“ ozrejmila akoby o nič nešlo, aj keď v skutočnosti sa pre tento drobný fakt hnevala na svoju kamarátku.

„Moja úbohá kreditka. Pudu, už nikdy v živote ti ju nedám,“ zabedákal Ten, ktorý si vypočul rozhovor dvoch spriaznených duší. Nemal čas pozrieť si zostatok svojho účtu, no typoval, že tam vďaka jeho mladšej sestre veľa nezostalo.

„Nešlo to z tvojho účtu,“ odfrkla mu tmavovlasá dievčina urazene kráčajúc k východu z podzemnej garáže.

„Hej! Čo tašky?“ zakričal za ňou zúfalý tmavovlások.

„Na to mám predsa teba!“ zakričala mu naspäť, no trojici stojacej pri modrom Camare nevenovala ani pohľad.

„Pomôžem ti s tým,“ ponúkla sa drobná blondínka sledujúc ako sa mladý muž trápil s mnohými drobnými i veľkými taškami, ktoré nakúpila jeho sestra.

„To netreba, určite si po dnešku unavená,“ odbil ju naoko starostlivo najstarší z trojice. V skutočnosti by prijal každú pomocnú ruku, no nechcel si znepriateliť priveľmi starostlivého hnedovláska.

„To musí byť aj Jaemin a tak isto aj ty. Včera ste predviedli ukážkový výkon, zatiaľ čo ja som chodila sem a tak po obchodoch,“ tentoraz bol rad na nej, aby ho taktne odbila. Zámerne použila ako argumenty ich akcie, pretože vedela, že práve takto nad nimi vyhrá.

„Fajn, nebudem sa hádať,“ s víťazoslávnym úsmevom sledovala ako tmavovlások porazenecky zvesil plecia.

76543210

„Myslím, že to už dlho nevydrží,“ miestnosťou sa ozýval ustaraný mužský hlas. Pozbierala posledné zvyšky energie, ktoré v sebe našla a s ťažkosťami pozrela na dve osoby stojace len niekoľko metrov od nej.

„Postaraj sa o ňu. Je mi jedno, čo urobíš, len nech prežije. Teraz, keď sa Nari pridala k NCT, bude táto slabá náhrada užitočná aspoň pre moje vlastné potešenie,“ rozkázal Sanha a neveľkou zatuchnutou miestnosťou sa pre zmenu rozliehal jeho odporný smiech. Zoslabnutá dievčina by ho prirovnala ku škrekotu umierajúceho zvieraťa. Och, ako veľmi len neznášala ten zvuk.

„Prepáč.“

Toto jediné slovo jej rezonovalo v mysli, keď ju tmavovlasý muž opatrne dvíhal zo zeme. Jemne zaskučala od bolesti na čo sa jej znova dostalo ospravedlnenia. Jej zlomená myseľ nechápala, prečo by sa jej jeden z väzniteľov ospravedlňoval. Pre ostatných bola len obyčajnou handrou, do ktorej by si mohli kopnúť či si užiť s jej telom. Tento človek však bol iný. Nikdy jej neublížil. Nikdy ju nevyužil na uspokojenie svojich sexuálnych potrieb. Nikdy jej nenadával. Vždy bol k nej milý. Vždy ošetroval jej krvácajúce rany. Vždy ju umyl, keď ju niekto brutálne znásilnil.

Vždy sa jej ospravedlnil.

„Čoskoro si po teba prídu. Zoberú ťa preč a postarajú sa o teba. Sľubujem, Yena, bude to lepšie. Len ešte vydrž. Už len chvíľu a budeš na lepšom mieste,“ prisľúbil jej šepkajúc, keď ju ukladal na mäkkú posteľ. Bolo mu jedno, že na mäkkých perinách bude jej krv. Chcel len, aby bola aspoň na malý moment v pohodlí.

Hiraeth | n.jmWhere stories live. Discover now