t h i r t y s i x

44 4 1
                                    

„Máš všetko?" blondínka sa spýtala Pudu, keď nasadli do jej milovaného Camara, ktoré od ich príchodu sem stálo v garáži. Samozrejme, že dievčatá sa hádali o to, ktorá z nich bude šoférovať, no nakoniec vyhrala mladšia z nich.

„Áno, mám," odpovedala jej tmavovlasá dievčina, ktorá bola ešte stále patrične urazená na jej kamarátku. Spoločná cesta do nákupného centra plného drahých obchodov prebehla v tichosti. Zatiaľ čo sa Nari plne venovala šoférovaniu, jej kamarátka premýšľala nad mnohými vecami. Pohľad na drobnú blondínku za volantom ju istým spôsobom upokojoval. Už chápala, prečo tak veľmi trvala na tom, aby mohla šoférovať ona. Vychádzal z nej totižto pokoj spojený s maximálnym sústredením.

„Tu zaboč doprava," oznámila Nari potichu a počkala, kým sa dostali do podzemného parkoviska, kde mohla dievčina zaparkovať.

„Vieš ako znela dohoda, že?"

„Čo oči nevidia, to srdce nebolí a ja nechcem zruinovať Jaeminov rozpočet, takže budem používať aj svoju kreditku," odpovedala so smiechom blondínka, keď spoločne stáli vo výťahu.

„Dievča zlaté, ten uhundranec zarába viac než by si si mohla kedy predstaviť a to takmer nikdy nič nerobí," odfrkla jej Pudu naoko urazene, no mladšia z dvojice videla  ako jej cuká kútikmi úst v úsmeve.

„Odkedy som tu zarábam aj ja a tiež to nie je najmenšia suma, takže nevidím zmysel v tom, aby som míňala len jeho peniaze," pokrčila plecami Nari, keď spoločne vystupovali z výťahu do preľudných častí nákupného centra.

„Pozri sa, ja tak isto nevyužívam svoju kreditnú kartu a nesťažujem sa. Mala by si byť ako ja."

„A koho kreditku používaš?" vyzvedala mladšia, ktorá sa okamžite chytila šance zmeny rozhovoru.

„Tenovu a Doyoungovu," odpovedala jej nonšalantne akoby o nič nešlo.

„S Tenom si si celkom blízka, ale Doyoung?" vyzvedala zmätene ďalej. Nechápala prečo by jej práve hacker, ktorý prehliadal dievčininu existenciu dával svoju kreditnú kartu.

Spriaznené duše."

Po týchto slovách drobná blondínka zalapala po dychu. Nikdy by si nepomyslela, že Pudu a Doyoung by mohli byť spriaznenými dušami. Všímala si ako sa Pudu snaží, no tmavovlasý chlapec, ktorý pripomínal zajačika celú snahu prehliadal. Akoby ho celá jej podstata otravovala do špiku kostí.

„Počkať, počkať, ty a ten kus ľadu ste-"

„Nehovor to nahlas. Vedia o tom len dvaja chalani a teraz aj ty," upozornila ju príkrejším tónom ako pôvodne chcela.

„Ako to? Prečo to skrývate?" drobná blondínka sa spýtala tentoraz naozaj potichu, takže Pudu kráčajúca vedľa nej mala problém porozumieť významu slov. Nakoniec si to však domyslela a nebolo to vôbec až tak ťažké.

„Nikdy mi nevysvetlil, prečo sa tak rozhodol. Zrejme nikdy nechcel spriaznenú dušu a už rozhodne nechcel, aby som ňou bola ja," na konci svojho krátkeho vysvetlenia si inak vždy veselá Pudu smutne povzdychla. Bolo pre ňu ťažké prijať skutočnosť, keď celý svoj život o niečom takom snívala dúfajúc, že aj na ňu niekde čaká druhá polovička jej duše.

„Nechápem to. Ako by niekto mohol odmietnuť tak úžasnú osôbku ako si ty?"

„To je jedno. Je načase, aby sme si oddýchli od chlapčenskej spoločnosti a zároveň im zruinovali rozpočet. Tým pádom nám neostáva čas na nezmyselné reči, ktoré by nám pokazili náladu," vyhlásila zrazu nadšene Pudu, ktorá znova zmenila smer rozhovoru. Samozrejme, že Nari mala na ňu množstvo otázok, no nechala si to na neskôr. Predsa len staršia mala pravdu. Mali by si obe oddýchnuť.

Hiraeth | n.jmWhere stories live. Discover now