n i n e

39 5 2
                                    

Po príchode domov nemala chuť oslavovať s rodičmi nečakaný príchod jej brata, a tak sa zavrela do svojej izby a rozhodla sa čítať knihu. Na spánok sa ešte stále necítila a knihe sa venovala až do doby, kým sa z jej mobilu neozvalo cinknutie oznamujúce prichádzajúcu správu. S roztrasenými rukami odomkla mobil a pozrela na niekoľko správ od kontaktu, o ktorom nevedela, že si ho uložila.

LeLe🐬
Noona
Zajtra budem potrebovať tvoj mobil
Požičiaš mi ho ešte na maličkú chvíľku? 🥺

Nari hľadela na správy ako vyoraná myš. Netušila kto by jej mohol o takomto čase písať.

Nari
Naprv prezraď kto si a tak sa rozhodnem

LeLe🐬
Jeden a jediný Zhong Chenle samozrejme 😒
Tak požičiaš mi tvoj mobil?

Nari
Oh, nevedela som, že mám tvoje číslo
Sorry not sorry
A áno môžeš si ho požičiať 🙃

LeLe🐬
Ďakujem noona!
Zajtra si poň prídem!
Aaaa uložil som ti čísla aj ostatných pre prípad!

Potichu sa zasmiala a odložila mobil, aby sa znova mohla venovať knihe. Poznala ju už naspamäť, no stále ju udivovali niektoré detaily, ktoré pri predošlom čítaní prehliadla alebo na nej jednoducho zabudla. Čítanie bola pre ňu ďalšia z činností, pri ktorých zabúdala na všetko ostatné. Bol to ďalší z jej mnohých únikov z reality.

Znova jej zabzučal mobil, ktorý tentoraz už istejšie zobrala do ruky. Očakávala, že jej znova napísal Chenle, no mýlila sa.

Neznáme číslo
Neostáva ti veľa času a ani
tvoji rytieri v lesklej zbroji
nedokážu zabrániť
nevyhnutnému.

Celé jej telo sa znova roztriaslo. Nedokázala sa poriadne nadýchnuť, pretože strach znova opantával telo aj myseľ. Ešte zopár minút bola v takomto hroznom stave znova na pokraji psychického zrútenia.

Bolo to tak až dokým jej do izby nevbehol vystrašený Donghyuck. Len pred niekoľkými sekundami mu volal rozrušený Jaemin, ktorý ho doslovne nútil, aby skontroloval Nari. On sám svojmu kamarátovi neveril až do momentu, kým sa mu Jaeminová teória nepotvrdila.

Nari bola celá bledá a nereagovala na oslovenia. Nereagovala na jeho prítomnosť. Istý čas nereagovala ani na to, že ju objímal. Šepkal jej upokojujúce slová a zostal s ňou až kým sa neupokojila a nezaspala mu v náručí.

Až po tom, čo si bol istý, že zaspala siahol po smartfóne, ktorý si všimol chvíľu po svojom príchode do izby. Za pomoci Narinho odtlačku prsta ho odomkol a čítal si správy, ktoré boli poslané na tento mobil z neznámeho čísla. Reagoval podobne ako pred pár hodinami Jaemin, aj keď o tom nemal odkiaľ vedieť.

Rozhodol sa skontaktovať s Chenlem, ktorému poslal snímku obrazovky a následne odložil mobil patriaci drobnej dievčine na nočný stolík. Nemohol spať, a tak sledoval jeho spiacu sestru ešte niekoľko hodín a premýšľal. Premýšľal nad mnohými vecami, no najviac nad tým ako bolo možné, že Jaemin vedel, čo sa deje aj bez toho aby bol v priamom kontakte s jeho sestrou.

Nakoniec však zaspal a zobudila ho až o nad ránom jeho ustráchaná mama, ktorá bola skalo pevne presvedčená o tom, že by mal ísť do hosťovskej izby. Nepáčilo sa jej, že sa obe jej deti tlačia na jednolôžkovej posteli. Donghyuck jej potichu vysvetlil, že sa netlačia a že obaja súrodenci chcú dohnať stratený čas, ktorý strávili v odlúčení. Nakoniec to pani Lee vzdala a odišla do práce. Donghyuck sa znova uložil vedľa tuho spiacej dievčiny a znova zaspal.

Hiraeth | n.jmWhere stories live. Discover now