Šoférovať z hlavného mesta bolo ešte horšie ako cesta tam. Hnedovlasý chlapec sa tentoraz doslovne vliekol pričom ručička tachometra mu ukazovala o viac než 10 kilometrov za hodinu menej než bolo dovolené.
Neponáhľal sa, pretože sa bál. Netušil ako svojej milovanej sestre vysvetlí situáciu, v ktorej sa ocitli. Preňho samého bolo zistenie nových informácií šokujúce.
Ako na to zareaguje Nari s jej krehkou dušičkou?
Ublíži jej to. Veľmi a nenávratne. Vedel si to živo predstaviť. Akoby jej niekto zabodol rozžeravené železo priamo do hrude. Bude to on, kto jej vypáli bolestivú dieru, ktorá sa už nikdy nezacelí.
Pre chybu ich rodičov nenávratne stratí svoju milovanú sestričku.
Toho sa bál najviac.
Obozretne zaparkoval pred domom, kde bývali jeho dvaja kamaráti. Vypol motor a zadíval sa na Camaro nebesko modrej farby.
Spomenul si na video, ktoré mu poslala ich mama. Nari na nej vyzerala tak šťastná. Od dojatia sa rozplakala. Nemohla uveriť, že skutočne dostala auto jej snov. Potichu sa nad touto spomienkou zasmial.
Už teraz si dokázal predstaviť ako lesk v jej očiach znova raz pohasne. Bolo mu z toho do plaču.
Zároveň to bol jediný spôsob ako ju ochrániť.
Buď sa z nich stanú spojenci alebo nepriatelia. Nemôžu byť oboje.
S posledným pohľadom na auto, ktoré stálo priamo pred tým jeho vystúpil a pobral sa k domu. Nevedel, čo má čakať, no dúfal, že jej to nebude musieť vysvetľovať dnes. Ešte na to nebol pripravený. Najmä nie po tom, čo ju dnes videl tak šťastnú v Jaeminovom objatí.
„Kde je Nari?" spýtal sa, keď vošiel do obývačky, v ktorej sa nachádzal len hnedovlasý chlapec.
„Pred chvíľou zaspala," odpovedal mu mladší odkladajúc svoj telefón.
„Tipujem, že to bolo niečo vážne, keď si sa vrátil tak neskoro," do obývačky vošiel Jeno hľadiac na hodiny, ktoré ukazovali niečo po jednej v noci.
„Zistili kto je zodpovedný za útok spred dvoch mesiacov," ozval sa Haechan, ktorý sa posadil na gauč hneď vedľa Jaemina.
„Kto to bol?" mladší z dvojčiat bol tak unavený, že si nedokázal presne vybaviť, ktorý z jeho kamarátov sa pýtal, no odpovedať im musel.
„Vendetta."
Po tomto jedinom slove obaja chlapci spozorneli. S týmto gangom mali veľké problémy už v minulosti ešte pred tým než sa k nim pridal Haechan.
„Čo to má spoločné s tebou?" spýtali sa obaja spoločne. Ak by sa nenachádzali v takejto situácii zasmiali by sa na tom, no teraz na to nebol čas.
„Jej členmi sú aj moji rodičia," prudko vydýchol. Jeho hlas bol tichý a zlomený. Cítil ako hnedovlasý chlapec vedľa neho celý stuhol. Rovnako tak v miestnosti nastalo hrobové ticho, v ktorom by bolo počuť aj dopadnutie špendlíka.
„Nari-" začal hnedovlások, no svoju vetu nedokončil a tak ostala visieť vo vzduchu. Napriek tomu všetci traja presne vedeli, čo chcel povedať.
„Viem, no dnes nie. Nedokážem jej zničiť jej krehké šťastie. Chcem však, aby si bol pri nej. Mňa bude najväčšou pravdepodobnosťou nenávidieť, no chcem, aby mala aspoň teba," utrápený pohľad preniesol na spriaznenú dušu svojej sestričky, o ktorej je reč.
Vedel, že od hnedovláska žiada veľa, no on je jediný, kto ju dokáže utešiť. Práve tento chlapec pozná jej myšlienky aj pocity oveľa lepšie než ktokoľvek iný.
YOU ARE READING
Hiraeth | n.jm
FanfictionNCT soulmate series 1/3 A tak pomaly, pomaličky našli dve spriaznené duše svoj domov, po ktorom tak veľmi túžili. „Nedovolím, aby sa ti niečo stalo. Nikdy! Počuješ? Nikdy!" ❌ soulmate|au ❌ gang|au ❌ high school|au ©️Príbeh bol pôvodne zverejnený na...