„Myšička, mala by si predsa oddychovať!" rozčuľoval sa jej brat hneď po tom, čo si ju všimol. Kráčala po Jaeminovom boku do jedálne a spoločne obsadili posledné dve ostávajúce miesta.
„To sa nemôžem už ani najesť?" odfrkla mu urazene. Pudu, ktorá sedela hneď oproti nej jej však venovala šťastný úsmev namiesto pozdravu. Obe dievčatá si medzi sebou vymenili niekoľko pohľadov a až potom sa Nari pustila do svojich raňajok, ktoré pozostávali z mlieka a cereálií. Ďakovala Pudu za to, že si kuchtila svoje vlastné cereálie, pretože boli jednoducho lahodné.
„Myšička, vieš, že som to tak nemyslel. Len sa o teba bojím," jej brat zjemnil tón. Tak isto sa jeho pohľad stal oveľa jemnejší, no najmä prístupnejší takže dievčina dokázala čítať všetky myšlienky, ktoré mu prebehli mysľou.
„Viem, že sa tu viacerí škriepite, nikoho z vás by nezabilo, ak by ste mi na chvíľu venovali pozornosť," slova sa ujal líder, okolo ktorého znova raz vyžarovala autoritatívna aura. Vďaka tomu všetci ako zázrakom stíchli svoje pohľady prenášajúc na troch mužov sediacich vedľa seba.
„V prvom rade chcem oznámiť, že dnes má WayV akciu, na podrobnostiach sa dohodneme hneď po tom, čo Nari spolu s Markom ukončia výsluch," začal s vysvetľovaním pričom si prezrel tváre každého z prítomných. Všímal si zmeny v správaní Pudu, ktorá len prekvitala šťastím od príchodu mladšieho dievčaťa do ich podivnej rodiny.
„O zajtrajšiu akciu sa postarajú Dreamies spolu s Markom. Ide o obchod s drogami. Ja s Chenlem budeme dnes aj zajtra očami a ušami pre chalanov," slova sa ujal Doyoung, ktorý sedel po lídrovej pravici. Mladý hacker sledoval ako si dve spriaznené duše vymenili pohľad. Vedel, že spoločne komunikovali skrz myšlienky.
Závidel im túto schopnosť, ktorú on a Pudu zdieľať nemohli. Neboli si byť tak blízki. Istým spôsobom ani nechcel, aby sa zbližovali. Napriek tomu, že sa pomocná medička snažila, on to nemohol dopustiť. Znamenalo by to, že sa stane jeho slabinou a to by jej vytváralo obrovský žiarivý terč na jej chrbte. Niečo také by nikdy nemohol dopustiť. Nemohol ju predsa až tak veľmi ohroziť.
Plne stačilo, že ju zatiahol do celej tejto veci spojenej s mafiou. Možno práve preto zatajoval ich spoločné puto pred takmer všetkými členmi.
„Nastala jedna nepatrná zmena v Narinom výcviku. Kondičný tréning bude odteraz viesť Jeno a nie Yuta. V prípade záskoku to budem ja alebo niekto z WayV," doplnil Kun vážnym tónom. Miesto po Taeyongovej ľavici mu poskytovalo možnosť nepekne zazrieť na staršieho z japonských členov.
„Okrem večernej akcie je na pláne upratovanie celého komplexu. Výnimku má Nari, ktorá bude sa bude v Jaeminovej prítomnosti zotavovať. To je všetko," slova sa znova ujal líder, ktorý si ako vždy po prednesení tohto rozkazu vyslúžil kopu frflania zo strany chlapcov.
„Môžem pomôcť. Necítim sa až tak zle, aby som nemohla," ochotne sa ponúkla mladšia z dievčat, pretože jej neprišlo správne, aby ona oddychovala zatiaľ čo ostatní budú mať plné ruky práce.
„Nie, Nari, tvoj zdravotný stav si vyžaduje si oddych," odpovedal jej zamračený Jaehyun. Dievčinu jeho reakcia prekvapila. Doteraz sa jej totižto vyhýbal alebo plne prehliadal jej existenciu.
„Má pravdu. Je nás tu tak akurát, takže si ani nevšimneme, že oddychuješ," usmiala sa na ňu Pudu, ktorá plne súhlasila so slovami nedôverčivého chlapca.
„Oh, tak dobre," pokúsila sa o slabý úsmev. Vedela, že z toho vznikla nepekná grimasa, no oceňovala, že to Pudu prehliadla.
„Jieun, nechcela si ísť zajtra na nákup?" nadhodil z ničoho nič hnedovlások sledujúc ako sa spomínanej dievčine rozžiarili očká.
YOU ARE READING
Hiraeth | n.jm
FanfictionNCT soulmate series 1/3 A tak pomaly, pomaličky našli dve spriaznené duše svoj domov, po ktorom tak veľmi túžili. „Nedovolím, aby sa ti niečo stalo. Nikdy! Počuješ? Nikdy!" ❌ soulmate|au ❌ gang|au ❌ high school|au ©️Príbeh bol pôvodne zverejnený na...