f o u r t y t w o

43 5 3
                                    

„Pozrime sa, kto je tu!“

„To je naša Nari!“

„Nari!“

Ozvalo sa hneď niekoľko pokrikov zo strany niekoľkých chalanov hneď po tom, čo vošla do miestnosti. Všetci však rýchlo stíchli po tom, čo ich pokrahal líder.

„Zrejme sme ti chýbali, zlatíčko,“ ozval sa blízko nej Changbin, ktorý si ju okato prezeral. Dievčine sa hnusil jeho slizký úškrn, ktorý mal na perách.

„Konkrétne ty si mi nechýbal,“ odvrkla mu pričom si dávala pozor, aby ani na sekundu nezhodila svoju pokojnú masku. Nehodlala mu urobiť radosť tým, že by nechala vyplávať na povrch svoje ozajstné emócie. Tak isto sa musela ovládať už len kvôli Jaeminovej a Taeyongovej prítomnosti.

„Ale čo nepovieš, zlatíčko,“ povedal znudeným tónom, zahasil cigatetu a podišiel pár krokov k nej.

Nari si periférnym videním všimla ako jej spriaznená duša zatína päste. Chcela mu urobiť radosť, a tak zareagovala hneď ako k nej chlapec natiahol ruku. Šikovne ho potiahla k sebe a lakťom pravej ruky ho s čo najväčšou silou udrela priamo do brucha. Tmavovlasý chlapec to nečakal, čo spôsobilo, že sa zatackal, ruku prikladajúc na boľavé miesto. Na perách sa jej usadil spokojný úsmev. Nemohla byť na seba viac hrdá.

„Changbin!“ ich líder zasiahol skôr, než tmavovlások stihol zareagovať. Presne vedel, čo by sa stalo, ak by nezasiahol.

„Vieš, že tvoja prosba bude niečo stáť, srdiečko,“ prehovoril k dievčine jej bývalý priateľ, ktorý celé toto divadielko s úžasom sledoval. Páčilo sa mu ako sa za čas od ich rozchodu zmenila. Teraz však nebol čas na takéto myšlienky, a tak rovnako ako ona siahol po nepreniknuteľnej maske.

„Viem, Minho,“ prikývla mu s nečitateľným výrazom v tvári. To sa mu veľmi nepáčilo. Vždy totižto dokázal zistiť, čo jej behá hlavou jediným pohľadom na ňu.

„Taeyong, Jaemin, slečna, posaďte sa prosím,“ vyzval ich líder naoko srdečným tónom. V očiach sa mu však odrážala vypočítavosť líšky.

„Nečakal som, že to skutočne príjmete,“ ozval sa Taeyong pozorne sledujúc Chana sediaceho priamo oproti nemu.

„Nari bola našou súčasťou, aj keď o tom nevedela,“ prehovoril Minho skôr, než jeho líder stihol otvoriť ústa.

„Pochybujem, že ti na nej záleží tak veľmi, aby si jej teraz tak ochotne pomáhal,“ odfrkol Jaemin. Jed, ktorý sa nachádzal v jeho tóne hlasu zaplavil celú miestnosť a spôsobil, že sa drobná dievčina vedľa neho striasla.

„Zrejme jej nedokážeš pomôcť ty, keď je teraz tu a žiada o našu pomoc,“ odvrkol mu na to Jeongin, najmladší z prítomných ľudí. Schválne použil rovnaký tón ako hnedovlások. Pohľad mu však zmäkol, len čo sa pozrel na dievčinu, ktorá pokojne sedela medzi dvoma mužmi. Vždy ju mal rád, aj keď bola ustráchaná z takmer všetkého, čo robili.

„Pozri, budem mať z toho niečo aj ja. Nemysli si, že to robím len tak, manekín,“ prehovoril znova Minho pozorne sledujúc hnedovláska. Nepáčilo sa mu ako blízko sa zdal byť k dievčine. Dokonca sa aj nepatrne dotýkali prstami rúk. V tichosti premýšľal nad vzťahom, čo mali medzi sebou.

„Čo požaduješ?“ vložil sa do toho Taeyong, ktorý rovnako ako aj Chan chcel zabrániť hádke dvoch gangov a tak zničiť ich obchod.

„Minho sa dohodne s Nari, zatiaľ čo sa my dvaja dohodneme tiež,“ ozrejmil im pokojným tónom.

„Poď,“ Minho hlavou naznačil smer k dverám vedúcim do inej, menšej, miestnosti, kde by sa mohli porozprávať. Samozrejme, že Jaeminovi sa to nepáčilo. Najradšej by bol, ak by ostala tu alebo ak by mohol ísť s ňou. Nič z toho však nemohol, a tak jej prstami jemne prešiel po tých jej a následne sledoval ako sa postavila a rozhodnými krokmi nasledovala jej bývalého priateľa.

Hiraeth | n.jmWhere stories live. Discover now