„Lee Nari."
„Na Jaemin," malý chlapček sa usmial na dievčatko s dlhými vlasmi a veľkými očkami.
„Budem ťa volať Nana," zvonivo sa zasmiala.
„Prečo?" nechápavo si ju premeral.
„Pretože ti to pristane," znova sa zasmiala smiechom, ktorý sa dotýkal jeho detskej dušičky.
„A ty budeš princezná."
„Prečo?"
„Pretože v tých šatôčkach vyzeráš ako princezná, ktorú treba zachrániť."
***
„Renjun, nie! On je nevinný!" zakričal hnedovlasý chlapec, keď spoznal osobu stojacu oproti nemu.
„Jaemin," ozval sa slabý hlas jeho kamaráta z detstva.
„Je zranený. Musíme ho zobrať do centrály!" vyhlásil najstarší z nich, Mark, na čo sa dvaja najlepší kamaráti rozbehli k zranenému chlapcovi.
„Donghyuck, kde je Nari?" spýtal sa s panikou v hlase mladší z dvojice.
„Doma, v bezpe-" zranený chlapec stratil vedomie skôr, než dopovedal vetu.
„Musíme si pohnúť! Stráca veľa krvi!"
***
„Maj Nari na dohľad, no nepribližuj sa k nej!"
„Haechan, čo tým myslíš?" nechápavo sa spýtal.
„Rodičia sa sťahujú sem... aj s Nari," nad slovami svojho kamaráta sa prudko nadýchol. Zaliala ho vlna šťastia, no zároveň aj smútku.
Uvidí ju. Znova sa ich cesty stretnú. Napriek tomu mu bude vzdialená.
Nebude viac jeho princeznou.
***
Sledoval ako sa k nemu približuje dievčina v sukni, ktorá sotva zakrývala všetko, čo mala. Zvyčajne pocítil vlnu vzrušenia, no dnes nie. Cítil len odpor. K nej, no najmä k samému sebe. Vďaka Nari si uvedomil aké zlé sú jeho činy.
„Musíme sa porozprávať Areum," vyslovil vážne skôr než sa ho stihla dotknúť.
„Zvyčajne sa nerozprávame," zasmiala sa. Zvuk jej smiechu v ňom vyvolával hnev. Nechápal ako to mohol nechať zájsť až takto ďaleko.
„Je koniec. Nechcem, aby si sa približovala ku mne či k novej žiačke."
„Žeby sa nám samotný Na Jaemin zaľúbil? Och, koľká to škoda," dramaticky zalomila rukami, no neskôr sa znova začala smiať.
„Chcel si ju pred nami ochrániť, no zničíš ju, skôr než si to uvedomíš, pretože ty milovať nedokážeš. Dokážeš len ničiť."
STAI LEGGENDO
Hiraeth | n.jm
FanfictionNCT soulmate series 1/3 A tak pomaly, pomaličky našli dve spriaznené duše svoj domov, po ktorom tak veľmi túžili. „Nedovolím, aby sa ti niečo stalo. Nikdy! Počuješ? Nikdy!" ❌ soulmate|au ❌ gang|au ❌ high school|au ©️Príbeh bol pôvodne zverejnený na...