„Viem, že toho bude teraz na teba trochu veľa, no budem tam s tebou," povzbudivo sa na ňu usmial hnedovlások, keď spolu kráčali do obrovitánskej obývačky, odkiaľ sa ozýval hlasný krik hneď niekoľkých chlapcov.
„Zvládnem to," usmiala sa aj ona a spoločne pridali do kriku.
„Jaemin zrejme niekoho uniesol."
„Prečo si to myslíš?" ozval sa iný, o trochu tenší chlapčenský hlas.
„Idioti, to je Nari," tento hlas vedela presne identifikovať. Bol to Mark.
„Aj tak mi nedochádza, kto to je," odvrkol mu prvý z hlasov, ktoré dievčina zaregistrovala.
„Niekto, kto z teba dostane aj tie najtajnejšie informácie. Premýšľam nad tým, že využijem jej talent, ak nesklapneš," odvrkol mu Mark. Dievčina pohľadom hľadala spomínaného chlapca, ktorý sedel na zemi hneď vedľa jej brata.
„Veľmi rada ti pomôžem," milo sa usmiala, keď kráčala priamo k nemu.
„Nie, nepomôžeš," odvetili Jaemin aj Haechan naraz. Nari sa zasmiala, keď si všimla zamračené výrazy na ich tvárach.
„Poď, sadni si a hlavne nepočúvaj týchto dvoch bláznov," usmial sa na ňu Mark, ktorému zasvietili očká šťastím len čo ju zbadal. Konečne nebol jediným, kto je ako-tak dobrý na vypočúvanie.
„Som Yangyang a toto sú Kun a Ten," zubato sa na ňu usmial jeden z chlapcov, ktorí sedeli v kruhu pri Markovi.
„Tena už poznám," odpovedala mu, keď si sadala vedľa svojho brata.
„Nemala by si sedieť na zemi. Prechladneš," ozval sa starostlivo Haechan, ktorý tiež sedel na zemi a riskoval prechladnutie rovnako ako aj ona.
„Ty robíš to isté," zaškerila sa naňho pričom ostala sedieť na podlahe.
„Čo ste robili dolu?" spýtavo si ju celú prezrel akoby hľadal aj ten najmenší náznak nepokoja či úzkosti v nej. Našťastie nič také nespozoroval, a tak sa hneď upokojil.
„Trénovali sme," odpovedal za ňu Jaemin, ktorý sedel hneď za ňou a ochranársky ju objímal okolo bokov. Vedel, že práve takto jej dodá potrebnú odvahu na to, aby sa bez strachu mohla rozprávať s novými ľuďmi.
„Učil ma strieľať," dodala, aby si nikto z chlapcov nemusel domýšľať či polemizovať o tom, čo trénovali.
„Si naozaj tvrdohlavá," Haechan nad ňou záporne pokrútil hlavou, no nechal to tak. Nechcel sa s ňou znova hádať a najmä nie pred ostatnými.
„Ako ti to išlo?" so záujmom sa jej spýtal Mark, ktorý bol zástancom toho, že každý človek by sa mal vedieť brániť. Vycítil kamarátove pohoršenie nad touto témou, no rozhodol sa to prehliadnuť.
„Je šikovná, čoskoro bude lepšia, než ty," hrdo sa usmial Jaemin upevňujúc objatie okolo jej pása.
„Mal by ju učiť Yangyang, predsa len je najlepší sniper," ozval sa pre zmenu Kun, ktorý doteraz v tichosti počúval rozhovor mladších.
„To je pravda, naozaj som jednotka v takýchto veciach," hrdo sa zaškeril spomínaný chlapec.
„Ideálnejšie by bolo, ak by mal Yangyang na mysli, že moja sestra má spriaznenú dušu a prestal s ňou flirtovať, ak sa chce dožiť ďalšieho dňa," prehovoril Haechan vážne, no na tvári mu pohrával úškrn. Nemusel Jaeminovi čítať myšlienky na to, aby vedel, že sa mu nepáči spôsob akým sa mladší chlapec pozerá na dievčinu v jeho objatí.
„To že sú spriaznenými dušami neznamená, že nemôžem byť jej kamarát," mladší chlapec z Číny zdvihol obe ruky v kapitulačnom geste na čo sa ostatní len zasmiali.
ESTÁS LEYENDO
Hiraeth | n.jm
FanficNCT soulmate series 1/3 A tak pomaly, pomaličky našli dve spriaznené duše svoj domov, po ktorom tak veľmi túžili. „Nedovolím, aby sa ti niečo stalo. Nikdy! Počuješ? Nikdy!" ❌ soulmate|au ❌ gang|au ❌ high school|au ©️Príbeh bol pôvodne zverejnený na...