e i g h t e e n

41 4 5
                                    

„Čo myslíš tým, že odpadla?!" Haechan nahnevane rozhadzoval rukami a takmer by bol zasiahol Nari, ktorá bola ešte stále v bezvedomí.

„Takmer si ju trafil, takže sa kontroluj," napomenul ho Renjun dosť nepríjemným tónom a pozrel na dievčinu, ktorá ležala na jej posteli. Aj napriek tomu, že posteľ nebola dvakrát veľká, ona sa zdala byť drobnučká.

„Spojili sme puto a potom odpadla," vyslovil znova Jaemin, ktorý videl ako Donghyuck znova zaťal ruky v päste, ktorými chcel znova rozhodiť, no zastavil ho Renjun so zamračeným pohľadom.

„Vážne ju chceš udrieť?" zasyčal naňho spomínaný chlapec. Všetci ostali šokovaní Renjunovou ochranárskou reakciou, keďže ešte nikdy ho nevideli starať sa o niekoho iného.

Zrejme mu prirástla k srdcu rovnako ako ostatným. Priznávalo sa im to ťažko, no počas pár dní, kedy ich ignorovala im chýbala. Mali ju radi akoby bola ich vlastnou sestrou.

„Fajn," zasyčal aj Haechan, ktorý opätoval Renjunov zamračený pohľad.

„Hyung, museli to spečatiť. Ostávalo im už len niekoľko dní," ozval sa potichu najmladší z nich, ktorý vedel, že ak by do mesiaca od prvého kontaktu neuzavreli puto, stalo by sa niečo veľmi zlé.

„Viem, zomreli by," povzdychol si smutne a pozrel na svoju ešte stále spiacu sestru.

„Ale prečo odpadla len ona a Jaemin nie?" spýtal sa chlapec s blonďavými vlasmi, ktorý sedel na zemi.

„Jej telo aj myseľ sú slabšie," vysvetlil Jeno opierajúci sa o stenu.

Jeho pohľad tiež na chvíľu zletel k dievčine. Zrazu mu napadlo ako by ju mohli prebrať a tak sa vybral do jej kúpeľne. Ignoroval nechápavé pohľady svojich kamarátov a do nádobky nabral trochu studenej vody. Rýchlo prešiel k dievčine a skôr, než ostatní chlapci stihli zareagovať ju oblial vodou. Približne tri sekundy sa nič nedialo, no hneď po tom sa dievčina prudko posadila.

„Čo to kur-"

„Pozor na slovník, slečinka," prerušil ju chlapec s havraními vlasmi skôr, než stihla zahrešiť. Sledoval ako jej zvyčajne hnedé očká teraz svietili odtieňmi zlatej. Vedel, že Jaeminove dúhovky museli odrážať rovnakú farbu. Ďalší zo znakov puta spájajúceho dve duše.

„Si šialený?!" vrhla naňho nahnevaný pohľad. Ruky pritlačila k hrudi, aby aspoň sčasti zakryla presvitajúcu podprsenku.

„Poďakovať mi môžeš aj neskôr," s detským úsmevom na ňu provokačne žmurkol.

„Utekaj sa prezliecť," ozval sa Jaemin, ktorý bol tiež trochu morký, pretože sedel na jej posteli. Nechcel, aby ju Jeno ďalej provokoval, no najmä nechcel, aby si ju aj naďalej okato obzerali ostatní členovia ich gangu.

„Uhm," prikývla a rýchlo sa presunula ku skrini, z ktorej vytiahla prvé oblečenie, čo jej prišlo pod ruku a ešte rýchlejšie sa stratila v kúpeľni.

„Bolo to skutočne nevyhnutné, Jeno?" Jaemin nahnevane prebodol pohľadom svojho najlepšieho kamaráta, ktorý sa teraz usmieval ako dieťa na vianoce. Ani jeden z nich nemohol poprieť, že sa im páčil pohľad, ktorý mali, aj keď jej telo zakrývala mokrá až takmer priesvitná látka jej bieleho trička.

„Splnilo to svoj účel? Splnilo, takže nefrfli," chalan s havraními vlasmi pokrčil plecami a tváril sa pri tom čo najviac nevinne.

„Môže mi niekto vysvetliť, čo sa stalo?" ozval sa dievčenský hlások od dverí kúpeľne. Šesť párov očí sa teraz upierali na dievčinu, ktorá si sušila vlasy pieskovej farby. Zasekla sa v pohybe a na malú chvíľu jej zovrelo žalúdok.

Hiraeth | n.jmWhere stories live. Discover now