جک
دودل بودم...
رو کردن هویتم در برابر امنیت سازمانم...
تصمیمم رو گرفتم...من اونارو هک نمی کنم، فقط یه سرنخ از اون بچه نیاز دارم.
کمی توی سیستم برای خودم ول گشتم...
سهون پایین رفته بود تا کمی خوراکی برام بیاره.وقتی صدای پاشو توی راه پله شنیدم یهو داد زدم:
-ارباب! من یه باگ پیدا کردم!قدم هاشو سریع تر کرد و جلو اومد...
دفترو جلوی چشمش گرفتم اما فورا بستم و سعی کردم توی لحنم چاشنی هیجان اضافه کنم...
اینجا رو ببین، کلویی یه راه پیش روم گذاشته....ببین، فایروالشون خیلی قویه و نمیتونیم از طریق عکس یا فایل الودش کنیم....
قطعا وقت نداریم که حرکت خفن تری بزنیم....اما خب، وقتی میخوای فقط یه لوکیشن یا ای پی از مردم عادی ببینی چیکار می کنی؟
قطعا نمیای یه ویروس بسازی! فقط کافیه یه لینک جمع کننده رو با یه برنامه ساده تغییر بدی تا امن به نظر برسه!
_به نظرت اونا انقدر خرن که اینترنتشونو روشن بزارن و هرچی به دستشون رسید باز کنن؟!
_البته که نه!
اما اونا یه نقطه ضعف دارن...
بهتون بر نخوره، ولی از جایی که شما تو دفاع خیلی اسکولانه رفتار کردید و اونا انقدر نزدیک شدن فکر می کنن...حرفمو ادامه داد:
_الانه که اطلاعات اولیه به دستشون برسه! اون دختر یه نابغست!'البته من یه نابغم'
خیلی راحت بود...
فقط یه کم کافیه، ما فقط مکان و نقشه شونو میخوایم...
اگه از یه حدی حرفه ای تر عمل کنم همه تلاشام به فنا میره...بعد از چند دقیقه لفت دادن و جو دادنای الکی بالاخره لوکیشنو به سهون دادم...
_دختره اینجاست...
جیمین
از چیزایی که میگفت شوکه شدم...
واقعا نمی دونم چه حسی بهش دارم!
اما از یه چیزی مطمئن نیستم، نمیخوام بقیه عمرم به عنوان یه ادم کونی بهم نگاه کنن...با صدای گرفته و اروم گفتم:
_و اگه تو پادشاهی حتما منم باید بشم ملکه هان؟ ببین من از هیچی مطمئن نیستم، فقط میدونم که نمیخوام گی باشم.هجوم همزمان بغض و یاس توی چهرش معلوم بود...
سرشو گذاشت روی میز
_میدونی، بهت حق میدم...
که گی نباشی یا برای بودن با اون پسره...
مایکل یا هرکی که هست بهانه بتراشی...
اما فقط میخوام یه چیزی بگم...
منظورم این نبود که از ارزشت به عنوان یه مرد کم کنم...
اگر من حاکمم، تو هم به همون اندازه پادشاه میمونی....
تو نقش دخترو نداری...
و منم ازت نخواستم که اونطوری باشی، تو از چشم من یه پسر کاملی...
پس امیدوارم حرفام بهت بر نخورده باشه...
YOU ARE READING
🔞Mу Sweet Killer🔞
Fanfictionکاپل اصلی:کوکمین هشدار:اسمات_شکنجه_مرگ و کلا جنبه بالا و روحیه قوی لازمه خلاصه که لطفا رعایت کنید(که میدونم نمیکنید 0_0)