30 - büyülü döngünün gizemi

2.7K 277 317
                                    

Y/N: Selam yine bir hafta olmadan buluştuk, oy basmadan gitmeyin oldu mu aşklarım, iyi okumalar  💖🌸

***

Yıllarca düşünsem de hayatımın hiçbir evresinde hayranı olduğum band grubuyla aynı toplantı masasında oturacağımı tahmin bile edemezdim. Sadece bir hayran olmamak için konserlerine bile gitmediğim adamlarla iş yapmak üzereydim. Ama bu iş bir zamanlar hayalini kurduğum sektörle ilgili değildi. Müzik yapmak ya da müzik konuşmak için değil, içinde oynayacakları reklamın programlamasını yapmak için buradaydım. Başıma daha ironik bir olay gelebilir miydi? Sanmıyordum. Farklı yollardan aynı amaca ulaşmanın verdiği çelişkili duyguları tatmanın tam ortasındaydım.

Chanyeol'ün ani sürprizinin şokunu atlatır atlatmaz hepsiyle tek tek tokalaşmış ve tekrar buluştuğumuz için çok mutlu olduğumu söylemiştim. Tokalaşmamız üzerine marka sahipleri geldiği için toplantıya başlamak zorunda kalmıştık ve ben toplantının bitmesini iple çekiyordum. Hepsiyle daha uzun zaman geçirmek istemiştim. Özellikle Shownu, sesine hayrandım. Diğerleri gibi vücuduyla, saçıyla ilgilendiğim yoktu. Yıllarca vokaline hep hayran kalmıştım ve üniversite yıllarında çalışırken bile onu dinlediğimi hatırlıyordum. Müzik konusundaki idolümün, sevgilimin lise arkadaşı olması ne garipti. Bazı şeyler ulaşabileceğim kadar yakındaydı artık ama ben aynı kapının deliğinden bakmıyordum.

"Nasıl yani? Henüz anlaşmayı yeni yaptık, yarın çekimlere başlayacağımızı mı söylüyorsunuz?" Hiçbir şey anlamadığım prosedür konuşmalarının sonlanıp reklam hakkında konuşulmaya başlandığını menajer olan kadının sözleriyle anlamıştım. Şok olmuş bir ifadeyle Chanyeol'e bakıyordu. "Üstelik ormandan bahsediyorsunuz. Biz böyle bir hazırlık yapmadık. Programımız çok dolu."

"Öyle mi? Ben Shownu'ya sorduğumda müsait olduklarını söylemişti." Chanyeol, menajerin tavrına tamamen ters bir sakinlikle konuştuğunda karşısında oturan Shownu'nun başını sallayarak onayladığını görmüştüm. Diğer üyeler de en az Shownu kadar rahattı ve marka sahibi CEO'lara rağmen ciddi bir hava hissetmiyordum. Ortamı geren tek kişi menajerdi. "Ama eğer isterseniz haftaya da ayarlayabiliriz. Sadece ilk reklam bir tür tanıtım reklamı olacağı için, işbirliğimizi bir an önce duyurmak istiyoruz." Chanyeol'ün açıklayıcı sözlerine karşı gülümseyip derin bir nefes almıştım. Masanın en ucunda oturmuş olan biteni izlerken burada Shwonu'nun ben olmadan yapmayacaklarına dair ne gibi bir önemli sebebin var olacağını düşünüyordum. Bir su markası için ortamın orman olarak düşünülmesi çok klişeydi.

"Şirkete sürecin hızlandırıldığını söylersek yarınki çekimleri hafta içine alabilir. Sorun olacağını sanmıyorum." Jooheon'un sinirli menajerine karşı söylediklerine diğer üyeler de destek vermişti. Menajerler her zaman bu kadar gıcık mı olurdu anlamıyordum. Kai'nin menajeri gelmişti aklıma. Cinsiyet fark etmeksizin, hepsi aynıydı. "Katılıyorum. Kamp yapmayalı uzun zaman olmuştu. İyi gelecek." Hyungwon arkasına yaslanırken gerinmeye başladığında sessiz bir kıkırtı kaçmıştı dudaklarımdan. Çok şirin görünüyorlardı.

Menajer ve grup üyeleri kendi aralarında tartışmaya başladığında kısa bir süreliğine Chanyeol'le bakışıp gülümsemesinden destek almıştım. Ardından Yubin'le buluşan gözlerim beni huzursuz etse de önemi yoktu. Chanyeol benden habersiz grup üyeleriyle anlaşıp bir de kamp ayarlamıştı ve bunun rahatlığını şimdiden hissetmeye başlamıştım. Hiçbir şey moralimi bozamazdı. Bu, grup üyeleriyle iki gün daha geçireceğim anlamına geliyordu. Üstelik kamp yapmak dünyanın en güzel aktivitesiydi.

"Anlaştığımıza göre reklam içeriğini konuşalım mı?" Marka CEO'larından biri menajerin onayının ardından sorduğunda Chanyeol hemen başında bekleyen Nayeon'dan bir dosya almış ve CEO'nun önüne koymuştu. Ben ise hayretle izliyordum. Bütün bunlar ne ara hallolmuştu? "Müziği siz mi yapacaksınız?" Dosyayı bir süre inceledikten sonra grup üyelerine karşı sorduğunda kısa bir onay almıştı. Şimdiden harika bir serüven olacağına emindim.

Worst of You || chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin