Прилетівши в Лондон в нас було приблизно 6 годин що б відпочити. Поїхавши в готель ми поспали й за декілька годин повернулись в аеропорт! Все було як завжди. Перевірка, виліт. Я взяла возик і поїхала розвозити їжу...
Все було чудово поки я не побачила знайому фізіономію! Він хитро усміхавсья, а мене це бісило! Ну чому? Так, спокійно ти на роботі!
- Бажаєте щось?
- Так, повернутись! (Сказав Кріс)
- На жаль я не розумію що ви маєте на увазі! Можливо напій?
- Ні, дякую! (Сказав він, а в мене з'явилось дуже велика підозра та сумнівання що він ось так просто дасть спокій!) Та як тільки я завезла возик за шторки в носовій частині літака загорівся датчик який означав що комусь потрібна моя допомога. Я глянула на табло, місце В20 хм хто б сумнівався?
- Юля, сходи будь ласка! (Попросила я свою колегу оскільки не хотіла йти до Крістіана) Та не пройшло і двох хвилин як вона повернулась
- Він захотів бачити старшого бортпровідника!
- Я не піду до нього!
- Віка дай йому шанс!
- Ні!
- Добре! Але зараз він в перу чергу наш клієнт! Наш пасажир!!! (Вона права, я повинна взяти себе в руки)
- Щось трапилось? (Запитала я Кріса)
- Так, я хочу віскі! (Сказав він не відволікаючись від журналу) Вот зараза! Він що не міг попросити це в Юлі?
- Добре, зараз принесу! (Сказала я і пішла за алкоголем) За декілька хвилин стакан вже стояв на його столику, а я направлялась назад в носову частину літака.
Від лиця Крістіана
Як тільки Віка скрилась за шторками я усміхнувся і ще раз нажав на кнопку виклику стюардеси. Вже в наступну секунду шторки відкрились і я спіймав сердитий погляд кікімари.
- Щось ще? (Видавала вона з себе, було видно що вона дуже сердита і з останніх сил тримається)
- Так, трубочку будь ласка! (Сказав я з щирою посмішкою)
- Трубочку? (Перепитала вона здивовано)
- Саме так!
- Я бачу ви справжній аристократ! (Сказала вона і скрилась з мого полю зору) Але в же в наступну секунду вона стояла перед мною з трубочкою для коктейлю.
- Знаєте? Мабуть, не потрібно! Краще налийте ще! (Сказав я і з останніх сил тримався, щоб не засміятись на весь сало!)
Та її професіоналізм взяв верх і вона все-таки виконала моє прохання. Весь політ я практично знущався з неї, постійно просив щось принести, задавав тупі питання і все в цьому роді. Ми сіли в Польщі і я вийшов з літака зовсім не задоволений результатом! Вона як ніби залізна, нічим її не візьмеш! Хоча....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ціна Кохання або навчи мене жити як ти!
RomansaКрістіан - Розбещений хлопець. Син власника авіакомпанії. Він отримає все що тільки забажає. Дорогі іномарки, тусовки, подорожі. Він у всьому бачить позитив. Веселий та енергійний. Вікторія - Мила дівчина яка закохана в небо. Вона працює борт прові...