Ревнощі?

203 12 0
                                    

Та те що я там побачив викликало в мене злість і дике здивування. Вікторія танцювала зі своїм однокласником. Він говорив їй щось на вушко, а вона усміхалась. Мені хотілось встати та піти туда, а потім... А що потім? Що потім Кріс!? Я злився на самого себе! Злився на свої емоції, на те що думаю про неї, за те що частково хочу бути зараз на місці того Міши що б його!

Я спостерігав за ними забувши про переговори. Віка з Мішою повернулись за стіл на якому стояла ваза і червоні троянди. Хм навіть так? Вони мило спілкувались і усміхались один одному, аж тошно стало! Я взяв телефон і написав есемес Віці

"Привіт, як справи?" (Та вона не звертала уваги на свій телефон поки її не до кавалер не пішов кудись"

" Привіт, все добре! Я зараз трішки зайнята!" (Злісно пишу наступне есемес, боже Кріс що з тобою"

" Я бачу, на скільки ти зайнята!" (Знаю, я не маю права їй таке писати, але це вийшло само по собі, одразу пишу ще одне есемес)

" Столик на в проти колон з правої сторони" (Вона одразу переводить свій погляд в мою сторону) Я ловлю її погляд на декілька секунд.

" Що ти тут робиш?"

" А ти?"

" Я тут зі своїм однокласником! Ми вирішили зустрітись і згадати минуле"

" Ясно" (За її столик повертається Міша і вона відкладає телефон в сторону"

Від лиця Віки

Я старалась не дивитись в сторону Крістіана, але це було не легко. Його погляд був злим я відчувала це. Але що його розізлило? Ми з Мішою посиділи ще приблизно годину і він відвіз мене до дому, по дякуючи за вечір.

Піднявшись у квартиру я одразу пішла в душ. Змивши макіяж перед дзеркалом в манні я одразу пішла спати. Сьогоднішній день був насиченим, навіть занадто. Та заснути я так і не змогла. З голови не йшов Крістіан. Його погляд і ця есемес, він образився на мене! В долю секунди я навіть подумала що це ревнощі, але я швидко викинула цю думку з моєї голови. Це не можливо! Він мій колега, син боса, частково друх, але не більше. З цими думками я заснула.

Від лиця Крістіана

Приїхавши до дому і закликав охоронців у квартиру.

- Я хочу знати все про цю людину! (Сказав я протягуючи їм листок з його ім'ям і фамілією, яку я знайшов через закриту базу авія білетів)

- Так сер! Завтра рано все буде!

- Все вільні!

Я вирішив що це буде най кращий варіант. Завтра я дізнаюсь все про цього Мішу і нарешті заспокоюсь!

Ціна Кохання або навчи мене жити як ти!Where stories live. Discover now