Кінець...

332 16 0
                                    

Місяць поспіль

Я стояла у своїй кімнаті перед дзеркалом. На мені було неймовірно красиве весільне плаття. Ніжний макіяж і зачіска. Біла фата діставала підлоги. Я посміхнулась собі та досі не вірила що це все насправді відбувається зі мною.

Раптом двері в кімнату відчинились.

- Привіт! (Сказала моя мама і мама Кріса)

- Привіт!

- Ти дуже красива! (Сказала пані Люба)

- Дякую!

- В нас є дещо для тебе! (Моя мама протягнула мені невеличку коробочку) Відкривши її я побачила свій кулон у вигляді літака і посміхнулась. Я віддала його Крісу тоді в літаку коли думала що це кінець. Взявши його в руку я помічаю що там з'явилась ще одна надпис. На фюзеляжі була дата коли кріс зробив мені пропозицію) - Він просив передати тобі це!

Одягнувши кулон я подивилась на себе в дзеркало і з посмішкою вийшла з кімнати. Сьогодні розпочнеться наша нова історія.

Від лиця Автора: Клак Яна

Ось і завершилась історія під назвою "Ціна кохання або навчи мене жити як ти" Крістіан і Віка були як два загублених птахи в небі та їм вдалось знайти один одного. Вони закохались на висоті 10 000 метрів. пройшли через велику кількість сварок і непорозумінь, та це було варто того. Вікторія і Крістіан розписались прямо в небі на приватному літаку його батька в кругу сім'ї. Це був незабутній день для них двох.

І знаєте життя в місті привчає дивитись хіба що собі під ноги. А те що на світі буває небо всі чомусь забувають, а дарма. Інколи воно готує для тебе щось не сподіване. І лише воно знає про твої почуття та емоцій. Нам просто потрібно інколи прислуховуватись до нього!

                                                                                          Кінць???

                                                                                          Кінць???

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jan 23, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ціна Кохання або навчи мене жити як ти!Where stories live. Discover now