Права на помилку немає.

182 15 1
                                    

Я перевожу погляд на ілюмінатор і швидко помічаю двигун якого охопило полум'я. Чорт!

- Сер, будьте люб'язні! Прикрийте шторку! (З посмішкою говорю я і швидко йду в кабіну пілота)

- Шурік в нас там двигун горить! (Сказав я заходячи в середину)

- Я знаю! (Тихо сказав він)

- Ну? Можливо ти щось зробиш? (Декілька секунд і я вирішую дати йому підказку) - Зменш обороти! (Я перевожу погляд в перед) Чорні грозові хмари та блискавки, саме в цей момент в мене з'являтися погане передчуття вперше за все моє життя)

- Він відмовив! (Кричить стажор)

- Нічого, не панікуй! В нас є ще 3! (Чи це моя карма переповнилась чи ще щось, але в наступну секунду загорівся другий двигун) Я прекрасно розумів що щось тут не так і рішення потрібно приймати зараз.

- Що в вас відбувається? В салоні паніка!(Запитала Віка заходячи в салон)

- Все добре! Йди заспокой їх! (Сказав я їй, але прекрасно розумів що нічого хорошого тут немає) Най більше мене цікавило через що загорівся двигун!? Коли ми проходили перевірку все було гаразд, чи не так?

- Повідом диспетчеру! (Сказав я стажору й одягнув навушники, щоб чути розмову)

- Диспетчер говорить другий пілот! Рейс Київ-Іспанія Аербас 367 ми втратили два двигуни! В нас аварійна ситуація!

- Диспетчер прийняв! (Сказав якийсь чоловік і відключися) І тут мою увагу привернув прилад який показував рівень палива. На панелі їх було два! Головний і дублювальний. Один з них показував що в нас його на 500 км що було з запасом, щоб долетіти до Іспанії! А другий зворотне!

- В нас втрата палива? (Запитав я) Новенький подивився на панель керування

- Не знаю!

Від лиця тата Крістіана

Я сидів у свому кабінеті коли мене терміново закликали в диспетчерську.

- Що в вас?

- Сер, Аербас 367 втратив два двигуни!

- Як це? (Здивувався я)

- Ми поки що не знаємо причин! Але нам потрібна ваша порада на рахунок посадки! В них є ще два робочих двигуна, але їм варто сідати в старому аеропорту! Тут це вже бути занадто небезпечно!

- Добре! Готуй смугу в старому аеропорту! І негайно виясни що було під час перевірки!

Від лиця Крістіана

- Ні! Ми туди не долитим! (Сказав я диспетчеру на пропозицію сідати в старому аеропорту)

- В кабіні посторонні?

-Зараз це не головне! Нам потрібна смуга в головному аеропорту!

- У вас втрата палива?

- Так! (Не думаючи сказав я)

- Зачекайте хвилинку! (За декілька секунд я знову почув голос диспетчера) - Сер за попередніми даними його в вас вдосталь!

- Ні! Ми будимо сідати в головному аеропорту!

- Сер ваш літак пошкоджено! Там будинки! Юрій ми забороняємо вам посадку в головному аеропорту! Для вас відкрита смуга старого аеропорту! (Та що б тебе подумав я коли диспетчер знову відключився)

- Кріс що відбувається? (Запитала Віка)

- В нас втрата двох двигунів!

- Ми падаємо? (Стривожено запитала вона)

- Можна сказати й так! Значить так, нам потрібно обійти хмари! Шурік спускайся на 5000 миль!

- Ні, я не буду цього робити! Це проти правил! І я... Я взагалі його не пасажу! Я ніколи не робив цього!

- Цього ніхто не робив! Будиш першим! Зберись!

- Ні, взагалі-то робив! (Сказала Віка) - Кріс ти зробиш це як ніхто!

Ціна Кохання або навчи мене жити як ти!Where stories live. Discover now