Я приїхала в дільницю і мене одразу запросили в кабінет.
- Присядьте!
- Розкажіть що сталось! Де Крістіан! (Стривожено запитала я)
- Не хвилюйтесь, ваш колега в ізоляторі! Вчора він відвідав кальян-бар де прийняв важкий наркотик. Потім він розгромив ярмарку в центрі міста, поплавав в головному фонтані міста! Але це ще нічого в порівнянні з тим що він проник в оранжерею виламавши двері! Та це ще не кінець, він зірвав чорні тюльпани з червоної книги! Після чого втік від охорони розбивши вікно, а після цього вкрав скутер кур'єра піци! Я вже мовчу що він розбив ніс моєму напарнику! (Від розповіді поліцейського я дуже сильно розсердилась!)
Він обіцяв мені! Я хвилювалась за нього, а виявилось що він просто розважався!
- Це він розповів?
- Що ви звісно що ні! Ми це дізнались з камер спостереження міста! Він лише сказав що лунтік в нічому не винен і просив його відпустити! (Сказав він цілком серйозно)
- Придурок! (Сказала я пошепки) - Ви вже попередили наше керівництво?
- Так! (В цю секунду двері відчинились і в середину зайшов статний чоловік років 50)
- Де мій син? (Запитав він)
- Доброго дня! Вибачте, а ви хто? (Запитав поліцейський)
- Я власник авіакомпанії чийого стюарда ви затримали! Що зробив мій син? (Сказав він чим привів мене в шок! Значить він не обманював мене! Це все правда!)
Тепер пазл зійшовся! Наглий, самозакоханий, безвідповідальний, татин синок!
- Так, присядьте будь лака! А ви будь ласка зачекайте в коридорі вам ще потрібно буде підписати деякі документи! (Відповів поліцейський і я швидко вийшла з кабінету) Та як тільки опинилась в коридорі помітила що він переповнений охороною мого шефа. Сьогодні я побачила його в перше! Звісно я багато про нього чула, але на роботу нас приймав його секретар!
Більшість історій були про його сина. Хлопця якій жив нічним життям! Алкоголь, постійні бійки й ще купу іншого! Він часто літав в різні країни й ніколи не сидів на місті! Але як ніхто не впізнав його? За декілька хвилин до мене підійшов мій шеф в супроводі двох охоронників.
- Доброго дня Вікторія! (Сказав він протягуючи мені свою руку для привітання) Я встала і зробивши крок йому на зустріч протягнула свою руку.
- Доброго! Вибачте, але я не знаю як так вийшло я правда.... (Я була зла на те що я могла втратити зараз свою роботу і мені доводилась вибачатись перед шефом, але він перебив мене)
- Не варто! Ви не винні! Єдиний хто винен в цій ситуації це я! Я з самого дитинства давав йому все що він хотів і ніколи нічого не забороняв! І він виріс егоїстом! Я хотів спробувати виправити ситуацію, але на жаль не вийшло! Всі в компанії були попередженні що б ставились до нього як до звичайного стюарда! А в вашу команду він попав тому що якщо вірити чуткам ви ніколи не цікавились моїм сином і відрізняєтесь від тих хто був готовим зробити все що він попросить! Тому вам не варто хвилюватись! Я виділю вашій команді премію за те що терпіли вихідки мого сина! Мені вже час! Гарного дня! Ваш рейс за годину, мій водій відвезе вас!
- Дякую! (Я мовчки пішла на вихід) З голови не входили думки про те що якби я знала хто він одразу відмовилась брати його у свою команду! Він всього лиш розбещиний хлопчик! Він навіть не можить дотримати обіцянки! Його постійно тягне на щось заборонене тяму що він знає що вийде сухим з води! Але я дякувати Богові що його тато розумна людина і влаштував його всього лиш борт провідником. А взагалі я б на його місті взагалі влаштувала його вантажником валіз від гріха подальше! Так досить думати про нього! Сказала я сама собі!
Завтра розпочнеться новий день без того придурка і все встане на свої місця!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ціна Кохання або навчи мене жити як ти!
RomanceКрістіан - Розбещений хлопець. Син власника авіакомпанії. Він отримає все що тільки забажає. Дорогі іномарки, тусовки, подорожі. Він у всьому бачить позитив. Веселий та енергійний. Вікторія - Мила дівчина яка закохана в небо. Вона працює борт прові...