Від лиця батька Крістіана
Я дивився в панорамне вікно з диспетчерської в надії побачити Аербас 367. Та все що я бачив це чорні хмари, блискавки та сильний дощ. В голові були думки як допомогти їм сісти? Та я був без силен в цій ситуації! Зараз все залежить від Кріса. Їх ній літак пошкоджено! В таких обставинах посадити літак практично нереально!
- Сер ми звільнили весь повітряний коридор! Швидка і пожежна очікують на в'їзді до смуг! (Сказав диспетчер Саша)
- Добре! Крістіан виходив на зв'язок? (Запитав я)
- Ні, але ми спостерігаємо за ними на радарі! Вони зараз летять між FL380 і FL270 коридорами. Їхня висота становить 8000 метрів зі швидкістю 550 кілометрів на годину! Вони не встигнуть скинути швидкість до приземлення! Їхні шасі вони...
- Все буде добре! Він щось придумає! (Перебивши його сказав я самому собі) Чомусь саме зараз я був впевнений в ньому! Хоча десь глибоко в середині в мене було дивне відчуття! Ні це не сумнів, це страх! Розуміння того що я можу втратити зараз свого сина зводило мене з розуму!
Від лиця Крістіана
Коли літак опустився на 7000 метрів я зрозумів що це можуть бути останні хвилини мого життя. Літак сильно трясло і втримати його було все складніше і складніше. Я в останнє подивився на Віку.
- План дій такий, зараз я розвертаю літак. Твоя задача будить опустити реверси по моїй команді! Зрозуміла?
- Так! (Тихо сказала вона) Я видихнув і взявши себе в руки підготувався до моменту від якого будить заложити життя пасажирів, а най головніше Вікторії.
На висоті 5000 метрів нас зустрів сильний боковий вітер який кидав наш літак зі сторони в сторону. 4000 метрів, ну що ж Кріс час настав! Я вимкнув останній двигун, щоб нас занесло на ліве крило і завернув штурвал.
Від лиця Автора
В салоні випали кисневі маски, а світло вимкнулось. Літак мчав на шалені швидкості одним крилом в перед. Салон наповнився криками. Боїнг сильно трясло і кидало з шаленою силою то в право то вліво.
А тим часом в аеропорту була повна тиша. Всі очікували на появу літака в небі оскільки на радарі він зник. Най гірші думки які були в батька Кріса так те що літак впав. Але яке було здивування робітників аеропорту коли вони побачили літак який летів одним крилом в перед.
- Що він робить? Вони зараз розіб'ються! (Прошепотів батько Кріса)
- Сер можливо він збавляє швидкість для посадки? (Наступні секунди вони всі запам'ятають до кінця свого життя...)
Поки в аеропорту була паніка в кабіні пілота була тиша. Крістіан і Вікторія зрозуміли що покохали один одного! Коли їхнє життя на волоску, вони нарешті зрозуміли це! Та чи не занадто пізно?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ціна Кохання або навчи мене жити як ти!
RomanceКрістіан - Розбещений хлопець. Син власника авіакомпанії. Він отримає все що тільки забажає. Дорогі іномарки, тусовки, подорожі. Він у всьому бачить позитив. Веселий та енергійний. Вікторія - Мила дівчина яка закохана в небо. Вона працює борт прові...