Male Same Reader x Uke Nagisa Shiota

1.8K 25 5
                                    

Dla: _A_kysz_szatanie_

P.Nagisa
-Podejdź tutaj...-Spojrzałem an starszego partnera stojącego przy blacie kuchennym i odłożyłem książke idąc do niego.
Oparłem się o blat i czekałem aż coś powie.
-Lubisz babeczki? Z kremem waniliowym i posypką z kawałków czekolady?
-Tak!-Zaklaskałem wesoło i ruszyłem aby mu pomóc.
Rzadko kiedy prosi mnie o pomoc w gotowaniu a jak to robi oznacza to że chce mnie czegoś nauczyć.

Uważnie słuchałem jego rad, patrzyłem jak powoli ubija krem na babeczki podczas gdy ja wyjmowałem już z piekarnika gotowe babeczki.
-W lodówce jest czekolada, zmiel ją na mniejsze kawałki okej?
-Jasne!-Odłożyłem blachę aby zaraz złapać z lodówki czekoladę, starszy podał i młotek do ubijania mięsa.
-Uważaj an palce dobrze? Bo masz zbyt ładne paluszki alby je obić-Tani tekst.
Chłopak przygotował rurkę na krem gdy aj waliłem w czekoladę.

W końcu babeczki były gotowe i TMI wstawił je tylko do lodówki aby masa waniliowa nie spłynęła po cieście.

Zaczęliśmy sprzątać bałagan, TMI ciągle się przystawia do mnie...
Przysuną się do mnie i złapał za pośladki.
Jęknąłem odrzucając głowę do tyłu, chłopak objął mnie w pasie i pocałował w policzek.
Był taki kochany!
-Trochę poczekamy na te babeczki...Pobawimy się?
-A w co?
-Chyba wiesz w co...-Zamruczał i zaprowadził mnie do sypialni, to takie urocze że chce mi zapewnić Komfort. Położył mnie na łóżku i zaczął zdejmować swoją koszule, jego klatka piersiowa powoli opadała i unosiła się.
Był wysportowany...
Jak na kucharza to dbał o wygląd i linie.
-Lubisz to co widzisz?-Pokiwałem zarumieniony głową i pozwoliłem się przez niego pocałować.
Chwile się całowaliśmy a jego dłonie pędziły po całym moim brzuchu rozbierając mnie natychmiastowo.
leżałem więc nagi patrząc mu w oczy , zdjął swoją bieliznę i rozłożył moje nogi dając mi mocnego klapsa w tyłek, jęknąłem odrzucając głowę do tyłu i rozłożyłem bardziej nogi.

Usłyszałem jego zadowolony śmiech, jest taki już podniecony! Taki duży i gruby...
Podniósł moje nogi w górę zakładając je na swoje ramiona a jego ogromne przyrodzenie uderzyło we mnie, krzyknąłem łapiąc się pościeli i wyginając ciało w łuk.
Tak wiele a raz...
Złapał mnie za biodra i pociągnął je do siebie uderzając mocno o moje czułe miejsca, spojrzał na mnie wymownie i uderzył znów, wydałem jęk i zacisnąłem zęby na wargach aż do krwi.
Zaczął bez przerwy uderzać we mnie doprowadzając moje myśli na skraj, uderzył i znów uderzył.
Moje wnętrze i umysł płonęły, powietrze jak by cięższej się zrobiło i zacząłem dyszeć.Uderzył nagle w mój czuły punkt, zawyłem cicho prosząc o powtórzenie tego, z satysfakcją dokonał tego.
Poczułem nagłą rozkosz i zimny dreszcz przeszedł przeze mnie, czy ja...
[Podniosłem głowę widząc że twarz TMI jest w białych plamach, starszy z grymasem złość starł to kciukiem i uderzył we mnie nagle z zdwojoną siłą.
Krzyknąłem jego imię z rozkoszy, uderzał coraz szybciej i niechlujnie z każdym momentem był coraz bliżej tego aby mnie zapełnić.
I nagle...Nagle bez uprzedzenia wyszedł ze mnie i doszedł na moją twarz.
Wszystko pokryło mnie bardzo szybko, leżałem zmęczony i lepki na łóżku czując jak każda części ciała odmawia współpracy ze mną.
TMI położył się obok mnie i zakryliśmy się kołdrą,, starszy wziął nagle swoją rękę i oplótł ją wokół mojej talii przyciągając mniejszego mnie do swojej klatki piersiowej.
-Kocham cię TMI
-Ja ciebie również...

Następne Shoty:
1.Katsuki Bakugou x M.Reader Lemon
2.Ciel x M.Reader Lemon

Oba dla: uwiezione_slowa

I przypominam że zamówienia są zamknięte

Male Characters-x-Male Reader Lemon One-Shot ❌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz