Dla: _Levis_
Wróciłem do domu o 20...
Chase pewnie wróci później ode mnie.Jestem taki zmęczony że myślę tylko o śnie... Ale psy muszę nakarmić.
I poprawić poduszki i dywany...Wypuszczę ich na podwórko, aby pobiegały na świerzym powietrzu.
Owczarek i dalmatyńczyk rzuciły się na mnie radośnie i zaczęły latać jak powalone po domu
-No już spokojnie daje wam jeść-Wszedłem do kuchni i z szafki wyjąłem worek karmy, dwa psy zaczęły jeść a h\ja otworzyłem drzwi na taras.
O jak przyjemnie.
Przeczesałem swoje popielate włosy i napiłem się wody ze szklanki.
Siadłem na sofie w salonie i zacząłem oglądać telewizje.
To nudne czekanie aż te dranie się wybiegając.
Nagle usłyszałem znajomy głos.
-Myslałem że będziesz później w domu wiesz?
-Szef mnie zwolnił wcześniej do domu...Tęskniłem-Usiadł obok mnie i pocałował mnie w policzek.
-Nakarmiłem ich, zaraz powinni wylecieć na podwórko
-Poduszki podarte
-Musimy załatwić kogoś, kto się nimi zajmie...Twoja mama nie ma co robić co nie?
-Nie wiem, jutro mam wolne więc zostanę z nimi...- Wtedy owczarek skoczył mojemu partnerowi na kolana i domagał się pieszczot.
-Marshall?
-Hym?
-Kocham cię... -Pocałował mnie.
Około 21 byliśmy w sypialni, ja brałem prysznic a mój partner czekał aż ja skończę.
I tak o to i on znalazł się pod prysznicem a ja czytałem książkę pod kołdrą.
Wyszedł w ręczniku, był mokry...
Woda spływała po umięśnionej klatce piersiowej a ręcznik odsłaniał uda...
Ręcznik opadł...Otworzyłem szeroko usta i odłożyłem książkę na bok.
-Kochanie?
-Miałem stresujący dzień wyżyje się z chęcią..-Uśmiechnął się a ja zestresowany rozejrzałem się za kijem, aby mu ten pomysł wybić z głowy.
Jestem zmęczony, bolą mnie plecy a ted dupek ma energie w łóżku
-Odmawiam od razu!-Miałem łapać kij, lecz ten wskoczył na mnie i przygwoździł do łóżka.
-Bez sprzeciwu
-To gwałt...-Oj był zbyt słodki, aby mu odmówić przyjemności...
Zaczął mnie całować i dotykać po udach.
Jęknąłem mu w ustach i wtedy zaczął mnie porządnie atakować.
Zajęczałem i zacząłem się rozbierać.
W momencie jak byłem nagi a on tryumfalnie się uśmiechał po czym rozłożył moje nogi na boki.
Zrobiło się tak dziwnie gorąco.. Zaczął się ustawiać i przygotował się do wejścia we mnie.
Poczułem lekki ból.Wszedł we mnie nagle i boleśnie, wrzasnąłem z rozkoszy i złapałem go za włosy wplatając palce w nie a zaraz go pocałowałem, całowałem go namiętnie czując dreszcze i rozkosz rozchodzące się po mnie bardzo szybko, uderzał od razu w moje miejsce a ja mogłem tylko całować go i jęczeć.
Zbyt dużo na raz...Doszedłem szybko, uderzał dalej w niego słuchając jęków.
I w końcu i on doszedł, zalał go po brzegi i wyszedł patrząc mi w oczy.
- Zimno...
-Mam cię znów ogrzać?-Sugestywnie poruszył brwiami a ja odchyliłem głowę na bok.
Zmęczony byłem a on dopiero zaczął.-Wal we mnie Panie Władzo...
Następne Shoty:
1. Uke Kenma Kozume x Seme Atsumu Miya Lemon2.Alois x Uke Male Reader Lemon
Dla: heromelia
Niekoniecznie w tej kolejności (:
CZYTASZ
Male Characters-x-Male Reader Lemon One-Shot ❌
AléatoireUWAGA!! Ta książka to Yaoi,w każdym rozdziale jest 18+ więc czytasz na własną odpowiedzialność Zamknięte - ❌ Otwarte - ❤ Zamawiać można z: 1.Anime( Zawieszam zamówienia) 2.Marvel 3.SCP 4.DC 5.Creepypasta 6.Wiedźmin 7.Harry Potter