Uke Severus Snape x Seme Male Reader Lemon

1.4K 29 1
                                    

Dla: zjemciehehe

Uwagi: Mieszane uniwersa, akcja będzie działa się przed wydarzeniami z książek oraz filmów Hp, ale po wydarzeniach z książek/ gier Wiedźmina. 
Uniwersa: HP i Wiedźmin




TMI ziewnął, miał ciężki dzień.

Został mocniej ranny i przez to miał sporą ilość bandaży owiniętych wokół jego torsu, mężczyzna obok jego czytał książkę.
Była 2 w nocy, Severus miał tej soboty wolne.
-Chcesz herbaty?-Zapytał leniwie wiedźmin gdy wstawał, czarodziej kiwnął głową zapalając drugie światło w pomieszczeniu.

Wiedźmin maszerował leniwie do indeksu kuchennego, złapał czajnik w swoje ręce i użył Igni gotując wodę, zrobił herbatę sobie i partnerowi.
Siedli w łóżku pijąc herbatkę w ciszy, położyli się po tym w końcu spać.
TMI przytulił do siebie drugiego chowając swoją twarz w jego szyi, zaczął mruczeć.
-Twój medalion mnie szczypie.
-Mam do zdjąć? A jeżeli do pokoju wejdzie Bruksa w nocy? Nie użyje znaków wtedy... -Śmiał się, ale przerzucił medalion na plecy, pocałował partnera na dobranoc w szyje, tak parę razy, zanim zorientował się, że przechodzi w bardziej intymne pocałunki, bardziej  przywarł ustami do szyi drugiego, położył rękę na jego biodrach ściskając je.
-Czy... Mogę?-Severus miał ładne czerwone policzki, TMI z uśmiechem zaczął go całować, jeździł rękoma po jego skórze i napierał ostrożnie biodrami na młody tyłek, absolwent Hogwartu zamkną oczy wydając jęk, cichy, za cichy dla uszu wiedźmina.
Ale rozumiał, że Severus nie chciał, aby ta strata prukwa spod 3 ich usłyszała. 
Położył czarodzieja na brzuchu siadając na jego nogach wygodnie, Severus również położył się w wygodnej pozycji tak, że twarzą leżał na poduszczę, KW włosy wiedźmin złapał rąbek spodni od piżamy i od razu też bielizny.
-Obiecuje, że będę delikatny... -Uśmiechnął się, czarno włosy przewrócił oczami i pisnął nagle, TMI uśmiechnął się wrednie gdy spoliczkował jego nagi pośladek, lubił te dźwięki, lubił czerwień na skórze czarodzieja. 

Zdjął spodnie,potrzebuje szybkiego seksu, tak dawno tego  nie robili.

Wiedźmin mamrotał coś pod nosem gdy zbliżał się do swojego partnera, nie potrzebował go przygotować, przynajmniej tak sądził.

Severusa zauważył to za późno, odczuł pieczenie i ból gdy masywny kutas wchodził w niego, wcisnął twarz w poduszkę płacząc cicho.
TMI wsunął się cały, zapełnił go swoją obecnością po brzegi.

Zaczął ruchu do przodu, lekko wysuwając się przy tym ruchu, ciasny tyłek czarodzieja, zamruczał z przyjemności, jaką sprawił obu, przebywał się do przodu napierając na prostate, Severus zawył z rozkoszy i poruszył tyłkiem an boki szukając tarcia. Wiedźmin przyśpieszył i złapał szorstko biodra, ściskał je drapiąc tak, że zostaną rany, wrednie nachylił się gdy pieprzył Severusa, jak zwierze wgryzł się w jego szyje, umożliwiły mu to mocniejsze zęby.

Słyszał płacz zmieszany z jękami, krew spłynęła po szyi czarodzieja, niespodziewanie i sperma rozprysła się an pościeli pod uległym mężczyzną, wydał płaczliwy jęk i zamknął oczy, nadal był pchany na krawędź przez partnera.
-Więcej..!Agh! -TMI warczał pchając do przodu jak zwierze, odczuł ulgę.
Nagłą i przyjemną.
Wyrwał zęby z szyi czarno włosego i spojrzał na swoje dzieło, sperma rozlała się po pościeli i na nadal obecnym wewnątrz młodszego kutasie, rozlewała się jak mleko.

TMI wysunął się z niego powoli i przeczesał włosy, zlizał krew z ust z uśmiechem.
-Miałeś... Miałeś być delikatny!- Wiedźmin zaśmiał się i wstał idąc do apteczki oraz po parę ręczników.
-Zaopiekuje się tobą teraz...


Następne Shoty

1.Seme Eyeless Jack x Uke Jeff the killer x Seme Male Reader lemon
2.Laughing Jack x Joson the Toy Maker lemon


Autorka ma blokadę twórczą heh

Male Characters-x-Male Reader Lemon One-Shot ❌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz