Dla QueenRamzes
Wszystko działo się bardzo szybko, byli po całym dniu walki i oboje chcieli tylko się przytulić do siebie.
Zaczęło się w kuchni, delikatne przytulanie i mizianie po szyi albo twarzy.Ręce Saitamy wędrowały po odsłoniętych biodrach cyborga, blondyn z zarumienioną twarzą chował się w szyi drugiego co jakiś czas niezdarnie łapiąc za kroczę masując je.
Teraz byli na drzwiach od sypialni, Genos był przyciśnięty do drewna, całowali się szybko, namiętni i mocno.
Wylądowali na łóżku, Saitama pozbył się swojej koszuli i zaczął zrzucać spodnie drugiego.
Znów się pocałowali tym razem subtelniej obdarzając się czułymi całusami jednocześnie dotykając nawzajem swoich nagich ciał.
Ocierali się o siebie nawzajem czując podniecenie oraz radość z tak cudownego momentu.Ich oddech był nierówny, przy każdym dotyku drżeli z podniecenia aż w końcu nogi blondyna zostały rozłożone ukazując tym samym żelazny tyłek.
Saitama przysunął swoje przyrodzenie do wejścia drugiego napierając coraz mocniej członkiem na wejście.
-Mogę?
-Yhy...-Pchnął do przodu zagłębiając się gładko w nim.
Genos jęknął z przyjemności i zamknął oczy wbijając głowę w poduszkę, palcami zacisnął się na pościeli szarpiąc ją do siebie.
Przez jego ciało przechodziły kolejne przyjemne impulsy każące mu jęczeć jeszcze głośniej.
Starszy zaczął poruszać biodrami najpierw w górę i w dół uderzając prosto w wnętrze drugiego aby zaraz zmienić strategie i powoli zaczyna poruszać się na boki aby uzyskać więcej rozkoszy z tego.
Ich ciała zaczęły dopasowywać się do siebie jeszcze lepiej a pchnięcia skumulowały się na czułym miejscu blondyna który z zamkniętymi oczami jęczał jak najęty.Nagle Saitama zatrzymał się nagle dochodząc wewnątrz drugiego, zatrzymali się oddychając ciężko ze zmęczenia.
Genos odsunął się od starczego wysuwając się z niego.
-Gorąco...-Genos był przegrzany, jego partner za to po prostu zasnął zmęczony.
Cyborg wstał z trzęsącymi się nogami i ruszył do łazienki aby się wyczyścić.
Teraz czekać na kolejny dzień...
CZYTASZ
Male Characters-x-Male Reader Lemon One-Shot ❌
RandomUWAGA!! Ta książka to Yaoi,w każdym rozdziale jest 18+ więc czytasz na własną odpowiedzialność Zamknięte - ❌ Otwarte - ❤ Zamawiać można z: 1.Anime( Zawieszam zamówienia) 2.Marvel 3.SCP 4.DC 5.Creepypasta 6.Wiedźmin 7.Harry Potter