İyi okumalar ❤️
-----------
Ayaz işe gitti, zar zor gitti. Neymiş beni bırakmak istemiyormuş. Demirhan ve Almira ise kontrol için doktora gitti. Ben ise yatıyorum. Evde yatmak kadar güzel bir şey olamaz. Kapının çalması ile bu keyfime bir son vermem gerekti. Gittim ve kapıyı açtım. Karşımda Çakır vardı."Şey, selam. Demirhan evde mi? Ya da Ayaz?"
"İkisi de yok şu an,"dedim ve elimle içeriye davet ettim. Bu ne kadar doğru bir karar bilemiyorum.
"Ben onlarla konuşmak istiyordum, ne zaman gelirler?"diyerek salona geçti. Tekli koltuğa oturdu. Ben de onun karşısındaki tekli koltuğa oturdum.
"Ayaz işe gitti,bugün biraz geç gelecek. Demirhan Almira'yı doktora götürdü."
O kadar soğuk konuşuyordum ki sesimden anlamıştı. "Sara,"dedi.
"Efendim?"dedim.
"Bana hâlâ çok mu kızgınsın ?"
"Kızgınım,kırgınım, özür dilemiş olabilirsin ama yaptığın şeyler aklıma gelince çok kötü hissediyorum Çakır." Sesim titremişti.
"Ben kendimden nefret ediyorum zaten ama geçmişi düzeltemiyorum. Pişmanım ben, artık bazı şeyleri kenara atıp arkadaş gibi konuşsak? Olmaz mı?"dedi umutlu bir şekilde.
"Denerim,"dedim.
"Şimdi sana bir şey anlatacağım. Madem kimse yok. Senden alayım fikrini. Olur mu?"
"Olur."
"Ben aşık oldum galiba. Yani bu sefer anladım gerçek aşk ne. Esila çok güzel geliyor gözüme. Davranışları çok güzel. Onu kaybetmekten çok korkuyorum ama ona karşı hissettiğim şeyin adını koyamadan ona nasıl anlatacağım? Ben özür dilerim sana yaşattıklarım için. Ben aşkı böyle bilmiyordum. Sana aşık değilmişim ki ben. Sen benim için takıntıymışsın. Ama bu sefer anladım ve Esila'yı mutlu etmek için ne yaparım bilemiyorum?"dedi.
Aklımdan bir sürü şey geçti ama cevap verdim. "İçinden geldiği gibi davran, güzel duygularının seni ele geçirmesine izin ver. Senin en büyük suçun ne biliyor musun? İçindeki güzel şeyleri göstermeyi sevmiyordun. Biliyorum seninde içinde yaşadığın ama dışına yansıtmadığın güzel hislerin var. Ama artık zamanı gelmiş. O hisleri dışarı çıkart.Git onu yemeğe götür , onu daha çok tanımak istediğini söyle. Hislerinden kesinlikle bahset. Çünkü Esila'nın sana bakışlarını gördüm. O da sana karşı boş değil bence,"dedim.
"Emin misin?"
"Çok."
"Sağol Sara, çok teşekkür ederim. Ama ben sana bakarken çok utanıyorum. Bu yaptıklarımı kendime bile yediremedim. Senin bana karşı olan hislerini çok iyi anlıyorum. Ne yapsan az gelir zaten. Yine özür dilerim,"dedi.
"Çakır! Yeter artık! Bunlar zamanla geçebilecek şeyler. Özür dileyip durma!" diye bağırıp yerimden kalktım.
"Tamam,"diye mırıldandı. İçeri Demirhan gelmişti. Bağıracağım diye duymamıştım eve geldiklerini.
Aklıma Ayaz'ın 'ilkimiz' demesi geldi. O gece 'ilkimiz' demişti bana. Ben de ilk bana onun dokunduğunu kendime öyle bir inandırmıştım ki yaşadığım kötü olaylar tamamen aklımdan çıkmıştı. Mesela 18 yaşıma dokunan adam. Çakır'ın dokunuşları, boynuma,karnıma dokunması. Aslında bana önceden dokunan çok olmuş Ayaz. Gözlerimden yaşlar aktı.
"Canım,"dedi Demirhan bana bakıp. Sonra bana sarıldı. İç çeke çeke ağlamaya başladığımda Almira bana destek olmak ister gibi sırtımı sıvazladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIN EN DEĞERLİ HEDİYESİ
Teen Fiction"Bu gece yanımda olsan Yüzüne gonca kondursam Küçücük avuçlarında Sana masallar anlatsam O gece benimle kalsan Sabırsız hayaller kursan Görmeye mevsim saydığın Maviyi bana anlatsan" Biraz durdu ve gözlerimden akan yaşları sildi. Ona uzun uzun baktım...