5.BÖLÜM~KAÇAMAZSIN

257 35 8
                                    

Uyandığımda hâlâ onun dizlerinde yatıyordum. O ise öyle oturur vaziyette uyuyordu. Saate baktığımda sabah 8 olduğunu gördüm.

Sonra Demirhan yanıma geldi. "Günaydın,neden burada uyudun? Yatak rahat değil miydi?"deyip her zamanki gibi sırıttı.

"Ben kötü bir rüya görmüştüm de, Ayaz yanıma geldi, ben uyuyamayınca buraya geldik, konuşuyorduk ve ben uyumuşum,"dedim.

"Bu vaziyette mi?"dedi.

Tabii ya Ayaz'ın dizlerinde yatıyordum. Hemen oturdum. Ayaz ise hemen uyandı.

"Günaydın,"dedi.Sonra karşısında dikilen Demirhan'ı gördü.

"Günaydın,"dedi Demirhan.

Ben ise ona bir gülümseme gönderdim.

"Aslında ben sesinizi duydum ama ikinizi başbaşa bırakmak istedim. Ayaz'ın uzun zamandır seninle konuşmak istedikleri vardı. Konuştu da çok şükür, bu aranızdaki bağın karşılıklı olduğuna sevindim, ayrıca ilk sevgilisi sensin, değerini bil,"dedi Demirhan.

Resmen her şeyi duymuştu.

Ayaz iç sesimi okumuş gibi konuştu. "Sen resmen bizi dinlemişsin."

"Gece gece her yer sessiz oluyor. İstesem de istemesem de duydum. Napayım yani?"dedi Demirhan.

"Peki öyle olsun,"dedi Ayaz.

"O zaman Sara ile konuşma zamanı,"deyip gülümsedi Demirhan.

"Ne konuşacağız?"

"Başlıyorum, şimdi,bu çocuk seni çok seviyordu. Hâlâ da seviyor gerçi. O kadar aylarca içinde yaşadı aşkını. Madem kalbin onu görünce hızlanıyordu. Hiç mi anlamadın hislerinizin karşılıklı olduğunu?"dedi.

O öyle deyince kalakaldım. "Bilmiyorum,"diye mırıldandım.

"Nasıl bilmezsin Sara ya? Peki o adam ile neden sevgili oldun?" Demirhan'ın sesi bu sefer kızgın çıkmıştı.

Ayaz'da o adamla öylesine sevgili olmadığımı biliyordu. Gözlerini bana çevirdi.

"Beni tehdit etti. Yaren'in gazına falan gelmedim. Beni kafaya takmıştı. Yaren'e zarar vereceğini söyledi. Önce yanımda olanların canının yanacağını söyledi, yanımda olan tek kişi Yaren'di. Belki de değildi bilmiyorum. En kötü durumlarda ise benim ölebileceğimi söyledi.  O an ona kafa salladım. Aslında en başta gerçekten güzel bir ilişkimiz vardı. Ben ona yavaş yavaş bağlandım bile hatta. Sonra normal bir ilişki yaşamaya başladık. Ara sıra korkmama neden olsa da alıştırmıştı. Ben bana dokunmasına izin vermedim çünkü bana geçmişi hatırlatıyordu. Onun parmaklarında da o kötülüğü hissediyordum," dediğimde derin bir nefes aldım. Gözlerim dolu doluydu ve ağlamamak için kendimi sıkıyordum.

"Anlatma demek isterdim ama anlat Sara, Ayaz'a bu kadar geç kalmandaki sebepleri merak ediyorum. O adamın neler yaptığını merak ediyorum,"dedi Demirhan.

"Ben ondan kaçmaya başladım. Sonra o beni otele çağırdı. Biraz gecikeceğimi söyledim. Aslında gitmek istemiyordum ama ayrılmak istediğimi söylemek, ölümümü kabullenmek için, belki de benim değil en yakın arkadaşımın başına gelecekleri kabullenmek için gittim o otele. Geç gitmedim. Hemen bitsin istedim. Ne oluyorsa olsun ve bitsin. Gittim ve onu bir kızla odada bastım. Sonra da hiçbir şey demeden çıktım. Peşimden geldi. Ona bir tokat attım. Otelin içinde 'bitti!' diye bağırdım. İşte o gün bitirdim. En başta Yaren'e zarar vereceğini söyledi. Yapmadı. Bana defalarca zarar verdi evet." Gözümü büyük bir nefret kaplamıştı. Ayağa kalktım. "Ben Ayaz'a bir şey olur diye defalarca ondan kaçtım. Ama yemin ederim,ben işe geldiğimin ikinci haftasında Ayaz'a karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştım. 'Şimdi neden yanımdasın?' diyebilirsin,"diyerek Ayaz'ın gözlerinin içine baktım. Sonra kimse bir şey demeden devam ettim. "Çünkü Çakır benden başka hiç kimseye zarar veremez. Ben bunu öğrendim,"dedim.

HAYATIN EN DEĞERLİ HEDİYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin