Bu şarkıyı bu bölüme çok yakıştırdım. 'Korkuyor hayallerim tıpkı gençliğim gibi ' sözünden dolayı olabilir. En sevdiğim şarkılardan biridir. 'Yaşlı Amca' grubuna da bayılırım :)
---------
Ayaz zor da olsa sevgilisinin yanından çıktı.Saatler geçti,sabah oldu. Ayaz yanında çalışan arkadaşını aradı. Bugün onu idare etmesini söyledi. Sara'yı bırakıp işe gidemezdi. Müdürü ise arayıp izin alamazdı çünkü sık sık izin almasına kızardı. Arkadaşı anlayışla karşılamıştı.
Demirhan saatlerdir uyuyordu. Ara sıra uyanıp Ayaz'a bakıp uyuyordu. Telefonunun çalması ile tamamen uyandı. Deniz arıyordu. Hemen açtı. Uyku mahmurluğu ile konuştu. "Alo? Kafenin önünde misin? Ben hastanedeyim Deniz. Telaşlanma,ben iyiyim. Sara kötü biraz. Bıçaklandı maalesef. Yoğun bakımda ama daha iyi, tamam konum atıyorum, görüşürüz,"diye konuşup kapattı.
Ayaz onu izliyordu. "Deniz senin için telaşlanmış, olacak olacak, seni seviyor bence,"diye mırıldandı.
Demirhan gözlerini ovuşturdu. "Ne diyon lan içinden dışına doğru? Sara iyi mi?"
"Daha iyi, uyutuyorlar,"dedi Ayaz.
"İyi iyi,"dedi Demirhan ve Deniz'e konum attı.
"Buraya mı gelecek?"dedi Ayaz.
Demirhan kafasını salladı.
Çakır, düşünüyordu. Esila'yı düşünüyordu. Esila gece onu odasına çağırmıştı. Uzun uzun konuşmuşlardı. Ara sıra baya saçmalamışlardı. Esila kahve içerken bir anda Çakır'ın sorduğu 'Hiç sevgilin oldu mu?' sorusunu duyunca güleceğim diye kahveyi ağzından püskürtmüştü. Çakır tam karşısında oturuyordu ve pantalonu hep kahve olmuştu. 'Benim hiç sevgilim olmadı çünkü tıp kazanmak ve okumak hiç kolay değildi,'demişti Esila. Çakır'ın aklına bunlar gelince gülümsedi.
Demirhan biraz uzakta olmasına rağmen Çakır'ın gülümsemesini gördü. "Noldu lan? Niye gülüyon?"diye sordu.
Çakır hâlâ düşüncelerde dolaşıyordu ve kimseyi duymuyordu. Taa ki ensesine tokat yemesi ile düşüncelerden çıkana kadar. "Ahh! Napıyorsun koca oğlan?"diye tepki verdi.
Demirhan dalga geçer gibi gülümsedi. "Hiç ya, sana soru sordum. Duymadın bile, bunu da hissetmezsin diye şey yapmıştım."
"Ne sormuştun?"dedi Çakır.
"Ebenin diyorum,"derken Deniz'i görünce sustu. "Niye gülüyorsun canım arkadaşım? Onu sormuştum."
"Canım arkadaşım mı?"diye afalladı Çakır. "Gülüyor muydum?"diye de ekledi.
"Hem de saf saf sırıtıyordun,"deyip onlara doğru daha da yaklaşan Deniz için ayağa kalktı.
Deniz hızlı hızlı yürüyordu. Endişelenmişti. Hem de çok. Demirhan böyle bir şey yapmasını hiç beklemiyordu ama Deniz hemen sarıldı Demirhan'a.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIN EN DEĞERLİ HEDİYESİ
Teen Fiction"Bu gece yanımda olsan Yüzüne gonca kondursam Küçücük avuçlarında Sana masallar anlatsam O gece benimle kalsan Sabırsız hayaller kursan Görmeye mevsim saydığın Maviyi bana anlatsan" Biraz durdu ve gözlerimden akan yaşları sildi. Ona uzun uzun baktım...