34.BÖLÜM~ARKADAŞLIK

128 26 2
                                    

"Ben buna pek hazır değildim ama olsun. Sonuçta o bizim çocuğumuz, onu çok seveceğim, oyunlar oynayacağım," dedi motora ilerlerken.  Gülümsedim.

"Bana da sürpriz oldu, çok ilginç, içimde bir canlı var, şimdi ben 9 ayımı onunla geçireceğim, içimde büyüyecek, çok garip Ayaz. Ben de henüz hazır değildim ama onun varlığından haberdar olduktan sonra sanki hemen bağlandım, değişik hissediyorum," dedim. Motora binmeden bana yine sarıldı. Ardından motora baktı.

"Bizim araba almamız gerek, senin buna binmen tehlikeli," dedi.

"Bir tane araba var zaten evde, motor da dursun, lütfen satmayalım," dedim.

"Motorun borcu bitti zaten, onu satmayız, yeni bir kredi çeker ve araba alırım," dedi.

"Düşünürüz," dedim. Otele doğru yola çıktık. Otel zaten yakındı. Evimize de yakındı. Küçük bir oteldi. Tam kışın kafa dinlemek için gidilecek otellerdendi. Demirhan güzel bir seçim yapmıştı ama kesinlikle kışın ve  İstanbul'da tatil yapılmaz.

Geldiğimizde gerçekten sıkıldığımı anladım. "Ayaz," dedim lobideyken.

"Efendim?"

"Artık eve mi gitsek?" dedim.

"Bir gece daha?" dedi sorarcasına.

"Tamam, hadi," dedim. Saat akşama yaklaşmıştı zaten. Odamıza gidince kendimi yatağa attım. Elim istemsizce karnıma gitmişti bile. Sonra güldüm. Ayaz banyoya gitmişti. İhtiyaçlarını karşıladı ve yanıma geldi.

"En güzel annesin sen," diyerek yanıma yattı. Elini karnımın üzerindeki elime koydu.

"Sen muhteşem bir babasın, tam hayalimdeki gibi," dedim.

"Şaka gibi ya, baba olacağım," dedi.

"Gerçekten bu çok ani oldu," dedim. Telefona gelen bildirim sesi ile irkildim. Daha sonra Ayaz'a da geldi. Telefon cebimde olduğu için açtım ve baktım. Ayaz benden bakıyordu çünkü ortak gruba atılmıştı mesaj.

'AİLEM' grubundan bir yeni mesajınız var.

Bildirimin üzerine tıkladım. Ve gelen mesajla gülümsedim.

Almira kuşum:

Bu benimle ilgilenmiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu benimle ilgilenmiyor. İş yapıp duruyor. İki dakika ilgilendi diye hemen işe döndü.

Kıkırdadım.

Siz:😂😂

Ayaz telefonunu cebinden çıkardı ve bir şeyler yazmaya başladı.

Sevdiceğim: Kızıyorum ona. Almira ile ilgilen lan!

Almira kuşum: Bak şu an tam olarak kalktı ve benimle ilgileniyor. Çok işe yaradı.

Sevdiceğim: Biliyorum.

HAYATIN EN DEĞERLİ HEDİYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin