29.BÖLÜM~EN GÜZEL 'EVET'

119 28 8
                                    

Ben böyle bölümleri art arda atınca size bildirim geliyor biliyorum ama bir an önce atıp bitirmek ve sizin tepkilerinizi görmek istiyorum. Sizi seviyorum. ❤️ İyi okumalar ❤️
Bu arada kitaptaki mesaj bu bölümde ehehehe.

----------------

(1 hafta sonra)

Ayrı eve çıkmak istememiştim. Çünkü Almira'nın da Demirhan'ın da varlığına çok alışmıştım. Demirhan ve Almira da gitmemizi istemiyordu. Onlarla da konuşmuştuk. Ayaz ise bu kararımızdan sonra iki gün önce bana sürpriz yapıp yatak odası takımı almıştı. Yatağı,dolabı, makyajlığı her şeyi çok güzeldi. Onun odasına kurdurmuştu. Eski genç odasını ise ihtiyacı olan birine vermişti.

Demirhan ise daha dün Almira'ya evlilik teklifi etmişti. Çok güzelmiş. Almira anlattı. Uzun bir süreden sonra kız kıza konuşmak iyi gelmişti. Sahilde yürürken anında karşılarına kemancı biri çıkmış,tabii ki Demirhan ayarlamış. Kemancı çalmaya başlamış. Sonra etraftan güller atılmış. Sonra bizim koca oğlan dizlerinin üzerine çökmüş. Güzel Almira'mıza evlilik teklifi etmiş. Doğum gününde hediye ettiği kitapta ise kelimelerin altını çizmiş. Almira kelimeleri birleştirmiş ve "Bana aşkı öğreten kadın, doğum günün kutlu olsun," diye bir cümle çıkmış. Koca kitapta o altı çizili sözcükleri bulmak için uğraşmış kız. Bugün sabah heyecanla Almira anlatmıştı. Sonra ben ona sarılıp ardından koşarak Demirhan'ın üzerine atlamıştım ve sevinçle tebrik edip evdeki herkese duyurmuştum. Evde kim mi vardı? Biz dördümüz haricinde Derya teyze ve Alp amca düğün için gelmişti.

Bugün  nikah ve düğün günümüzdü.Evdeydik. Odamızda hazırlanıyordum. Gelinliğimi giymiştim. Kuaföre gitmek istememiştim. Almira saçlarımı yapıp ardından sade bir makyaj yapmıştı. Evet bugün sevdiğim adamın soyadını alacaktım ama içimde anlam veremediğim bir huzursuzluk vardı.

"Çok güzel oldun,"dedi Almira. Beni kaldırdı ve etrafımda dönmemi istedi.

"Sağol ama çok heyecanlıyım,"dedim durduğumda.

"Olur o kadar,"derken gelinliğimin kolundaki dantelleri düzeltiyordu.

"Sen de çok güzel olmuşsun,"dedim ve etrafında dönmesini istedim. Döndü ve güldü.  Saks mavisi,askılı, uzun ve yandan yırtmaçlı bir elbise giymişti. Siyah, açık model, topuklu bir ayakkabı giymişti.

"Sağlık açısından iyi misin peki?" dedim.

"Çok iyiyim,"deyip güldü.

"Çok mutluyum, her şey yolunda, sen iyisin, sevdiklerim yanımda,"dedim.

Sıkı sıkı sarıldık. Derya teyzem içeri geldi. "İkiniz de çok güzel olmuşsunuz güzel kızlarım,"dedi ve sarılmamıza o da katıldı.

"İyiki varsınız,"dediğimde içeriye Demirhan, Ayaz ve Alp amca geldi. Onlar da sarıldı. Önceden tek başımayken şimdi kocaman bir aileye sahiptim. Gözlerim doldu ve tek tek damladı gözyaşlarım.

"Ağlamamam gerekiyordu,"diye mırıldandım hepsi çekildiğinde.

"Sen ağla diye sarılmadık ki kızım,"dedi Alp amca. Gerçekten çok tatlıydı. Gözyaşlarımı sildim. Aynada hemen kendime baktım. Zaten sade bir makyaj yapmıştık, bozulmamıştı.

Ayaz ıslık çaldı. Kollarını önünde bağladı. "Çok güzel olmuşsun,"dedi.

O daha giyinmemişti. "Sen neden giyinmedin?" dedim.

HAYATIN EN DEĞERLİ HEDİYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin