Eve gittiğimizde yavaşça içeri girdik. Çünkü Ayaz'ın bana yaptığı tekliften sonra beraber uzun bir yemek yemiştik. Yarın Almira'nın doğum günü olduğu için planlar yapmıştık. Hediye almıştık. Nereden mi biliyorduk? Demirhan'ın muhteşem stalk yeteneklerinden. Ardından geceye kadar eğlenebileceğimiz bir yere gitmiştik. Beraber dans etmiştik, ben onun bana öğrettiği kadar biliyordum ama o bana daha çok öğretmişti bugün. Biraz da içmiş olabilirim. Hatta şu an saçma sapan yürüdüğümü de biliyorum. Eve girmeden önce Ayaz beni ses yapmamam konusunda iyice tembihledi. Şu an beraber odaya yürümeye çalışıyoruz ama beceremiyoruz. Kendimi havada buldum bir anda.
"Neden her yer ters? Uçuyor muyum? Ayaz,"diye seslendim onun omzundayken.
"Ayaz kusacağım galiba,indir beni,"dediğimde beni yatağa yatırdı.
"Güzelim, ilk defa içiyorsun hem de bir taneden daha çok içiyorsun, neden izin verdim ki ben senin içmene?"
"Çünkü,"dedim ve cümleyi toparlamaya çalıştım. Kelimeleri yuta yuta konuşmaya başladım."İlkler, sen bana beraber,"dedim. İstemeden de olsa gülmeye başlamıştım.
O da gülerek bana baktı. "Evet bunu benimle yapmanı istedim. Bu ilkini de benimle yap istedim ve izin verdim içmene,"diye açıkladı.
"Anlıyorsun çok sen beni,"dedim baya devrik bir cümle kurarak. Anında gelen mide bulantısı ile kalktım. Başım döndü. Ayaz anında beni tuttu.
Kucağına aldı ve beni banyoya götürdü. Kendimi soğuk bir suyun altında buldum. Hem de kıyafetlerimle."Ayaz, Ayaz! Kapat! Suyu! Ayazzz!"diye cırladım.
Ayaz telaşlı telaşlı susmamı işaret etti ama çoktan Demirhan ve Almira kapının oradan bize bakıyordu bile.
"Aaa, selam,"deyip el sallarken hepsi bana güldü.
"Ayaz ben seni neden iki kişi görüyorum?"
"Allah'ım bana sabır ver,"diye mırıldandı ama duydum.
"Seni duyuyorum,"dedim.
"Biliyorum,"dedi.
Almira yanıma geldi. "Siz gidin, ben ona ılık bir duş aldırayım, kendine gelsin,"dedi.
"Hayır, o aldırsın,"dedim Ayaz'ı gösterip.
Almira bir bana bir Ayaz'a baktı. Sonra Demirhan'a baktı. Kimse bir şey demedi. Ayaz kafasını salladı. Herkes çıktı.
"Üstünü çıkartalım,"dedi. Kıyafetlerimi çıkardı.
O gece zaten birbirimizden gizlimiz kalmamıştı. Onun bana bakmasından,dokunmasından rahatsız olmuyordum.Yere oturdum.
Üstündeki tişörtü çıkardı. Gözüm kaslarına kaydı. Güldü. "Kalk oradan,"deyip beni kaldırdı. Beni kendine yasladı. Saçlarımı yıkadı. Vücudumu sabunlamadı.
"Çok yoruldun. Otur şuraya, bornoz içerde kaldı,"dedi ve beni klozetin kapağının üstüne oturttu.
"Bornoz versenize,"diye seslendi içeriye.
Anında midem bulandı ve klozetin kapağını açıp istifra ettim. Ayaz, ıslak saçlarımı çekti. Bana destek olurken eli karnıma gitti. Elini tuttum. Beni çekti ve yere oturttu.
"İyi misin?"diye sordu.
"Hayır,"diye mırıldandım.
"Sana alkolü yasakladım,"dedi.
"Olur,"dedim.
Kapı tıklatıldı ve Ayaz kalkıp bornozu alıp beni sardı. Kucağına aldı. İçimdeki rahatlama ile kafamı omzuna yasladım ve onu izlemeye başladım. Koridorda ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIN EN DEĞERLİ HEDİYESİ
Teen Fiction"Bu gece yanımda olsan Yüzüne gonca kondursam Küçücük avuçlarında Sana masallar anlatsam O gece benimle kalsan Sabırsız hayaller kursan Görmeye mevsim saydığın Maviyi bana anlatsan" Biraz durdu ve gözlerimden akan yaşları sildi. Ona uzun uzun baktım...