18.BÖLÜM~DOĞRU DURUN

148 31 6
                                    

İyi okumalarr.

-------

Biraz daha iyiydim. Ayaz'ın kollarında gözlerimi kapatmıştım ve dinleniyordum. Zil çalınca gözlerimi araladım ve Ayaz ile göz göze geldim.

"İyi misin canım?"dedi.

Gözlerimi 'evet' anlamında kapatıp açtım.

"Biz geldik, ameliyattan yeni çıkmıştım. Çakır beni kaçırır gibi aldı ve buraya getirdi,"dedi Esila ve hemen yanıma geldi.

Ayaz kalktı ve başıma dikildi.

Esila elindeki kutuyu Ayaz'a verdi. "Tut."

"Ağrın olması normal ama bir bakalım,"dedi bana Esila. Sonra yaramdaki sargı bezini açmaya başladı.

Canım çok yanmıştı. Ağzımdan küçük bir inleme çıktı.

"Tamam,tamam. Geçti,"dedi Esila.

Bileğinden tuttum. "Acıyor,"diye mırıldandım.

Ayaz elindeki kutuyu Çakır'ın eline tutuşturdu. Hemen benim elimi tuttu.

"Bu yara neden böyle şişmiş?"dedi Demirhan.

Esila kutudan bir şeyler alırken "İltihap kapmış olabilir ama ilk 4 gün bunlar normaldir. Yani şu an bir teşhis koyamıyorum. Şu önümüzdeki günlerde bu şekilde olursa iltihap kapmış olabilir. Ama şu an ameliyatın 4. Günü sanırım demi? Bu yüzden bir şey diyemem, sadece o yarayı uyuşturacak bir iğne yapacağım, birkaç saat rahat eder. Ağrısı da sonraki saatlerde daha az olur,"dedi.

Elindeki iğneyi yaranın altına gelecek şekilde karnıma yaptı. Sıkı sıkı Ayaz'ın elini tutuyordum.

"İltihap kaptıysa ne yapacağız?"dedi Ayaz.

"Antibiyotik kullanacağız,"dedi Esila.

Sonra da kutuya kullandığı şeyi yerleştirdi ve kapatıp eline aldı.

"Şu an yapılacak başka bir şey yok mu?"dedi Ayaz.

"Yok,"dedi Esila.

"Biz gidiyoruz, geçmiş olsun,"dedi Çakır.

"Geçmiş olsun,"diyerek el salladı Esila.

"Peki,şimdi napacağız?"dedi Demirhan.

"Sadece dinlensin, çok ayakta kalmasın,yorulmasın,"dedi Esila.

"Duydunuz,"dedi Demirhan, Ayaz ve bana bakarak.

"Görüşürüz,"dedi Çakır ve Esila aynı anda.

Demirhan onları uğurladı ve yanımıza geldi.

"Selda teyze merak etmiş seni Almira, iyi olduğunu söyledim,"diyerek oturdu.

Almira kafasını salladı. Yerde bağdaş kurmuştu ve oturmuştu. Demirhan da onun yanındaydı.

Ayaz yine benim yanıma oturmuştu ve göğsünde yatıyordum.

"İyi misin güzellik?"dedi Demirhan.

"İyiyim,"diye mırıldandım ve kendimi Ayaz'ın kollarında uykuya bıraktım.

***

"Hadi Almira,hadi,goll!"dedi Ayaz ve biraz bağırmasından dolayı uyandım.

"Bana gol attı. Kız bana gol attı,"dedi Demirhan.

Gözlerimi araladığımda hepsininde yerde oturduğunu ve televizyondan pes attıklarını gördüm. Gülümsedim.
Pek bir ağrım kalmamıştı. Yerimde doğruldum ve oturdum.

HAYATIN EN DEĞERLİ HEDİYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin