Evett. Heyecan doruktaaa...
Bakalım neler olacak?---------
Koşarak içeri geri döndüm. "Sen yaptın demi?!"diye bağırdım.
Yaren uyandı ve "Ne diyosun? Neyi ben yaptım?"dedi.
"Aynaya o yazıları sen yazdın. Çakır eve nasıl girsin? Sen yazdın."
"Ne saçmalıyorsun? Çakır napmış?"dediğinde gidip saçından tuttum ve onu kaldırdım. Odama doğru götürdüm.
Aynayı görünce gözlerini büyüttü ve "Oha,"diye bir tepki verdi.
"Bana doğruyu söyle,"dedim dişlerimi sıkarak. Saçları hâlâ elimdeydi.
"Yemin ederim ben yapmadım,"dedi.
"Bu eve onu sen sokmadıysan kim soktu?"
"Ev zaten giriş katta, girmesi gayet basit, ben sana böyle bir şey yapmam, o iş bitti dediğinden beri ben bir şey yapmıyorum,"dedi. Gözleri doldu.
"Ben artık kime inanmalıyım? Cidden bıktım,"dedim.
Ağlamaya başladı. "Ben üzülüyorum senin için Sara. Çakır böyle yapsın istemezdim."
Elimi saçından çektim. "Kusura bakma,haklısın bu eve girmek çok basit,"dedim.
Bana sıkıca sarıldı. Ben de ona sarıldım. Bu sarılmadan sonra hiçbir şey yapmadığını düşünüyordum.
"Bir anda patladım,özür dilerim,"dedim.
"Önemli değil,anlayabiliyorum,yaptığı şey normal değil,sinirlendin,"dedi.
Kanıt olarak polise sunacağım bir yazı vardı. Bunun için ise seviniyordum. Resmini çektim.
"Hadi salonda uyuyalım bugün kız kıza. Eskiden yaptığımız gibi,"dedim.
Yaren tek kişi yattığı için koltuğu açmazdı ama şimdi bende gelince koltuğu açtık. Üstüne çarşaf serdik. Yan yana yattık. Biraz eskilerden konuştuk ve gülüştük. Sonra o uyuyakaldı. Ben de yarın iş olduğu için kendimi uyumaya zorladım. Ne zaman uyudum bilmiyorum ama baya bir süre uyumak için çabaladım.
Sabah uyandığımda Yaren uyanmasın diye yeterince sessiz bir şekilde hazırlanmaya başladım.
***
Ayaz ile birlikte işe gelmiştik. İşe gelirken yine motora bindik. Yavaş yavaş alışmıştım ve hep binmek istiyordum.
İşe gelince sinema katına çıkmak için yürüyorduk.
Dün olan ayna olayını Ayaz'a anlatacaktım."Ayaz, dün kötü bir şey oldu."
Anında durdu. "Ne oldu?"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIN EN DEĞERLİ HEDİYESİ
Teen Fiction"Bu gece yanımda olsan Yüzüne gonca kondursam Küçücük avuçlarında Sana masallar anlatsam O gece benimle kalsan Sabırsız hayaller kursan Görmeye mevsim saydığın Maviyi bana anlatsan" Biraz durdu ve gözlerimden akan yaşları sildi. Ona uzun uzun baktım...