Nim się obejrzałam minęły dwa dni. Dzisiaj już mogłam wyjść ze Skrzydła Szpitalnego i wrócić do normalnego życia.
- Jak to jest czuć się wolnym?- do Skrzydła Szpitalnego wszedł Syriusz.
- Wspaniałe uczucie.- zaśmiałam się.
Wzięłam z łóżka moją torbę, jednak Syriusz zaraz mi ją zabrał i przewiesił przez swoje ramię. Uśmiechełam się do niego w podziękowaniu.
- Idziemy?- zapytał czarnowłosy.
- Oczywiście. Jeszcze tylko powiem Pomfrey, że wychodzę.
- Dobrze.
Weszłam do pokoiku Pani Pomfrey, stukając lekko w drzwi.
- Pani Poppy, wychodzę.
- Dobrze złociutka. Tylko pamiętaj o smarowaniu ran maścią, którą ci dałam.
- Oczywiście. Do widzenia.
- Do widzenia.- uśmiechnęła się lekko i wróciła do wykonywania swojego zajęcia.
Gdy wyszłam pod drzwiami zobaczyłam nie tylko Syriusza, ale też Leę.
- Hejka Lea. Jak Ci mijało życie beze mnie?
- Strasznie nudno. Nie miałam z kim obgadywać ludzi, plotkować, chodzić na lekcje. Totalna nuda.
Zaśmiałam się.
- To co, idziemy?- zapytał Syriusz.
- Tak, wyjdźmy stąd wreszcie, proszę.
Spokojnie szliśmy do lochów, żeby odłożyć moje rzeczy. Ponieważ było już po lekcjach postanowiliśmy, że w trójkę pójdziemy na błonia.
Po odłożeniu rzeczy wyszliśmy na powietrze. W końcu mogłam pooddychać świeżym powietrzem.
Następnego dnia rano wstałam w wspaniałym nastroju. W końcu się wyspałam w wygodnym łóżku. Te łóżka szpitalne są totalną masakarą.
Ponieważ moje współlokatorki jeszcze spały, wzięłam swoje rzeczy i weszłam do łazienki. Ogarnięcie się zajęło mi piętnaście minut.
Gdy wyszłam dziewczyny już nie spały.- Dzień dobry.- uśmiechnęłam się lekko.
- Hejka.
- Cześć
- Dzień dobry.
- Jak tam humorek?- zapytałam.
- Nie jest źle
- Całkiem całkiem
- Nawet git, a twój?
- Powiem wam, że czuje się wspaniale. Nie ma to jak łóżka w dormitorium. Te szpitalne są takie nie wygodne, że szok.- zaśmiałam się.
Usiadłam na swoim łóżku, a do łazienki poszła Scarlet.
- Dużo mamy dzisiaj lekcji?
- Chyba nie. Z tego co pamiętam to pięć lekcji.
- To całkiem przyzwoicie.
- Zgadzam się.
CZYTASZ
Julia Riddle || córka Voldemorta
FanficHistoria Julii Riddle, córki Voldemorta. Jaką drogą pójdzie? Czy pójdzie w ślady ojca? Czy zostanie Śmierciożercą? A może będzie zupełnie kimś innym? Co się stanie, gdy na jej drodze pojawi się słynny Cassanova Hogwartu- Syriusz Black? Chcąc się teg...