Игор
Тихото боботене зад открехната врата ни даде ясно да разберем, че Евилин и Давина са все още заедно, но преди да влезем и да внесем поредната доза напрежение, спокойно разменихме няколко думи относно плана, който имахме.
— Самолетът готов ли е?
— Всичко е уредено. Ще ни чакат на летището.
— Знае ли се, че пристигам с дъщерята на Адаев?
— Слухът пълзи из Петербург от седмица.
— Хубаво — едно безмълвно кимване към вратата беше достатъчно татуираните му пръсти да я докоснат, за да я открехне.
За няколко секунди огледахме жените пред нас. Беше странно да сме отново всички заедно след толкова години, но преди да позволя на спомените да ме обгърнат, въпросите заваляха като гранати.
— Какво означава, че ще летим за Санкт Петербург?
Но вместо отговор последва мълчание. Отлично познавах езика на страха, а този в стаята се улавяше с лекота. Давина продължи да следи Тимати, докато я подминаваше бавно, а мразовитият му поглед безмилостно изсмукваше куража ѝ.
— Дори не ни давате проклет избор, за бога! — кресна отново зад гърба му, но той остана безмълвен.
— Липсата на избор, също е избор нали, Тимати?
— Мммм — Тими измуча след въпроса ми.
— Това беше „ Да", дами.
Ръцете на Давина полетяха във въздуха с жест за неразбиране, преди да се втурне решително напред към двама ни.
— Ама какво е това? — очите ѝ шареха възмутително от лицето на единия към другия, преди да кресне отново. — Тая руска лудост по въздушно капков път ли се предава? Никъде няма да ходим!
— Има само един начин да избегнете пътуване до Петергбург. Евилин, не ме карай да се повтарям — от гърлото ѝ се изниза трепереща въздишка, преди да вирне брадичка и да застине облечена в крехката си решителност.
— Нищо няма да ти дам, докато не видя Давина качена на самолета за Ню Йорк.
Дявол я взел! Исках нейната капитулация, а не да ми вири брадичка и да присвива очи.
Тя застана пред Давина, прикривайки я защитнически с тялото си, показвайки ми повече от своето.
BẠN ĐANG ĐỌC
По правилата на Зейн Абрамович (Mafia Romance)🔞
Lãng mạnБрияна Сен Клер винаги е играла по правилата и определено е стояла настрана от проблемите и лошите татуирани "момчета ". Но когато разбира, че шансовете на майка ѝ да се справи с рака намаляват с всеки изминал ден и единствената ѝ възможност е...