Глава-13Игор[2]🔞

3.9K 336 144
                                    



В главата има еротично съдържание 🔞🔞🔞


Давина


Гръмотевична буря от желания разтърси телата ни, докато се борехме с дрехите стоящи като пречка помежду ни.

Грубата сила, с която Тимати смъкна бикините ми, ме накара да ахна от моментната пареща болка ожулила бедрата ми, но усещането бързо отмина, когато два от пръстите му откриха клитора ми и навлязоха в мен. Загрубелият мъжки палец масажираше възбуденото ми връхче с кръгови движения и караше ръцете ми да омекват, неспособни да разкопчеят, което и да е копче на ризата му, за да го измъкна от нея.

Върха на пениса му се триеше в голият ми триъгълник, докато дългите му пръсти продължаваха да ме влудяват, карайки ме да повдигна крак, да поставя стъпалото си на масичката и да разтворя бедрата си още по-широко за него. Дъхът ми спря, когато усетих как твърдата му ерекция потъва в мен, а топлата ми кремообразна влага полепва по члена му, карайки и двама ни да простенем.

Татуираната му длан се плъзна по роклята и грубо докосна гърдите ми, преди да продължи нагоре и да я обвие около шията и брадичката ми. За част от секундата застинахме неподвижно. Тъмните му очи ме гледаха с наранена ярост, преди да отдръпне пениса си и да се забие със сила дълбоко в мен. Хълбоците му се задвижиха бързо и ритмично срещу бедрата ми. Усещах ласките му необуздани и страстни, но в тях имаше и нещо наказателно. Проникванията му ставаха все по-резки и дълбоки, а когато твърдата главичка на пениса му опря точно там, в онази неуловима G точка, чух собствения си вик и изтънелият ми до пискливост глас от приближаващата се насладата.

— Тими...

— Чувам те, скъпа. Чувам те, както те чувах и тогава.

Езикът му се плъзна грубо и властно и с някаква варварска страст запрепуска из устата ми, запушвайки шумните ми стенания. Дланта ми залепна на топлия му врат, обвих крака около кръста му и повдигнах дупето си от масата. Ръцете му се впиха в задника ми и вероятно в този момент ми правеше синини, но не ми пукаше, всичко което исках е да усещам как стволът на пениса му се забива дълбоко в мен.

По правилата на Зейн Абрамович (Mafia Romance)🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora