Глава-14 Игор [2]

3.9K 406 188
                                    


Тази история е истинско предизвикателство за мен, защото имам повече от двама главни герои и е малко трудно да превключвам  от образ в образ толкова бързо, плюс подържащи роли и много заплетен сюжет, който се надявам,  че успявате да следите. А сега приятно четене.



Давина


Оргазмът отмина. Тимати се отдръпна от мен, вдигна ципа на панталона, прилежно закопча токата на колана и застина с ръце в джобовете си гледайки ме така, сякаш току-що беше забил непозната в тоалетната на самолета.

— Щом кацнем, ще се погрижа да получиш съответните медикаменти навреме,  за да не се тормозим с излишни въпроси — отрезвена от думите му мозъкът ми тутакси се актуализира и нервно пригладих роклята си надолу.

Би трябвало да изпитам облекчение от казаното и да го приема без възражения, но вместо това, думите му се сгромолясаха върху мен и ме притиснаха с цялата си тежест. Поех си дъх и инатливо стиснах зъби, преди да отговоря с умерена свадливост.

— Да кажем, че ще приема стрелбата по яйчниците ми за нормална, имайки предвид въздържанието ти след толкова години  и... съм съгласна, че съответните мерки трябва да бъдат взети своевременно.

— Въздържание? Не знаех, че се интересуваш от любовния ми статус, Бейкър — лявото ъгълче на устата му трепна в моментна усмивка, а подигравателната извивка на веждата му ясно ми показа неговото развеселено несъгласие. — Не се самозалъгвай, скъпа. Любовният ми дебют продължава повече от два месеца, но си права. Имам доста пропуснато през годините.

В гърдите ми избухна експлозия. Утробата ми още туптеше от силните му тласъци, а по вътрешната страна на бедрото си усещах как освобождаването му изтича, докато той очевидно се беше заел да пише ръководство на гаднярите, разказвайки ми за денонощните си  след затворнически развлечения.

Прочистих гърло и дадох всичко от себе си да натъпча раздразнението си обратно някъде на дълбоко, преди да заглуша перките на самолета със звучните си крясъци.

— Току-що беше с мен, без да сложиш презерватив, а сега ми казваш, че повече от два месеца правиш безразсъден секс?

По правилата на Зейн Абрамович (Mafia Romance)🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora