Глава 6 - Игор

4.5K 436 106
                                    




Ако още има някой, който не е разбрал, че обожавам руска музика, то нека това е моята изповед:)

Мисля, че "Мияги и эндшпиль" идеално описват наш Игор в  песента си "Касандра" :)

"Моята дива, дива, дива, дива Касандра. Аз съм затворник на Касандра.  Моята дива, дива, дива, дива... Аз съм пленник на Касандра." 




Евилин


Отворих вратата на къщата и я затворих с трясък. Едва когато видях слисания поглед на Марта си дадох сметка, че разговорът в колата с Игор, беше разгорещил хормоните ми дотолкова, че ме подтикваха към една не много зряла проява, с която показвах неуважение към дома ѝ.

– Какво се е случило, момичето ми?

Тревожният ѝ глас беше заглушен от нахлуващия Игор зад гърба ми. Той спря толкова близо, че сянката му ме обгърна, щом високото му жилаво тяло надвисна над мен.

– Следващия път, когато ми тръшнеш вратата под носа ти гарантирам, че ще има последствия!

– Прав си. Следващия път ще преценя по-добре траекторията ѝ, за да се спре право в киселата ти мутра.

– Пак ли?

Гласът на Марта изтъня питащо, къде от раздразнение, къде от тревога, а тежката ѝ въздишка беше достатъчна да накара и двамата ни да замлъкнем.

– Мислех, че ще дойдеш утре, Игор?

– Реших да съкратя срока, в който ме помоли да дадем време на госпожица Ново начало да свикне с обстановката и наминах по-рано.

Дъхът му на ментова дъвка закова всяка дума натъртено право в лицето ми, а онова, което изрече, разля онази странна топлина отново в стомаха ми. Нана го е помолила да ми даде пространство? Затова не е бил тук през тези четири дни.

– Някой ще ми каже ли какво се е случило? – думите на Нана ме издърпаха на повърхността и прекъснаха вътрешния ми монолог.

– Четири дни, едно излизане до магазина и вече ходим по срещи. Това се случва! – ниският му тембър ставаше все по-объркващо сърдит, но думата „среща" незнайно защо ме накара да се чувствам неудобно пред Марта и гласът ми стана отбранителен.

По правилата на Зейн Абрамович (Mafia Romance)🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora