Евилин
Мокрите дрехи стояха като втора кожа по телата ни и оставяхме следи по пода из целия апартамент. Адреналинът все още гореше вените ми и сърцето тупаше учестено от лудото изживяване, което ми поднесе срещата ми с Игор. Среща, която със сигурност щях да помня цял живот.
Погледът ми заскита с любопитство из местенцето му, но хладният въздух от климатика докосна кожата ми, карайки ме да обвия ръце около тялото си, за да овладея потреперването, което премина през мен.
– Ще спра климатика и ще ти донеса кърпа.
Игор закрачи нанякъде и не след дълго се върна с голяма хавлия. Разгърна я и побърза да я увие около раменете ми.
– Сега ще се стоплиш – дланите му се плъзнаха с няколко триещи движения по меката хавлия, а очите му дълбоки и тъмни се изпълниха с грижовност.
– Не ми е студено.
– Така ли? Тракащите ти зъби казват друго.
Смехът ни се разбиваше в невидимата линия точно пред устните ни, но постепенно притихна, повличайки след себе си онзи момент, за който и двамата копнеехме. Бяхме застанали толкова близо един до друг, че всеки поемаше топлината от тялото на другия. Устните му гъделичкащо докоснаха контурите на моите, преди езикът му да се плъзне в устата ми и да разтресе света под краката ми.
Дланите ми запълзяха по извивките на широките му рамене и нежно го замилвах, докато не усетих малките къси косъмчета в ниската част на тила му. Мъжкият силен крак мина между бедрата ми, и с лекота изтръгна онова стенание, което издаваше желанието ми към него.
– Гладът ми за теб е ужасно силен, Иви – простена веднага щом устните ни се раздалечиха. – Цял живот задържам този глад и не знам как да се преборя с него, затова ще те попитам само веднъж и внимавай какво ще ми отговориш – гласът му внезапно натежа и стана изключително дрезгав. – Сигурна ли си, че го искаш? Защото няма да те пусна, след като те вкуся, Евилин! Проклет да съм, ако те пусна след това.
Меката част на палеца му замилва устните ми така, сякаш се подготвяше да тества вкуса на идващите думи, а насеченото му дишане издаваше нетърпението му да научи отговора ми.
ESTÁS LEYENDO
По правилата на Зейн Абрамович (Mafia Romance)🔞
RomanceБрияна Сен Клер винаги е играла по правилата и определено е стояла настрана от проблемите и лошите татуирани "момчета ". Но когато разбира, че шансовете на майка ѝ да се справи с рака намаляват с всеки изминал ден и единствената ѝ възможност е...