Давина
Вече повече от четирсет минути стисках очи преструвайки се на заспала, а всъщност ловувах из главата си онези кратки, но красиви спомени, които имахме с Тимати.
Не смеех да помръдна, за да не разбере, че съм будна, но знаех, че ме наблюдава. Можех да усетя тъмния му поглед как е застинал взиращ се в мен, докато мъжкият му аромат ме докосва с невидимите си пръсти. Чувах равномерното му дишане и все повече събуждаше копнежа ми да го почувствам как се оттласва в кожата на лицето ми.
Една шумна въздишка опари слуха ми, преди тихият глас на Тими да пропъди тишината в стаята.
— Пристигна ли? Хубаво. Намери го — руската реч запрепуска из главата ми, а вложените инвестиции в частни уроци най-после ми се отплащаха щедро. Удоволствието да го разбирам какво изрича беше... незаменимо.
Може би той наистина вярваше, че съм заспала, защото гласът му се носеше умерено тих, сякаш се тревожеше да не ме събуди. Този жест на загриженост накара пеперудите в стомаха ми да запърхат щастливо, но бързо изхвърлих този поток от мисли, когато усетих, че ме разсейват.
— Изпращам ти файла и Нокс. Игор няма нищо против да му покажеш руско гостоприемство, но го иска жив, така че внимавай със Стечкин ( *Стечкин - руски боен пистолет)
Мисълта, която страхливо надникна в съзнанието ми, хич, ама хич не ми хареса и уби насладата от прелъстителния му тембър.
Телефонът изтрака на малката масичка, а след шума от напускащите стаята стъпки, още мъничко останах със затворени клепачи и сънено се завъртях в леглото, за да огледам, че около мен нямаше наличие на мъжко присъствие.
Веднага щом се уверих, че съм сама, избутах страха настрана и прегърнах надеждата, че неотложните му задължения да раздава заповеди насам-натам от разстояние, значително ще го забавят и бързо скочих от леглото.
Притеснението да не би да са открили Терънс накара неспокойния ми поглед да се плъзне по екрана на телефона, но вместо неговата снимка, срещу мен лъсна тази на Крисчън.
— Крисчън? — едва глухо излаях името му, опитвайки се да спра объркването да ме обгърне.
ESTÁS LEYENDO
По правилата на Зейн Абрамович (Mafia Romance)🔞
RomanceБрияна Сен Клер винаги е играла по правилата и определено е стояла настрана от проблемите и лошите татуирани "момчета ". Но когато разбира, че шансовете на майка ѝ да се справи с рака намаляват с всеки изминал ден и единствената ѝ възможност е...