Евилин
След почукването от външната страна на вратата, устните му застинаха върху моите, където запъхтяното му дишане продължи да се разбива. Игор докосна бузата ми с нос и прошепна в ухото ми галейки кожата ми с дрезгаво-молещия си шепот.
– Остани с мен, Инглиш гърл. Остани с мен.
Нежността в тъмните му ириси беше трудна за устояване и постепенно усещах как ме ограбва, лишавайки ме от последната ми воля за съпротива. Загрубелите възглавнички на палците му се плъзнаха по извивките на устните ми, където допреди секунда бяха неговите и едва простенах въпроса си.
– Защо? За да провалиш срещата ми с него?
Думите, макар да се заредиха на езика ми се отрониха с нежелание, но с надежда, за различен отговор от онзи, който ми даде преди малко.
Игор запази мълчание, но ръцете му говореха вместо него. Дланите му се спуснаха с умишлено плавни движения по страничните извивки на гърдите ми, оставяйки огнена диря на нежност по пътя си, а когато пръстите му се впиха в роклята ми, ме придърпа толкова близо към твърдото си тяло, сякаш безмълвно предявяваше претенции, че всичко това е негово.
– Ти ли ще го отпратиш или аз да го направя?
Спуснах клепачи за миг и сниших гласа си до ужасно нисък шепот, щом долових името си от дрезгавия тембър на Терънс, точно пред вратата.
– Той е свестен, Игор, не заслужава това отношение и е далеч от момче занимаващо се с тъмно градинарство, както го описа – носът му се сбръчка в нервен тик и мълчаливо обмисли изреченото от мен, преди да пусне в отговор гласа си.
– Хубаво – изръмжа за съгласие, с което събори стената от лъжи, зад която удобно се криеше повече от седмица. – Сега пък излезе, че тоя е твърде свестен. Още една причина да не искам да се навърта около теб.
Осъзнавах, че не беше правилният момент за този разговор, но не можех да запорирам въпроса в гърлото си.
– Сега пък е твърде свестен, за да изляза с него, така ли?
– Не. Просто мисълта, че е по-свестен от мен ме дразни, а това, че ти изглеждаш толкова скапано красива в тази рокля ми дава още една шибана причина да не искам да те пусна.
CZYTASZ
По правилата на Зейн Абрамович (Mafia Romance)🔞
RomansБрияна Сен Клер винаги е играла по правилата и определено е стояла настрана от проблемите и лошите татуирани "момчета ". Но когато разбира, че шансовете на майка ѝ да се справи с рака намаляват с всеки изминал ден и единствената ѝ възможност е...